Hakutulokset

1. J

Jos koululainen sanoo ettei halua laittaa toppahousuja jalkaan (kova pakkanen)

Mun 10 v. laittaa ilman nurinoita toppahousut, jos ne on ne lempparit. Mutta nurina tulee siitä, että mitä sinne alle...
  2. J

onko 10euron lahjakortti h&m:ään liian pieni joululahjaksi ?

no on se kyllä aika nolo summa :/
  3. J

Kehun taas itseäni, neuloin tytölle villapaidan (kuva)

On muuten tosi kivanmallinen, ja siististi toteutettu :)
  4. J

oonko ainut?

No et ole ainut. Minäkin inhoan.
  5. J

Mitä meinaatte esittää jouluaattona?

Rikasta, lapsen lahjoista päätellen :snotty: Ja vaikeasti tavoiteltavaa, koska en aio mennä perinteisesti mutsille.
  6. J

Suku on pahin:( (joululahjat)

Näin, toivomukset on toivomuksia. Osta mitä itse haluatte antaa, tai jos ette halua antaa mitään niin sitten ette anna.
  7. J

Palauta se lahjalista, sano että ovat antaneet varmaan väärän. Ajatuksena, että lapset ovat tehneet tuon vanhemmilleen :/
  8. J

Heh, nyt ei kyllä mene mulla läpi tämä. Että joku kehtais pyytää noin kalliita lahjoja veljensä perheeltä, en usko, en, en, en.
  9. J

Mies tuli pikkujouluista ja meni suihkuun neljäksi tunniksi.

No ei mullekkaan, mutta serkun vaimo oli älynnyt tuon. Kertapano oli ollut, ei mikään sivusuhde.
  10. J

Suositelkaa tietokonetta yli 17''näyttö pitää olla ja kestävä näyttö, sekä mistä

:laugh: No et varmasti löydä putoamisen kestävää läppäriä! Tai no, kyllä varmaan Hello Kitty-läppäri kestää putoamisen :snotty:
  11. J

jokaisella on tasan varaa ostaa lapselleen joululahja.

En ole muuten ikinä onnistunut ostamaan sellaista krääsää, millä lapsi ei leikkisi....vuodesta toiseen. Ja toisaalta, olen minä kyllä saanut rahaa uppoamaan niihin lahjoihin, mutta legot, brion junarata yms. maksaa paljon. Ja meillä ei tosiaan kukaan muu osta kuin minä, lapsen isä ja mun äiti...
  12. J

Lapsi pitää puhelinta tahalleen äänettömällä

Minä hoitaisin asiani ihan rauhassa, vaikka menis useampikin tunti. Lapsi tiesi asiasta, ja tekee noin, kärsiköön. Ja kotiaresti toisaan paukahtaisi viikoksi, ja puhelin lähtisi myös. Mitäs se sillä kun ei osaa käyttää :kieh:
  13. J

Mies tuli pikkujouluista ja meni suihkuun neljäksi tunniksi.

Mun serkku jäi kiinni pettämisestä, kun teki noin että meni suihkuun suoraan kun tuli rilluttelemasta :whistle:
  14. J

Lapsi pitää puhelinta tahalleen äänettömällä

Voit jättää oman onnensa nojaan, ja sitten annat hälle vielä viikon kotiarestinkin päälle. Olen tiukkis joo :snotty:
  15. J

12.12 se on sitten syntymäpäiväni!

:flower: Hyvää syntymäpäivää =)
  16. J

Montako joulutorttua pystyt syömään kerralla?

Kokeilin, 6 paistoin ja 4 söin peräkkäin, yhen sitten myöhemmin ja koiralle annoin yhden. Ois mennyt enempikin kerralla, mutten kehannut syyä. Täytteenä oli appelsiinituorejuusto ja mansikkamarmeladi, nam :)
  17. J

Mitä teillä tehdään just nyt?

Muksu on isällään, koira nukkuu ja huokailee välillä, mie yritän persusta saaha irti tästä tuolista...
  18. J

vähän raskas aihe

Että kiva, ei tarvii tapella pukemisen kanssa. Tai että hoitaja haluaa nopeasti omiin touhuihinsa.
  19. J

mä täällä poliisipartiota odottelen..

Jos on puhtaasti vaan erehtynyt ovesta.

Yhteistyössä