Hakutulokset

1. Outo Päivä Onnelassa

ei malttais mennä nukkumaan

Mä join illalla reilusti kahvia ja kökin nyt tässä silmät ihan tapillaan vaikka oikeasti haluaisin nukkua ja olla edes hiukkasen väsynyt jos ei muuta :headwall: Tyhmä minä :headwall:
  2. Outo Päivä Onnelassa

Mitá kuuluu koti-áidin tóihin?

Kaikki mitää ehtiijaksaaviitsii tehdä +ne kaikki muut ylimääräiset jobit :D Mutta ei lasten kustannuksella :flower:
  3. Outo Päivä Onnelassa

kuinka "röyhkeitä" tarjouksia olete tehneet talokaupoissa ja...

Tarjottiin 38 000? vähemmän kuin pyynti ja lopulta pyyntihinnasta putosi 28 000? jolloin tehtiin kaupat.
  4. Outo Päivä Onnelassa

Hauck rattaat hyvät?

Meillä oli Hauckin tuplat ja oli kelvolliset. Tosin käytettiin "matkarattaina" toisten tuplien ohella kun olivat kapeat ja nopeat kasata.
  5. Outo Päivä Onnelassa

Apua, milloin tulee Napoleon-ohjelman 2.osa??

Olin siis ainoa kuka on kiinnostunut katselemaan alimittaisia miehiä iltansa iloksi! :D No jos ei tällä pompulla onnista niin antaa olla. On niin nälkäkin jo että joutaa jääkaapille :p
  6. Outo Päivä Onnelassa

Apua, milloin tulee Napoleon-ohjelman 2.osa??

Katsoin käsittääkseni viime viikolla ensimmäisen osan Napoleonista kertovasta 2-osaisesta sarjasta mutta en löydä mistään ohjelmatietoja siitä, lähinnä kaipaan tietoa milloin se toinen osa tulee. En siis tarkoita sitä Suomeksi puhuttua ohjelmaa. Auttakkee :D

Yhteistyössä