ELOKUVA TRIVIAALI!

• Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 12:32 Lutra lutra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 12:21 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 15:03 RouvaJackSparrow kirjoitti:
Missä elokuvassa äiti nolostuu ollessaan alasti pienen poikansa (oisko vuoden ikäinen) katsellessa häntä?
Tästä pikkupojasta kasvaa mies joka on ollut yli tuhannen naisen kanssa :whistle: ..
Garpin maailma
Ei ole, mistä tuon keksit :D ?!
Deppin elokuvia taas..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 12:56 Lutra lutra kirjoitti:
Garpin maailmassa poika kasvaa feministikommuunissa. En lukenut niin tarkkaan vinkkiäsi.

Oikea vastaus on Don Juan de Marco.
Ehkä olisi pitänyt laittaa että sängyssä tuhannen naisen kanssa ;) .

Garpin maailmassa John Lithgow oli kyllä huippu :D !

Ja Don Juan oikein :) :flower: !

Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 22:35 RouvaJackSparrow kirjoitti:
Missä elokuvassa panttivanki pääsee karkuun mutta jääkin pakomatkalla auton alle?
Tuo tuo tuo...se missä onse miesnainen ja mikä hitto sen nimi nyt oli..siis mä diggasin sitä ihan sikana...äääääää....nimet hukassa...ja sit se nimibiisi jonka laulaa Boy Gorge ja se sit siin on se joka näyttelee Idi Aminia siinä Last King Of Scotlandissa ja NO NYT MÄ LUNTTAAN...kele! :ashamed:
The Crying game....voi vitsi, tottakai...mä pakastuin ihan totaalisesti sen kaa..joo ja Forest Whitaker on se panttivanki. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 11:13 Gitanjali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 22:35 RouvaJackSparrow kirjoitti:
Missä elokuvassa panttivanki pääsee karkuun mutta jääkin pakomatkalla auton alle?
Tuo tuo tuo...se missä onse miesnainen ja mikä hitto sen nimi nyt oli..siis mä diggasin sitä ihan sikana...äääääää....nimet hukassa...ja sit se nimibiisi jonka laulaa Boy Gorge ja se sit siin on se joka näyttelee Idi Aminia siinä Last King Of Scotlandissa ja NO NYT MÄ LUNTTAAN...kele! :ashamed:
The Crying game....voi vitsi, tottakai...mä pakastuin ihan totaalisesti sen kaa..joo ja Forest Whitaker on se panttivanki. ;)
The Crying game oikein :D :flower: !

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 19:17 Lutra lutra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 19:15 elokuvafriikki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 12:32 Lutra lutra kirjoitti:
Missä (vanhassa) elokuvassa on pahiksella pitkät raitasukat?
peppi pitkätossu? B)
Vielä vanhempi amerikkalainen elokuva

Tämä pahis kuolee talon alle niin, että vain jalat näkyvät talon alta. :whistle:
Taikuri Oz- Somewhere over the rainbow...

Missä leffassa:

-nainen ulkoavaruudesta katsoo pikakelauksella aputietokoneeltaan mitä miehen kanssa oikein pitää tehdä (vanhoja leffapätkiä)

- kotirouva alkaa prostituoiduksi päiviensä ratoksi miehensä tietämättä (mies töissä)

- naisdekkari yrittää saada nalkkiin naista jonka rikkaat aviomiehet kummallisesti kuolla kupsahtelevat

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 17:25 elokuvafriikki kirjoitti:
Missä leffassa:

-nainen ulkoavaruudesta katsoo pikakelauksella aputietokoneeltaan mitä miehen kanssa oikein pitää tehdä (vanhoja leffapätkiä) Äitipuoli avaruudesta

- kotirouva alkaa prostituoiduksi päiviensä ratoksi miehensä tietämättä (mies töissä) True Lies (?)

- naisdekkari yrittää saada nalkkiin naista jonka rikkaat aviomiehet kummallisesti kuolla kupsahtelevat

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 17:32 Lutra lutra kirjoitti:
\
Missä leffassa:

-nainen ulkoavaruudesta katsoo pikakelauksella aputietokoneeltaan mitä miehen kanssa oikein pitää tehdä (vanhoja leffapätkiä) Äitipuoli avaruudesta oikein!!!!

- kotirouva alkaa prostituoiduksi päiviensä ratoksi miehensä tietämättä (mies töissä) True Lies (?) ei, tää on ranskalainen ....

:flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 20:40 jose0105 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 13:42 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 22:13 RouvaJackSparrow kirjoitti:
Missä elokuvassa ruokapöydän astiat ovat ensin tyhjiä ja sitten niihin ilmestyy värikästä mönjää?
Ja sitten aletaan ruokasotaa..
Hook-kapteeni koukku
Joo tää tiedettiin jo aiemmin mutta kukkia sinnekin :) :flower: !

Gitanjali
\
Missä leffassa:

- kotirouva alkaa prostituoiduksi päiviensä ratoksi miehensä tietämättä (mies töissä)
Siis joo mä en nyt tiedä olikse True Lies oikein? Tai siis ei musta siinä leffassa niin käynyt joten mä veikkaan sellasta filkkaa ku Päiväperho...niin , tuo nimi voi olla väärä, mut mä aattelin et se olis sellanen leffa missä on Cathrine Deneuve pääosassa..ehkä olen täysin hakoteillä....öööööööööööö. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 10:41 Gitanjali kirjoitti:
\
Missä leffassa:

Siis joo mä en nyt tiedä olikse True Lies oikein? Tai siis ei musta siinä leffassa niin käynyt joten mä veikkaan sellasta filkkaa ku Päiväperho...niin , tuo nimi voi olla väärä, mut mä aattelin et se olis sellanen leffa missä on Cathrine Deneuve pääosassa..ehkä olen täysin hakoteillä....öööööööööööö. :whistle:
oui, oui ma belle! :flower:

Yhteistyössä