Hakutulokset

1. Ä

*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Kiitos onnitteluista ja ONNEA muille vauvansa saaneille!! Suppareita mammoille, jotka vielä vauvelia odottelee! Jospa vähän kertosin meidän vaavin maailmaan tulosta :saint: Eli raskausviikkoja oli 38+5. Koko maanantain oli vähän omituinen olo, aivan ku olis ollu kestosupistus päällä ja...
  2. Ä

Hei! Meille syntyi poika 25.11.08 klo 23.44. Paino 2820g ja pituus 49 cm. kirjotan myöhemmin lisää.
  3. Ä

Minä kävin eilen neuvolassa. RV 38+0 Pissa puhdas. RR vähän koholla ja turvotus + -> seurataan, kotona on RR mittari ja sticksejä pissan seuraamiseen. Paino +900g/vko :x mutta tosiaan turvotusta on. SF 34 cm (painoarvio vko sitten 3400g) Syke 160 ja liikkeet ++. Mitään merkkejä ei...
  4. Ä

Heipparallaa täältäkin piiiiitkän hiljaiselon jälkeen :ashamed: Lukenut kyllä olen teidän juttuja mutta viime aikoina tippunut kärryiltä. Vauvoja on kuiten jo syntynyt, ONNEA kaikille jo vauvansa saaneille! Minä olen kuin olenkin selvinnyt jo näin pitkälle (rv37+0) ilman raskausmyrkytystä...
  5. Ä

*MarrasMassutII Syyskuun Pyörteissä*

Moikka! Minä oon kyllä hävettävän laiska tänne kirjoitteleen. Teidän jutut kumminki yritän lukea :saint: Mulla oli viime viikolla taas kontrolli äitiyspolilla. Ultralla katsottiin kohtuvaltimovirtaukset. Vasen puoli normaali, oikealla heikompi. Lääkäri oli kuiten nyt sitä mieltä, että...
  6. Ä

Painoarvioita?

Ihan normaali painoarvio minusta. Meillä nimittäin rv 27+0 painoarvioksi tuli 1280g, yläkäyrällä mutta silti normaalirajoissa. Rv 24+0 oli 650g :D
  7. Ä

*MarrasMassutII elokuun tuulissa*

Kontrolliultrassa kävin aamulla. Katsottiin vauvan kasvua ja virtauksia. Normaalisti oli vauva kasvanut. Painoarvio 650 g mikä on kuulemma normaali näillä viikoilla. Virtauksissa on poikkeavuutta ja kait vähän huonommat oli taas kun 3 vkoa sitten. Verikokeita otettiin, verenpaine oli ok ja pissa...
  8. Ä

MANHATTAN2: Jos oikein olen Kelan sivuja tulkinnut niin Saikkuraha lasketaan vuoden 2006 tulojen mukaan niinkuin äippärahakin. Oletko ollu 2006 vuoden töissä?
  9. Ä

HEIPPARALLAA! Vauvalla jumppahetki just menossa :D Torstaina kävin neuvolassa, pissa puhdas, RR ok, painoa tullu reilu 600 g/vko :x mutta se on ihan loman syytä kun reissussa tuli syötyä sitä sun tätä :D HB:tä eikä sokeria katsottu kun viimeksi oli hyvät. Vauvan syke oli 155 kun se...
  10. Ä

*MarrasMassutII heinäkuussa*

Meille ultran mukaan tulossa poika, joten voi lisätä tuohon listaan tiedon :) Mulla neuvola torstaina joten kirjottelen sitten kuulumiset sieltä. Rakenneultrasta kirjoitinkin jo aiemmin. Äiti1982 rv 21+4-
  11. Ä

*MarrasMassutII heinäkuussa*

Hei! En olekkaan piiitkään aikaan tänne kirjoitellut. Kesälomalla niin on kaikkea puuhaa ja reissattu on. Maanantaina taas arki edessä ja töihin meno. Mulla oli tänään rakenneultra. Vauva oli kasvanut normaalisti ja oli oikein virkeänä. Tekemistä oli, että mitat saatiin :) Edellisen...
  12. Ä

