Hakutulokset

1. jose0105

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ pääosassa on Viggo Mortensen
  2. jose0105

ELOKUVA TRIVIAALI!

Missä elokuvassa: mies sanoo toiselle: minulle jäi vain mitätön tytär...
  3. jose0105

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ juu
  4. jose0105

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ jep, juuri sitä hain
  5. jose0105

ELOKUVA TRIVIAALI!

Missä elokuvassa: Pormestari nukahtaa näyteikkunalle ahmiessaan suklaata?
  6. jose0105

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ :attn: nostan, kun kukaan ei vielä vastannut :D
  7. jose0105

Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

siis aivan uskomattoman upeita kakkuja!
  8. jose0105

ELOKUVA TRIVIAALI!

missä elokuvassa enkeli tiputtaa ihmisiä taivaalta?
  9. jose0105

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ Hook-kapteeni koukku
  10. jose0105

Savon yh:t

edelleen kaipaillaan kerhoon, savon yh-äipät, uusia jäseniä. tervetuloa kaikki etelä- ja pohjois savossa asuvat yh:t. Myös yh-isät ovat tervetulleita vaikka kerhon nimessä onkin äipät :)
  11. jose0105

Onko paikalla vuorotyötä tekeviä?

\ Tuo on mukava kuulla. En ole missään töissä, vielä. Haluaisin lähteä opiskelemaan sosiaali alaa, mutta epäilyttää nuo vuorotyöt. Miten yksinhuoltajana voin mennä vuorotyötä tekemään. Tuo rohkaisi kovasti. Kiitos! :flower:
  12. jose0105

ELOKUVA TRIVIAALI!

\ OZ. eikös siltä sit tipu ne kengät jalasta ja jalat menee "rullalle" ja katoaa talon alle.<br><br>
  13. jose0105

:wave:
  14. jose0105

:attn:
  15. jose0105

:attn: Nostelen, niin kaikki huomaa :D
  16. jose0105

Laittakaa minulle yv:tä niin annan salasanan ja pääset hakemusta täyttämään. :)
  17. jose0105

Mikä sinua motivoi laihduttamaan?

Terveys ja lapset. En halua sairastua ja/tai kuolla ennen aikojani, ihan vain oman typeryyteni vuoksi. Haluan pitkän ja terveellisen elämän. Lapsillani ei ole kuin yksi äiti. Ja haluaisin jaksaa leikkiä ja juosta lasteni kanssa. Olla hippasta muutamaa askelta pitempään ja keinua heidän kanssaa...
  18. jose0105

YÖKASTELUN HOIDOSTA

\ Meillä ei kanssa poika herää läheskään aina hälyttimen huutoon. MInä sitten juoksen herattämään. Jos hän herää istuu sängyssä kädet korvilla, koska hälytin huutaa niin kovaa. Serkkujen luona on nuorempi serkku-tyttö ihmetellyt miksi pojalla on vaippa ja isompi serkku on nauranur kun noin...
  19. jose0105

YÖKASTELUN HOIDOSTA

Mulla 5,5v. poika, aiemmin kans käytettiin yövaippaa mikä oli aina ihan märkä. ilman vaipaa kasteli monta kertaa yössä. Nyt ollut käytössä kastelu hälytin, selvää edistystä ollut, välillä jopa kuivia öitä joskus tosin kastelee jopa 2-3kertaa yössä. Ei kuitenkaan joka yö enään monta kertaa. Ens...
  20. jose0105

Voi tätä puheen pälpätystä!!

mul on 5v. poika ja oon jo 3vuotta toivonut et ois ees hetken hiljaa, kun puhuu koko ajan. välillä unissaankin. tarinoi koko ajan jotain tai kyselee tms... Autossa täti ehdotti, kun poika temppuja näytti takapenkillä, et kokeilis osaako olla hiljaa talon pihaan saakka (n. 5min matka). 2sek. oli...

Yhteistyössä