Hakutulokset

1. janez

Mikkelin mammat!

täällä kaivattas kamuja, mut missä on mikkeliläiset nyt:/
  2. janez

Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

mikkeli menossa mukana:)
  3. janez

Mikkelin seutu!

\
  4. janez

**ELOVAUVAT 2006**

\ meidän eskoispoika syntyi 23.8.06:)
  5. janez

Mikkelin seutu!

itseevm-77 ja poika syntyi 08/06 ja itsekin samoja aikoja muutin tänne eikä muita tuttuja olekaan täällä mieheni lisäksi.
  6. janez

mikkelistä uusia tuttavuuksia

olen vm-77 ja muuttanut elokuun vaihteessa-06 mikkeliin "mieheni" luokse ja esikoisemme syntyi 08/06. itselläni ei ole täällä muita tuttuja....
  7. janez

mikkelistä uusia kamuja

olen vm-77 ja poika syntyi 08/06 eli nyt reilu 4kk. muutin elokuun vaihteessa -06 itsekin vasta tänne "mieheni" luokse eikä ole täällä tuttuja...
  8. janez

Entäs JOENSUUN plussalaiset?

asuin joensuussa vielä viime vuonna,koko tähän astisen elämäni 28vuotta ja myös melkein koko odotusaikani. muutin mikkeliin elokuun-06 vaihteessa ja poika syntyi jo samassa kuussa:)
  9. janez

Mikkelistä ketään mammoja?

\ sain esikoiseni 23.8.06:) minä ostelin löytöjä jo monta vuotta ennen raskautta, toivoen että joskus saisi vauvan heh. ja koittihan se pväkin sitten. synnytyksestä ei kyllä jäänyt kovin kivat muistot mutta toivoo että jos tulee seuraava kerta niin paremmin sit.
  10. janez

Mikkelistä ketään mammoja?

poika syntyi 08/06 eli reilu 4kk nyt. itse asunut melkein saman ajan mikkelissä nyt, muutin miehen luokse eikä ole ketään tuttuja täällä... olen vm-77
  11. janez

Minkäikäinen kun sait lapsia???

siis vm-77 ja poika syntyi 08/06, muuttanut mikkeliin miehen luokse eikä mitään seuraa...
  12. janez

Minkäikäinen kun sait lapsia???

28 ja ensimmäinen

Yhteistyössä