*MarrasMassutII kesäkuussa*

Moi, Suonenvetoon auttaa kun syö banaania :D Mulla esikoisen raskausaikana oli himo banaaniin, joka päivä piti syödä. Eipä sitten ollutkaan suonenvetoja juuri ollenkaan. Banaanihan sisältää magnesiumia. Pitää yrittää muistella mistä olette kirjoitelleet. Painon noususta ainakin. Mulla on...
  13. Ä

Herkkupeppu :hug: Tervetuloa toinentulossa, minä olen se toinen pohjosesta :D Mulla la oli alunperin 27.11. mutta ultrassa muuttui 4.12. Olen pysytellyt tässä marraskuisissa kun eiköhän tämä marraskuussa kuiten synny :saint: Minä heräsin viime yönä päänsärkyyn. Siinä sitten...
  14. Ä

Moi, Olen tuntenu jotain hentosta liikettä, varma en oo onko vauvelin liikkeitä :D Neuvolasta terkka soitteli aamulla, kun multa otettiin papa lääkärineuvolassa. Siinähän sit joku tulehdus oli ja resepti pitäs hakea tänään :/ Tulehdus vaarahan siinä olikin kun oli sitä vuotelua. Nyt...
  15. Ä

*MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

Moi! Minä olen kyllä ihan pihalla teidän muiden kuulumisista kun koneella en ole ollut yli viikkoon, oltiin reissussa. Itselle kuuluu hyvää! Tänään käytiin nt-ultrassa ja kaikki näytti hyvältä. Vauva liikkui kovasti ja hyviä kuvia saatiin mukaan :heart: Vuoto mulla on loppunut ja hematooma...
  16. Ä

MOI! Pitää jotain itsestäni huikata että pysyn joukon mukana :D Minulla on tänään lääkärineuvola. Toivottavasti sydänäänet kuultaisiin :heart: Painoa mulla ei vielä ole tullut yhtään eikä mahakaan pömpötä. Sitä taas epäilee, että kasvaako vauva normaalisti :o Muistelin esikoisen...
  17. Ä

Morjens. Minäkään en ole jaksanut pitkään aikaan kirjoitella. Väsymystä on, illalla pitää mennä ajoissa nukkumaan. LEP, en usko että sinun vuoto on mitään vakavaa kun on kestänyt nuinkin pitkään eikä ole runsasta. Mulla tuhruttelee kans edelleen. Aamusin vähän enemmän ja illalla ei välttämättä...
  18. Ä

*MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

Hei! Seerumiseula on meilläkin ja ei ainakaan täällä ole mikään uusi juttu kun esikoisen aikanakin se jo oli eli vuonna 2004. Mulla olo on ihan hyvä. Lievää kuvotusta on ajottain mutta ei siitä juuri haittaa ole. Kahvi ei maistu samalla tavalla kuin ennen ja se on vaan hyvä :D Minä...
  19. Ä

Heippa! LEP :hug: Toivottavasti sullakin tuo vuotelu loppuu! Minä kävin eilen kontrolliultrassa ja kookas hematooma näkyi. Oli vielä "kasvanut" edellisestä ultrasta. Nyt jotain 6 cm x jotain. Ei niin jäänyt tuo toinen luku mieleen kun kauhistuin tuosta ekasta luvusta. Vuoto mulla on...
  20. Ä

Samir05, sympatiat sulle! Ei se vuoto vielä välttämättä mitään meinaa. Kisselle voimia miehen kans! Mulla on ihan järkky olo ollu eilisestä illasta. En oikein tiedä onko raskaudesta johtuvaa vai sitten ihan oksennustautia. Oksulla piti illalla ja alkuyöstä käydä. Tämän päivän olen raatona...

Yhteistyössä