Sori, en yllä samaan ton jätesäkin kans, mutta miusta semmoinen muotoonommeltu(kulmat) päällinen vaikka vakosametista olis kiva. Ja sitte voi laittaa tyynyjä noista lemppariväreistä paljon. Ja esim. 2 isoa tyynyä seinään kiinni tangolla tai koukuilla, niin tulee sohvamainen vaikutelma.
Mooonta sataa(Wii nielaisee ison osansa) menee tyttären lahjoihin, mutta silti määrällisesti ei mielestäni saa kovin paljoa.. Mummo ostaa telkun hälle, muualta ei tule lahjoja.
No mikäs kiire sitä nyt on lähteä liikkeelle? Mun likka liikkui konttaamalla 5 kk, ja nousi seisomaan 6 kk. Ja siitä sitten melko nopeesti tukipuita pitkin ja ylös kiipeämistä. Oli muuten helvetin rankkaa, kun ei älliä päässä nopealla liikkujalla.
Jos se lapsi on terve, niin kyllä hän lähtee liikkeelle sitten kuin huvittaa(jos eivät ole sitoneet kiinni). Vaikka vanhemmat kohteliskin vastasyntyneenä.
Mä sanoisin varmaan seuraavalla kerralla, kun haluaa Avonilta tilata että; en mä sulle mitään tilaa, kun oot niin nirso ämmä ja saan aina nähdä palauttamisen vaivan :) Enkä todellakaan päästäisi häntä kotiini.
Olisin itseasiassa heittänyt varmaan pihalle siinä vaiheessa, kun lapselle rupes...
Täh? No eikö niitä toiveita yleensäkin kysellä jouluna sen takia, että lahja on mieleinen. Ei kai sitä muuta pie mennä ostamaankaan, jos tuo on toivottu, järkevä ja sopii hyvin budjettiin.