Hakutulokset

1. B

Mitä mieltä tästä talosta?

talo ku talo, ihan kiva, mukuloitaki aateltu tolla isolla hiekkalaatikolla..... mutta vuokratontti, sähkölämmitys, törkeet lämmityskustannukset, toiv toi takka on ees varaava....
  2. B

en anna koskaan anteeksi miehelleni ja lapselleni!

:laugh: :laugh: luin kyseisen kirjan juuri itsekkin ja tää juttu on ku kopiointu, joku mamma porvoossa on ilmeisesti kans eksyny kirjastoo :laugh: :laugh:
  3. B

Meillä nautitaan kohta

nimenomaa iak herkkää porukkaa, tosin itseäni en siihen herkkään luokitttelisi, ja toiseksi, ja sen köyhänkakaran on syötävä sitä mitä on, en tarkottanu että sitä niinko sen takia meille on alvariinsa ostettu että se mukamas yltiöhalpaa olisi
  4. B

Meillä nautitaan kohta

oijoi tais alkaa nyt pelottaan, ps ei näy kolmattajalkaaa :headwall:
  5. B

Meillä nautitaan kohta

näin no en minä sitä sano etteikö sais pitää toisesta ko miä piän mutta tullaa vittuilemaan että mukamas auon päätäni tietämättä mistä puhun!!!! mä pidän hknsinisestä ja toiset saa vetää kukkakaalia jos siltä tuntuu, mut paskaa se on mun mielestä :kieh:
  6. B

paljonko on neliömäärä 4 henkilölle, kelan mukaan? 86m2?

sitä ollaan sillit suolassa porvoossa vai? :kieh:
  7. B

Meillä nautitaan kohta

Ja mistähän sinä oi kaikkitietävä kukkahattu tiedät ettenkö muka olis köyhänkakarana jotunu kukkakaalia syämää häh????
  8. B

Meillä nautitaan kohta

Hyi saatana :x :kieh: :kieh:
  9. B

Älä juokse.

:laugh: :laugh: Onnea pierusta ees :flower:
  10. B

Loukkaantuisitteko tässä tilanteessa (naispuolisen ystäväni kokemus miesvaltaisella alalla)

:laugh: :laugh: :laugh: Niinpä, eihän raksamiehet, autonkorjaajat ym miestenmiesten joukossa ole yhtään homoa, tietenkään. mut sitten jokaikinen parturi, maskeeraaja ja lastentarhansetä on tietysti homo!!! :laugh: :laugh:
  11. B

Miten te "normaalit" teette lapsia?

ihan vaa lihaa piiloo B) :D
  12. B

Loukkaantuisitteko tässä tilanteessa (naispuolisen ystäväni kokemus miesvaltaisella alalla)

Jep tollasta se on, naisa pidetään usein kun kukkaa kämmenellä, kaikki raskaat kantamukset kannetaan ja välillä jopa tulevat oman kahvitauon ajaksi kyttäämään viereen kun teen töitä etten nyt vaan tipu tuikkailta tai katko selkää sementtisäkin kans, setten machoillaan ja pullistellaan toisille...
  13. B

Juuno ne tissit kuuluu sinne seinälle samallalailla kun kukkahatut laittaa posliinilautasia keittiönseinälle. minen oo ainakan loukkaantunu enkä loukkaannu jatkossakaa, tuskin ne tissikuvat munkaan työpaikan seinältä on mihinkää hävinny mun äippäloman aikana :laugh: :laugh: :laugh: Tosin oon...
  14. B

Laita seuraavat bändit paremmuusjärjestykseen.

:laugh: :laugh: IHAN SAIRASTA PASKAA :laugh: :laugh: :laugh: KUUNTELEEKS JOKU MAMMA IHAN TOSISSAAN TOMMOSTA |O |O :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  15. B

Minipillerit ja raskaustesti, apua!!

teen samaa ja mulle sanottiin että tolla cerazzettella niinkuin kierukallakin , saattaa jäädä menkat kokonaan pois :)
  16. B

Ei kai joku oikeasti uskottele,ettei vauva kärsi yhtään hoitoon viemisestä?

NIIIN se on asia erikseen, en laittas viekään päivähoitoon tota vanhinta, siis 1v4kk, varmasti kärsis ja huutais ekat viikot/kuukaudet, onko hauskaa,not
  17. B

Ei kai joku oikeasti uskottele,ettei vauva kärsi yhtään hoitoon viemisestä?

|O Meillä 1v4kk osaa kyllä ihan itse ilmaista että HALUAA lähteä mummun ja papan mukaan mummulaan, montakertaa laittanu mummulla itkupotkut että ei lähde kotiin, on halunnut jäädä, juoksee mummon syliin ja heiluttaa mulle! että tuskimpa kärsii siellä kovinkaan paljoa kun saa jakamatonta huomiota
  18. B

Imetyspropaganda on vahingollisinta skeidaa, mitä äitiyteen liittyen on koskaan suollettu

:laugh: on niitäki mammoja jokka ei laske mukulaansa hoitoon ees kauppareissun ajakri, luulevat että lapsi kuolee sillä sekuntilla kun äiti laittaa oven kiinni perässään, ollaan niin kiinni kakarassa vaikka se mukula ees huomaa jos oot 2 tuntia parturissa
  19. B

korkeakouluopiskeliat ja pankkilaina , vittumitä paskaa

Kävimpä oikeen rekisteröitymässä, :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: t:ap

Yhteistyössä