Hakutulokset

1. M

Mistä edullisia kesähousuja/-hameita?

Elloksella (ja Josefssonilla) on hirveästi erilaisia housuja ja nyt siellä on alennusmyyntikin menossa. En sun makua tiedä, mutta esimerkiksi tällaiset https://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=8427&productId=170053&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=# ovat mukavat raskauden...
  2. M

Riisipaperin käyttö kestoilussa ym.

Mäkin kyllä suosittelen niitä fleecekuivaliinoja mielummin kuin paperisia. Meille ne ei kyllä käynyt, mutta kannattaa ainakin kokeilla. Eikä kannata ostaa mikrofleeceä kalliilla vaan tarjouskorista polyesterifleecehuopa ja leikellä siitä (reunoja ei tarvitse huolitella). Tulee paljon halvemmaksi.
  3. M

ruokasuolasta, pikakysymys

Meidän poika (silloin 11 kk) sai pikkuisen pekonia maistettavakseen ja seuraava kakka sitten poltti pepun ihan punaiseksi ja rakoille. En suosittele. Suola kuivattaa elimistöä ja pienten nestetasapaino on muutenkin herkkä. Toiseksi siitä aiheutuu ylimääräistä hommaa munuaisille, koska...
  4. M

Riisipuuro vastikkeeseen?

Jos ne korvikkeen vitamiinit huolettaa niin voit tehdä puuron veteen ja panna lopuksi korvikejauhetta nestemäärää vastaava määrä. Mutta ihan hyvin sen korvikkeen voi keittääkin. Meidän poika ei muuten tykkää maitoon tehdyistä puuroista ollenkaan :x .
  5. M

Ja pienen vauvan maitokakkavaipan voi ihan hyvin panna vain suoraan pesukoneeseen. Se ei ole mitään oikeaa kakkaa vaan sinappia.
  6. M

Riisipaperin sijasta voi ostaa Ainun hoitoliinoja. Ihan vastaava tuote, mutta niitä saa ruokakaupasta (ainakin Prismoista). Meillä on vaipat avonaisessa ämpärissä ja se ei haise kunhan sitä ei ryhdy kaivelemaan.
  7. M

vauvan kielellinen kehitys

Meidän pojalle tuli aikoinaan taantuminen puheessa, kun oppi liikkumaan ja maailmassa olikin yhtäkkiä kaikkea muuta mielenkiintoista. Mitä sitä silloin puhumaan... :D
  8. M

Kun toinen nainen on ihastunut mieheesi....

Mä en tekisi yhtään mitään. Mun miehen uskollisuuden vahtiminen ei ole mun homma.
  9. M

hiusten värjäämisestä

meni väärin osoite... juurikasvu.org
  10. M

hiusten värjäämisestä

Juurikasvusta saat varmasti paljon osaavampaa apua www.juurikasvu.org

Yhteistyössä