Hakutulokset

1. C

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Liityn varovaisesti joukkoonne :wave: Viikkoja on vasta n. 5 ja toinen tulossa :heart: Alkuraskaus on ollut yhtä showta jo tässä vaiheessa, olen käynyt jo ultrassa ja verikoikeissa pariinkin otteeseen, todella kovien alavatsakipujen vuoksi, kaikki näyttäisi olevan hyvin :heart: Ensi...
  2. C

-86-mammulit?

Täällä myös yksi :wave: Tyttö syntynyt tammikuussa 2005 ja toinen haaveissa :heart:
  3. C

2005

Tyttö syntynyt tammikuussa 2005 :heart:
  4. C

auttakaa

Kerrot vaan. Ei sitä voi kauaa salassa pitää.. Itse kerroin heti kun selvisi, tein testin terveysasemalla, ja matkalla kotiin päätimme avokkini kanssa kertoa äidilleni. Loppupäivän aikana äitini ei sanonut sanaakaan, seuraavana aamuna oli jo sulattanut ja innoissaan asiasta :) Tästä aikaa...
  5. C

uhmaikä

Neiti on 1,3 vuotta ja uhma on alkanut.. Kaikesta hirveä taistelu; syöminen, pukeminen, jne.. jopa kylpeminen jota tyttö rakastaa! Kaikki pitäisi saada tehdä itse, ja jos ja kun ei onnistu raivotaan ja raivotaan... Mä olen varmaan ihan kamala, mutta mua vaan rupeaa naurattamaan :ashamed: Ja...
  6. C

Onko uskollista parisuhdetta enää olemassakaan?

\ Olen miettiny ihan samaa! Tuntuu, että kaikki pettää.. Joten miksi ei sitten meilläkin? Ollaan miehen kanssa puhuttu tästä useinkin, olemme kummatkin olleet suhtessa joissa toinen osapuoli on pettänyt ja se saa miettimään näitä asioita. Vaikka luotankin mieheeni ja hän minuun, tiedämme...
  7. C

millä rv esikoinen syntyi?

Neiti syntyi rv 39+2 :heart:
  8. C

koska teillä käveltiin?

Neiti oli 10kk kun lähti kävelemään ilman tukea. :heart: 11kk jo juoksi :D Nyt häntä ei pysäytä mikään, ikää 1,3 vuotta :heart:
  9. C

Paikkakuntagallup?

Helsinki :wave:
  10. C

Raskaanako?

Kierto voi tosiaan mennä sekaisin... http://www.tohtori.fi/?page=3328096&id=5182063 Anteeksi, mutta toi ei kuulosta kovin vastuuntuntoiselta käyttäytymiseltä. Jos alunperin raskaaksi et halunnut, miksi et ehkäisyä käyttänyt? :/ "Jälkiehkäisy ei siis ole varsinainen raskauden...
  11. C

Paljon taaperonne syö nami nameja viikossa?

Kerran viikossa, jotain todella pientä, esim. keksin :) Mummilassa saisi vaikka mitä, mutta minäpä en anna syöttää :D Tyttö 1,2-vuotta.
  12. C

Miten pärjäätte rahallisesti?

\ Väillä tekee tiukkaa, yleisesti rahatilanne on hyvä. Parisuhde on nähnyt ylä- ja alamäkensä neidin synnyttyä ja ennen sitä. Sitä vaan jaksaa yrittää ja yrittää rakkauden eteen ja hyvin meillä menee :heart: Käydään ukon kanssa "tuulettumassa" n. 2-4kk välein, joten se ei paljoa rahaa syö :)...
  13. C

kamalinta synnytyksessä

Näin reilusti (vuosi) jälkeenpäin, mikään ei tunnu kamalalta :whistle: Aika kultaa muistot :D Mutta, kun tarkkaan alkaa miettimään, "kamalinta" oli se, kun epiduraalia laittava lääkäri, ei voinut odottaa 10sek, siihen asti että supistus olisi loppunut... Muutenkin hankala asento ja ne...
  14. C

mehupaasto?

\ Itse en ainakaan pystyisi :whistle: Elimistön puhdistamisesta sen verran, luontaistuotekaupoista saa sellaista kun Colon Tonic, puhdistaa elimistöä. Yksi kuuri/pullollinen kestää n. 21pv.. Sitä sekoitetaan 12ml litraan vettä ja juodaan päivän mittaan. Ja sitä voi ottaa 2 kuuria peräkäkkäin...
  15. C

Mitä teidän 1-vuotiaat syö päivän aikana

Klo. 8 Aamupuuro + maitoa juomaksi Klo. 13 Ruoka (koko purkillinen) + maitoa juomaksi Päikkärit n. 1-2tuntia Klo. 15 Välipala (vaihtelevasti jugurttia, leipää, hedelmää) + vettä juomaksi Klo. 17 Ruoka (kotiruokaa) + maitoa juomaksi Klo. 19 Välipala (vaihtelevasti) + vettä juomaksi Klo. 20...
  16. C

1v 6kk ja uhma

\ Meillä ihan samanlaista, vaikka tyttö "vasta" 1v 1kk... Hirveä taistelu joka asiasta :whistle: Nykyään suuttuu, ihan mistä vain.. Mulla vaan itselläni on "pahana tapana", se että mua rupee naurattamaan se kiukkuaminen, kun saattaa suuttua vaikka lelulle.. Ja kun ei pitäis pienelle nauraa...

Yhteistyössä