vaikka jo väsyttäisi..
Villi viisikko 29.01.2008 #2 Minä taidan kömpiä tyttösen viereen (nukkuu mun sängyssä) kun tuo vauva näyttäisi vihdoinkin nukahtaneen, kello soi aamulla 6.30.
Minä taidan kömpiä tyttösen viereen (nukkuu mun sängyssä) kun tuo vauva näyttäisi vihdoinkin nukahtaneen, kello soi aamulla 6.30.
Onnellinen Villasukka 29.01.2008 #3 mun täytyy mennä nyt nukkumaan, silmiä kirvelee niin väsymys enkä jaks enää istua, joten öitä kaikille! :wave:
mun täytyy mennä nyt nukkumaan, silmiä kirvelee niin väsymys enkä jaks enää istua, joten öitä kaikille! :wave:
Turkilmas 29.01.2008 #4 Sama ongelma. En millään malttaisi mennä nukkumaan vaikka huomenna menen taas kuudeksi töihin :headwall:
Sama ongelma. En millään malttaisi mennä nukkumaan vaikka huomenna menen taas kuudeksi töihin :headwall:
Outo Päivä Onnelassa 29.01.2008 #5 Mä join illalla reilusti kahvia ja kökin nyt tässä silmät ihan tapillaan vaikka oikeasti haluaisin nukkua ja olla edes hiukkasen väsynyt jos ei muuta :headwall: Tyhmä minä :headwall:
Mä join illalla reilusti kahvia ja kökin nyt tässä silmät ihan tapillaan vaikka oikeasti haluaisin nukkua ja olla edes hiukkasen väsynyt jos ei muuta :headwall: Tyhmä minä :headwall: