Mies tuli pikkujouluista ja meni suihkuun neljäksi tunniksi.

• Viestiketjun aloittaja kaijaK
  • Ensimmäinen viesti
kaijaK
Ja tietysti oli nukahtanut vesikaivon päälle. Ottanut kylppärin maton ilmeisesti peitoksi tai patjaksi. Oli nimittäin aivan litimärkä vielä aamulla. Tummanrukea matto, josta sitten irronnut värit ja kaikki kaakeileitten välit ruskeina. Samoin oli ilmeisesti sitten yrittänyt kuivata paikkoja ja kaikki pyyhkeet ruskeita länttejä täynnä.

Luulin aluksi että oli ripuloinut koko kylppärin. Että semmosta :D

Herätin hänet aamulla ja kysyin että mitä on oikein tapahtunut. Vastaus "emmä tiiä?" (todella yllätyneen kuuloinen). Ja väitti vielä että ei ollut nukahtanut..

emppu
onneks ei sitten kai kuitenkaan suurempaa vesivahinkoa...? Niitäkin on nimittäin sattunut kun on nukahdettu kaivon päälle, ja vedet valuneet muuallekin kämppään. Tulis kallis känni-ilta...

AP KaijaK
Onneksi ei ollut vedet valuneet pitkin muuta kämppää ! Sitä päivää kauhulla odottaen, ei nimittäin ollu eka kerta kun sammuu suihkuun :D Ollut vissiin sitten vähän kuumempi suihku kun väritkin on matosta irronnut. Saakelin tonttu :D

cc
Alkuperäinen kirjoittaja AP KaijaK:
Onneksi ei ollut vedet valuneet pitkin muuta kämppää ! Sitä päivää kauhulla odottaen, ei nimittäin ollu eka kerta kun sammuu suihkuun :D Ollut vissiin sitten vähän kuumempi suihku kun väritkin on matosta irronnut. Saakelin tonttu :D
Noh, se on vaan yrittänyt pestä sitä vieraan naisen tuoksua itsestään...

Anu
Alkuperäinen kirjoittaja aamulla sitten:
Alkuperäinen kirjoittaja normaalia:
Alkuperäinen kirjoittaja ai:
meni suihkuun kun tuli kotiin?
no arvaat varmaan ettei ollut sitten ihan uskollisesti käyttäytynyt.
Siis yök, etkö sä käy suihkussa kun tulet baarista? :eek:
En mä ainakaan käy, en jaksa...
no en minäkään eikä mieskään, ikinä! Kyllä sitten aamulla käydään, ei kännissä uskalla, jaksa, muista.

mammaliii harmaana
Kyllä mä ainakin välillä oon menny suihkuun kun on tullu baarista kotiin. Jos on vielä hiukan pahaolo tullut tai ollut niin hetkeks istuskelemaan sinne lattialle.. :D Äkkiähän siihen lämpöön nukahtaa, eikä välttämättä unissaan enää tajua missä on.. :)

dd
Olisin suuttunut ja pistänyt krapulaisen ukon siivoamaan.
Onpa muuten sattunut vesivahinkoja just niin, kun känniläiset sammuilevat lattialle peittäen ihrallaan kaivon... vai mikä onkaan..

j
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
onneks ei sitten kai kuitenkaan suurempaa vesivahinkoa...? Niitäkin on nimittäin sattunut kun on nukahdettu kaivon päälle, ja vedet valuneet muuallekin kämppään. Tulis kallis känni-ilta...
Jees, meillä valu vedet sisälle, kiitos naapurin känniämmän

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anu:
no en minäkään eikä mieskään, ikinä! Kyllä sitten aamulla käydään, ei kännissä uskalla, jaksa, muista.
No teille tiedoksi, että suihkussa käyminen baarin jälkeen on normaalia toimintaa, eikä se todellakaan kerro mistään pettämisestä.

:D

j
Alkuperäinen kirjoittaja **:
Hirvee tilanne.
Mä tiedän tapauksen jossa nainen sammunut lattiakaivon päälle ja tullut hirveet vesivahingot. Vesi valunut alakertaan (kerrostalo) ...
Meille valunut juuri tuosta syystä.
Tosin ei kerrostalo viralliselta nimeltään... no kai noita sattuu paljonkin

hähähä
Hih...helpollapa sitä leimataan pettäjäks. Täytyykin seuraavan kerran baarin jälkeen käydä miehelle ensin "haistattamassa paikat" ennen kuin meen suihkuun ettei vaan tuu sanomista...

Aiheen vierestä vaan oli pakko kommentoida.

KaijaK
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Onpa muuten sattunut vesivahinkoja just niin, kun känniläiset sammuilevat lattialle peittäen ihrallaan kaivon... vai mikä onkaan..
No tuolla ne vielä odottaa siivoamista. Mies nukkuu vielä.

Se käy ulkona ja juo niin harvoin että sitten kun se tulee sillä on tosi huono-olo. Menee siksi suihkuun, ja siis ihan valmiiksi istuu siinä lattialla, ei yhtäkkiä kupsahda ja kaadu kuten joku luuli.. Joskus on käynyt myös niin että ei ole sammunut siihen kaivon päälle, mutta oksentanut sen tulkkoon.......

k
Alkuperäinen kirjoittaja KaijaK:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
No tuolla ne vielä odottaa siivoamista. Mies nukkuu vielä.

Se käy ulkona ja juo niin harvoin että sitten kun se tulee sillä on tosi huono-olo. Menee siksi suihkuun, ja siis ihan valmiiksi istuu siinä lattialla, ei yhtäkkiä kupsahda ja kaadu kuten joku luuli.. Joskus on käynyt myös niin että ei ole sammunut siihen kaivon päälle, mutta oksentanut sen tulkkoon.......
Siis mistä sä tiedät miten sun miehes sammuu suihkuun, että kaatuileeko vaiko istuu??

Taidat provota nyt

AP KaijaK
Alkuperäinen kirjoittaja hähähä:
Hih...helpollapa sitä leimataan pettäjäks. Täytyykin seuraavan kerran baarin jälkeen käydä miehelle ensin "haistattamassa paikat" ennen kuin meen suihkuun ettei vaan tuu sanomista...

Aiheen vierestä vaan oli pakko kommentoida.
Joo, itse en edes jaksanut kommentoida. Olin hereillä kun hän tuli ja köllöteltiin ja juteltiin melkein tunti ennen kuin mies meni suihkuun.. Ei siis luikkinut sinne heti kotiin tultuaan mitään hajuja pesemään..

Yhteistyössä