mikkelistä??

olen 29v, 4kk pojan äiti vailla uusia tuttuja mikkelistä. muutin tänne joensuusta samoja aikoja kun poika syntyi ,avoliitossa elän. en ole niitä sosiaalisimpia ihmisiä mutta mukava ja huumorintajuinen kyllä:) kiva olisi jotain menoseuraa löytää, yksin ei tule paljon minnekä lähdettyä...eikähän tää yksin olo niin hyvääkään tee.

harmi
Mukavaan kaupunkiin olet muuttanut. Itse entisenä Mikkeliläisenä palaan mökkeilemään joka kesä. Luulempa että seuraa saat itsellesi ja lapsellesi pian seudun lukuisista ja ihan suht siisteistä leikkipuistoista. Paikalliset harvemmin kun ovat tuppisuita.Itsestä tuntuu joka loman jälkeen niin haikeelta palata kotiin.Kerhotoimintaa on paljon; kannattaa lukea paikallislehtien ilmotuksia.

mikkelistä ollaan
Tervetuloa Mikkeliin!
Mikkelissä ollaan oltu neljä vuotta, meillä tyttö vajaa 3 v ja poika 2 kk. Maaherrankadulla (SPR:n lääkäriasemaa vastapäätä) on Kotilo niminen paikka, jossa avoimet tilat kotiäideille. Lisäksi on paljon muitakin avoimia kerhoja, joista on tietoa neuvoloiden ilmoitustauluilla (ja ehkä täällä netissäkin, jossa ite käyn tosi harvoin). Esim. Laajalammella on seurakunnan kerho aina keskiviikkoisin 9:30-11:00 ja kunnan avoin kerho kotiäideille ma,ti ja to klo 9-11 vai oliko 11:30. Ite ei olla juuri näihin kerhoihin ehditty, kun ollaan niin aamu-unisia ja asusetellaan toisaalta myös aika paljon toisella paikkakunnallakin. Bussejahan täällä saa vaunujen kanssa kulkevat käyttää ilmaiseksi, joten ajele vaikka käymään, jos vaihdetaan yht. tietoja.

Minä olen myös Mikkelistä ja kolmen lapsen äiti (tyttö 9v, poika 6v ja poika 5kk). Itse olen pian 32v.

Voiko noihin seurakunnan kerhoihin mennä vauvan kanssa vai onko ne enemmän isommille lapsille tarkoitettuja? Itse kävin aikoinaan noissa kerhoissa mutta lapset taisi silloin olla jo leikki-ikäisiä.

höplää
no moi! ja tervetuloo en ite asu enää mikkelissä mut lähellä kuitennii,joo kotilo on tosi kiva ollaan käyty, muissa kerhoissa ei mutta monta kertaa pitäny mennä.leikkikenttä hommelit kuuluu myös meijän systeemiin lapset 2 ja 1-vuotiaat.ite aattelin käyä tutustuu siihen nuijamiehen kaupunkiosassa olevaan leikkikenttään siis lasten kaa ei olla käyty siellä ollenkaan,mut vaikuttais olevan ainakin autolla ohi ajaessa ihan kiva.se on siellä vähän ekotorin ja gigantin lähellä.aamupäivisin ollaan liikenteessä jos ilmat on ees suht siedettävät kauhee myräkkä on meinaa just menossa toivottavasti ei mee sähköt poikki!!! :/

heplaa
hei höplää, toi sun teksti oli jotenkin niin tutun olosta, että ajattelin vaan kysästä ootsä se jolla on kaksi kissaa vai olikse kaksi koiraa. mulla oli ne volta ja huuver.

mikkelistä ollaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 12:03 janez kirjoitti:
olen 29v, 4kk pojan äiti vailla uusia tuttuja mikkelistä. muutin tänne joensuusta samoja aikoja kun poika syntyi ,avoliitossa elän. en ole niitä sosiaalisimpia ihmisiä mutta mukava ja huumorintajuinen kyllä:) kiva olisi jotain menoseuraa löytää, yksin ei tule paljon minnekä lähdettyä...eikähän tää yksin olo niin hyvääkään tee.
nii, toi mun sposti on susanna_sampo@hotmail.com, jos haluat meilata ja sopia tapaamisesta.

mikkelistä ollaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2007 klo 12:03 janez kirjoitti:
nii, toi mun sposti on susanna_sampo@hotmail.com, jos haluat meilata ja sopia tapaamisesta.

Yhteistyössä