Hakutulokset

1. janez

Mikkelin mammat!

me ollaan aika aamu-unisia et ollaan 11.kannalla :)ja sehän jääpi nähtäväx et miten sukset luistaa näillä lumilla :laugh: :laugh:
  2. janez

Mikkelin mammat!

nähellään torin kulmilla. mulleki periaatteessa ihan sama, mut aamupäivän kannalla kuitenkin vähä enempi =)
  3. janez

Mikkelin mammat!

eipä tässä ole sen kummempaa keskustelua käytykään ja samaten olen ilmestynyt kuvioihin vasta:)itse olisin vaunuilla lähdössä. harmi kun ei ole torikahvila auki enää, ois tilaa ollu monilleki vaunuille!tavattava jossai ja lähettävä salistamaan sopivaa kohdetta ,näkee ainaki mihin mahtuu=)
  4. janez

Mikkelin mammat!

joo, se näyttäny olevan aika suosittu paikka. voishan sitä nähdä vaikka jossain ulkonakin jos sää ei ois ihan kamala...saa lapset vilistää rauhassa jos sen ikäisiä jo on. vaunuissa kun menee tää oma,pääsis helpommal jos nukkuis . =)
  5. janez

Mikkelin mammat!

mulla ei kans ole juurikaan tietoa kuppiloista et viisaammat kertokoon...
  6. janez

Mikkelin mammat!

5kilsaa kaupunkiin...alkuviikosta sopis mulleki tuo vko3.
  7. janez

mikkelistä uusia kamuja

ainakin jotain yhteistä siis ois :)en ole hyvä tutustumaan ihmisiin eikä tule itekseen lähdettyäkään sit mihinkään missä niitä ehkä voiski tavata...mutta jospa tällä tavalla sit,täähän on sitä nykyaikaa:)kun meidänkin kotona jopa nyt tää netti heh. tavattaisko joku päivä? kenties tää ei ois nii...
  8. janez

Mikkelin mammat!

-77 ja poika täs kuus 5kk
  9. janez

mikkelistä??

olen 29v, 4kk pojan äiti vailla uusia tuttuja mikkelistä. muutin tänne joensuusta samoja aikoja kun poika syntyi ,avoliitossa elän. en ole niitä sosiaalisimpia ihmisiä mutta mukava ja huumorintajuinen kyllä:) kiva olisi jotain menoseuraa löytää, yksin ei tule paljon minnekä lähdettyä...eikähän...

Yhteistyössä