Hakutulokset

1. J

mä täällä poliisipartiota odottelen..

Ai ku kiva tunne, miullakin kävi tänä yönä pimpottelija.
  2. J

Mikä on / olisi seuraavan lapsesi nimi?

Telma Hilma Helma olis tyttö. Poikia en huoli.
  3. J

JOULUPUKKI PORVOOSSA??

Tuo oli näköjään ilmaisjakelulehti Vartissa. Uusimaa on meijän lehti, kirjastossa voi käydä lukemassa muiden paikkakuntien lehtiä :)
  4. J

Hyi stana kun tärisyttää vieläkin.

Siis miten minä vedän noita hulluja puoleen? Tuo ei ole eka seko, joka meille haluu kahville. Yks kerta oli oven takana kaksoissurmaaja kahvipaketin kans. Se tappoi joskus isänsä ja äitipuolensa tai äitinsä ja isäpuolensa(en tiedä kummin päin) Oli nähnyt mut monesti, kun koiran kans olin...
  5. J

Juu, ei ole kaikki. Enkä minä sitä muuten pelkäis, mutta kun mulla on tuo tytär. Itse selviäisin siitä, mutta jos se rupee häirihtee meitä enemmänkin, niin tuommonen pikkuinen pirpana ei kyllä aikuiselle pärjää mitenkään. Ja tosiaan kun asuu naapurirapussa, niin sitä on vaikea väistellä...
  6. J

Siis mie kun aattelin, että jos oon ystävällinen mutta vähäpuheinen häntä kohtaan, niin ei ainakaan tule mitään konflikteja hänen kanssaan, mutta pitäiskö sitten ennemmin sanoa suoraan; että saatanan jätkä, jos et jätä minua ja tytärtä rauhaan niin puhkon sulta silmät? Huoh, taitaisin olla...
  7. J

Tytär ei saa avata ovea ollenkaan, kun on yksin kotona. Ja jos minä oon kotona, niin avaan. Eli tytär ei availe ovea jurikaan.
  8. J

No avasin, kun toi koira vetäs niin kauheet rähinät päälle, ja oli pakko avata että saan ton koiran nopeemmin hiljaseksi. Yleensä en avaa edes päivällä jos en tiedä ketään tulevaksi, mutta pakko oli toi koira saada hiljaseksi....seli seli. Olin tyhmä :ashamed: myönnän. Mutta ei se olis sisään...
  9. J

Angiina ilman peitteitä?

Joo, miullakin on ollut angiina ilman peiitteitä ja kuumeita useamman kerran. Ne puuduttavat tabletit ei hirveästi auta, mutta lekurilta saa reseptin puuduttavaan litkuun(en muista nimeä, kurlattava)) joka auttaa paremmin. Mutta miulla ja lapsen isällä oli ihme kurkkukipu yli kuukauden...
  10. J

Ei se vissiin ikinä ole tehnyt mitään pahaa kellekkään, mutta sen jutut ja käyttäytyminen on toisinaan melko outoa.
  11. J

En ole aikonut ottaa miestä, enkä vaihtaa varsinkaan tota turvallista sekopääkoiraa mihinkään. Haukkui sille niin jumalattomasti, että herätti varmaan koko talon :/ Olen sanonut tyttärelle(10 v.), että ei jää jutskaamaan, nätisti sanoo vaan että pitää mennä. Olen käskenyt varomaan, ja ettei...
  12. J

Naapurirapun skitsofreenikko kävi äsken pimpottelemassa, ja kyselemässä voiko tulla kahville |O Nyt se saatana on ottanut mut tosissaan kohteekseen, tytärtä se on jututtanut jo useamman kerran pihalla :/ Hitto, mä pelkään että mitä se vielä keksii. Se tuntee mut nuoruusvuosilta, mutta ei...
  13. J

Toivottavasti minusta ei KOSKAAN tule uusperheellistä ja äitipuolta!

No on se äijäkin melkonen tossu. Jos tulis viitettäkään puolisoltani(jota mulla ei ole), etten saisi lastani tavata, niin puoliso lentäs kuin leppäkeihäs pääedellä asvalttiin |O
  14. J

lapset saa vaan 2lahjaa kukin

No, jos pettyykin, niin minkäs sille voi kun ei kerran ole varaa. Ostat sitten joulun jälkeen , jos on jossain kohti varaa, niin jotain kivaa.
  15. J

Noin 10-vuotiaiden tyttöjen lahjat/toiveet?

Niin joo, tai kun sillä on jo heppakoru niin esim. koirariipus. Joo, semmosta mietin, kiitos.
  16. J

Tuo ei ole hirveän tyttömäinen, ei tykkää tyttöpeleistä yms. Eläinhullu luontoihminen on. Ja mie oon hankkinut nyt aika lailla nuo pelit ds:ään ja Wiihin.
  17. J

Oon miettinyt, että minkähänlaisia koruja tuon ikäiselle vois ostaa? Vinkkejä? Nomination on jo...tai no useampi täys.
  18. J

Ap olen. Joo, meilläkin on heppahullu, ja miljoona lukematonta kirjaa Polluxista tuolla. Ei ratsasta tällä hetkellä, kun ei ole kunnon tallia tässä lähellä. Rahaa en anna. Uah, taitaa tuolla likalla olla kaikki, mitä vaan voi toivoa :ashamed: Mutta semmoista jotain pientä ja edullista? Saa...
  19. J

Montako joulutorttua pystyt syömään kerralla?

Riippuu vähän täytteestä. Jos on esim. appelisiini- tai vaniljatuorejuustoa siinä luumu-, omena- tai mansikkamarmeladin kanssa, niin pystyn syömään rajattomasti :ashamed:
  20. J

Miten tuunata perusrunkopatja kivaksi?

Niin tai sitten semmoinen sängynpituinen makkaratyyny selkänojaks.

Yhteistyössä