hiusten värjäämisestä

Ostin hiusvärin, joka käytetään kuiviin, ei pestyihin hiuksiin. Uskaltaako sen värin laittaa hiuksiin, jotka on pesty toissapäivänä ja niissä on hiuslakkaa? Vai pesenkö nyt ja värjään illalla? Väri tarttuu muutenkin tosi huonosti minun hiuksiin...Tietääkö joku mitä vaikutusta hiusten pesemisellä on värjäykseen?
Hyvää Juhannusta kaikille tässä samalla!

No kunhan harjaat sen lakan kunnolla pois niin sitten. Oon jostain lukenut että juuri pestyihin ei kannattais laittaa, eikä ainakaan käyttää hoitoainetta just ennen värjäystä.
Ite olen tänään värjäämässä ja eilen pesin.

rahikainen
Kiitti Makaki vinkistä tuonne juurikasvu.orgin sivuille, en olekaan koskaan aiemmin käynyt. Kiharoista haaveillessa löysin sieltä tällaisen linkin..

http://www.youtube.com/watch?v=g85QkJncQeA

..jota jäin suuki auki :eek: tölläämään -onko tuo totta?
Onko kukaan oikeesti tehnyt näin ja onnistunut???
nimimerkillä
- suoristusrautaa ostamaan HETI arjen koittaessa!!

Mulla on suoristusrauta ja oon sillä kiharoitakin tehny. Tuo näytti vaan näppärämmältä ku oma touhu :D Mutta siis toimii kyllä. Aineillakin voi olla vaikutusta.
Ite ostin raudan alunperin kun kampaaja sano että sillä saa höttölatvat piiloon, silotettua ja kiiltäväks. Sekin on totta. :)

rahikainen
Kiitti, Auryn. Uskottava kai se on, kun omin silmin näkee. Jos oikein kuulin taustametelimme läpi :) muotoilutuotteen kans kuivattiin hiukset, sit kampausnestettä ja eikun kihartamaan?

Heti siis tosiaan raudan ostoon, mulla on osin luonnonkiharat (lue: laineikkaat ) pitkät hiukset joten välillä on kylä tarvetta suoristamisellekin, mut nuo kiharat nyt kiinnostavat ensisijassa.

Kiitos vielä kerran!

Yhteistyössä