Hakutulokset

1. Ä

*MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

Nyt kait voi huokasta helpotuksesta! :D Kävin siellä yksityisellä ja kaikki oli ok. Vuodon syykin selvisi eli kohdussa on verihyytymä, (kuukautisverta?, nyt vois kuukautisten aika ollakin) Istukka on takaseinässä ja hyytymä kohdun suulla, joten vauvan pitäis pysyä mukana :heart: Lääkäri...
  2. Ä

Minä taas sydän syrjällään täällä olen tuon vuodon kans :'( Se siis alko sunnuntai-iltana uudestaan ja oli ma-ti runsasta ja hyytymiä taas jonkin verran oli mukana. Aamulla soittelin gyn.polille mutta kehoittivat vain seuraamaan koska jos on keskenmeno niin ei voi mitenkään estää. Mulla olis...
  3. Ä

Hei Metsäapila! Mulla tosiaan oli vuotoa ja se oli runsasta, mukana kunnon hyytymiä. Aluksi oli pientä ruskeaa tuhrua muutaman päivän, sen jälkeen pari vuodotonta päivää kunnes alko rajumpi vuoto. Päivystyksessä lääkäri sano, että keskenmeno mutta seuraavana päivänä ultrassa kaikki oli ok...
  4. Ä

Jos saisit tietää lapsesi olevan vammainen?

Hei Pippurityttö! Hienoa lukea sinun tarinaa, upeasti olet selviytynyt! Meillä on reilu 3v CP-vammainen poika. Nyt harjoittelee kävelemistä, pari metriä menee hyvin. Konttamalla pääasiassa vielä liikkuu. Puheterapia meillä alkaa kun puhetta ei vielä paljon tule. Kovasti sitä tulevaisuutta...
  5. Ä

Kiitos kaikille kannustuksesta! Vieläkin on vähän epätodellinen olo, kun sittenkin kaikki oli hyvin. Vuoto on lähes lakannut. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja vauveli pysyis sisukkaasti vaan mukana. Tässä nämä mun tiedot uudestaan; 25v. toinen raskaus ja sairaala LKS. LA kuukautisten mukaan...
  6. Ä

Väärä hälytys sittenkin :whistle: Eilen mulla alko vuoto, tosi runsas ja tuli ihan kunnon hyytymiä. TK:n lääkäri ei antanut mitään toivoa raskauden jatkumisesta ja minäkin olin varma että kesken meni. Nyt just tulin naistentautien polilta jossa tehtiin ultra. Elävä sikiö löytyi!! Olen aivan...
  7. Ä

Minut voi poistaa listalta. Keskenmeno rv:lla 6+6 :(
  8. Ä

flinux: Edellisestä pre-eklampsiasta on 3v ja se oli sillon vaikea-asteinen. Poika synty rv 34+1 sektiolla.
  9. Ä

Heippa. Vitamiineja muutkin on näköjään miettineet. Minä katoin tänään apteekissa kans nuitten "raskausvitamiinien" hintoja ja hinta oli minustakin kova! Netistä tutkailin eri vaihtoehtoja ja taidan ostaa Möllerin sydämelle kapseleita (ei halpoja nekään), ne sopii hyvin raskaana olevalle ja...
  10. Ä

Mulla on toinen raskaus ja la 28.11. Ikää mulla on 25v ja LKS on synnytyssairaala. Neuvolaan ajattelin soitella lähipäivinä. Viikkoja olis nyt siis 5+4. Mulla ei juuri mitään oireita ole ollu :o Edellinen alkuraskaus meni kans vähillä oirella. Jos nyt ei ois menkat jääneet pois niin tuskin...

Yhteistyössä