Lapsi pitää puhelinta tahalleen äänettömällä

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen nyt 1h koittanut soittaa kun hänen piti tulla kotiin klo:12.Ei vastaa ja hyvin tiesi että meillä tärkeä meno.Hällä ei avaimia mukana voinko jättää hänet nyt oman onnensa varaan ja lähteä hoitamaan tärkeän asian.Ja ikää kohta 10v

xxx
Voit. Laita viesti, että lähdet asioille. Ja kun tulee kotiin niin puhelin takavarikkoon.

Meillä on sääntö, että niin kauan kun me puhelinkulut maksamme niin puhelimeen vastataan kans.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Voit. Laita viesti, että lähdet asioille. Ja kun tulee kotiin niin puhelin takavarikkoon.

Meillä on sääntö, että niin kauan kun me puhelinkulut maksamme niin puhelimeen vastataan kans.
Meinasin just laittaa että näin minä tekisin, taidan olla aika tiukkis :snotty:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti x 4:
tai avain johonkin naapuriin /piiloon ja siitä viesti puhelimeen?
meidän talossa ei asu ketään jolle avaimen voisin viedä,ja tiedän ehken missä lapsi on mutta en todella lähde etsimään on jo niin iso ja tahalleen noin nyt teki.

*
Mä antaisin kymmenvuotiaan värjötellä ulkona sen aikaa, korkeintaan tunnin, kun hoitaisin asian. Jos tahallaan kerran puhelinta pitää äänettömällä, tästä vissiin aiemminkin juteltu. Sitten ottaisin myös puhelimen pois kunnes ymmärtää vastata silloin kun siihen soitetaan. Tosi ärsyttävää, mitäs jos olisi joku hätä..

.
Jos lapsella kerta on puhelin, niin varmana sitten soittaa sinulle, kun tulee kotiovelle. Jos ei sinun asiasi hoitaminen kauaa kestä, niin sen kun menet ja saa lapsi sitten hetken odotella omalla pihalla. Puhelin tai kaveri aresti hetkeksi, ni jos jo alkaisi muistamaan ajat.

Minä hoitaisin asiani ihan rauhassa, vaikka menis useampikin tunti. Lapsi tiesi asiasta, ja tekee noin, kärsiköön. Ja kotiaresti toisaan paukahtaisi viikoksi, ja puhelin lähtisi myös. Mitäs se sillä kun ei osaa käyttää :kieh:

vieras
meillä tästä samasta asiasta on keskusteltu MIEHEN kanssa :headwall: varsinkin kun olin raskaana ni raivosin että pitää puhelimessa äänen päällä et saan sen kiinni jos tarvii.

Mä jättäisin kans lapsen hytisemään, jos kerran toistuvasti tahallaan pitää puhelinta äänettömälä. Ihan hyvä pointti mainita lapselle sekin että vanhemmat helposti huolestuvat kun eivät saa kiinni, kun luulevat että jotain on sattunut. Lisäksi jos nyt lapselle jotain sattuisi niin vanhemmat eivät osaa lähteä esim etsimään lasta, kun tuo ettei saa kiini on normaalia...

koettu
sama täällä ollu. 9v neiti aina muka unohtanut laittaa äänet koulun jälkeen! kiva olla töissä hädissään kun koittaa soittaa lpaselle että missä olet, onko kotona, kaverilla vai missä...
kotiarestia pidettiin, tehos jonkun verran, nyt enää harvemmin unohtaa.

Yhteistyössä