Ja mistähän sinä oi kaikkitietävä kukkahattu tiedät ettenkö muka olis köyhänkakarana jotunu kukkakaalia syämää häh????Alkuperäinen kirjoittaja se on hyvää!:maistakaa ennen ku sanotte että hyi pahaa..voin kanssa namia..samoin parsakaali!
Toiset tykkää äitistä, toiset tyttärestä. Onneks meillä tykätään kukkakaalista, ettei pelkästään itselle tartte alkaa keittämään. =)Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:Ja mistähän sinä oi kaikkitietävä kukkahattu tiedät ettenkö muka olis köyhänkakarana jotunu kukkakaalia syämää häh????Alkuperäinen kirjoittaja se on hyvää!:maistakaa ennen ku sanotte että hyi pahaa..voin kanssa namia..samoin parsakaali!
näin no en minä sitä sano etteikö sais pitää toisesta ko miä piän mutta tullaa vittuilemaan että mukamas auon päätäni tietämättä mistä puhun!!!! mä pidän hknsinisestä ja toiset saa vetää kukkakaalia jos siltä tuntuu, mut paskaa se on mun mielestä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toiset tykkää äitistä, toiset tyttärestä. Onneks meillä tykätään kukkakaalista, ettei pelkästään itselle tartte alkaa keittämään. =)Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:Ja mistähän sinä oi kaikkitietävä kukkahattu tiedät ettenkö muka olis köyhänkakarana jotunu kukkakaalia syämää häh????Alkuperäinen kirjoittaja se on hyvää!:maistakaa ennen ku sanotte että hyi pahaa..voin kanssa namia..samoin parsakaali!
hahhahhahha ootpa naurettava!Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:Ja mistähän sinä oi kaikkitietävä kukkahattu tiedät ettenkö muka olis köyhänkakarana jotunu kukkakaalia syämää häh????Alkuperäinen kirjoittaja se on hyvää!:maistakaa ennen ku sanotte että hyi pahaa..voin kanssa namia..samoin parsakaali!
että ollaan taas saatu naamioitu mies tänne, vai ?Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:Hyi saatana :x :kieh: :kieh:
olenko mä ihan tosissaan sulle vittuillut? Ompa herkkiä ihmisiä! Vai että oikein vittuillut.. kyllä sinä kuule sitte huomaat ku minä VITTUILEN!Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:näin no en minä sitä sano etteikö sais pitää toisesta ko miä piän mutta tullaa vittuilemaan että mukamas auon päätäni tietämättä mistä puhun!!!! mä pidän hknsinisestä ja toiset saa vetää kukkakaalia jos siltä tuntuu, mut paskaa se on mun mielestä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toiset tykkää äitistä, toiset tyttärestä. Onneks meillä tykätään kukkakaalista, ettei pelkästään itselle tartte alkaa keittämään. =)Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:Ja mistähän sinä oi kaikkitietävä kukkahattu tiedät ettenkö muka olis köyhänkakarana jotunu kukkakaalia syämää häh????Alkuperäinen kirjoittaja se on hyvää!:maistakaa ennen ku sanotte että hyi pahaa..voin kanssa namia..samoin parsakaali!
sitä paitsi..kukkakaali no nykyään melko kallista..ei sitä köyhänä ostelis.Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:Ja mistähän sinä oi kaikkitietävä kukkahattu tiedät ettenkö muka olis köyhänkakarana jotunu kukkakaalia syämää häh????Alkuperäinen kirjoittaja se on hyvää!:maistakaa ennen ku sanotte että hyi pahaa..voin kanssa namia..samoin parsakaali!
oijoi tais alkaa nyt pelottaan, ps ei näy kolmattajalkaaa :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja se on hyvää!:olenko mä ihan tosissaan sulle vittuillut? Ompa herkkiä ihmisiä! Vai että oikein vittuillut.. kyllä sinä kuule sitte huomaat ku minä VITTUILEN!Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:näin no en minä sitä sano etteikö sais pitää toisesta ko miä piän mutta tullaa vittuilemaan että mukamas auon päätäni tietämättä mistä puhun!!!! mä pidän hknsinisestä ja toiset saa vetää kukkakaalia jos siltä tuntuu, mut paskaa se on mun mielestä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toiset tykkää äitistä, toiset tyttärestä. Onneks meillä tykätään kukkakaalista, ettei pelkästään itselle tartte alkaa keittämään. =)Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:Ja mistähän sinä oi kaikkitietävä kukkahattu tiedät ettenkö muka olis köyhänkakarana jotunu kukkakaalia syämää häh????Alkuperäinen kirjoittaja se on hyvää!:maistakaa ennen ku sanotte että hyi pahaa..voin kanssa namia..samoin parsakaali!
No ei minun mielestäni ollut kyllä vittuillen sanottu...Kuka lukee tekstit mitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:näin no en minä sitä sano etteikö sais pitää toisesta ko miä piän mutta tullaa vittuilemaan että mukamas auon päätäni tietämättä mistä puhun!!!! mä pidän hknsinisestä ja toiset saa vetää kukkakaalia jos siltä tuntuu, mut paskaa se on mun mielestä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toiset tykkää äitistä, toiset tyttärestä. Onneks meillä tykätään kukkakaalista, ettei pelkästään itselle tartte alkaa keittämään. =)Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:Ja mistähän sinä oi kaikkitietävä kukkahattu tiedät ettenkö muka olis köyhänkakarana jotunu kukkakaalia syämää häh????Alkuperäinen kirjoittaja se on hyvää!:maistakaa ennen ku sanotte että hyi pahaa..voin kanssa namia..samoin parsakaali!
Niin, pieni kukkakaali makso 1,30?.Alkuperäinen kirjoittaja olio:sitä paitsi..kukkakaali no nykyään melko kallista..ei sitä köyhänä ostelis.Alkuperäinen kirjoittaja Birjo-Riitta:Ja mistähän sinä oi kaikkitietävä kukkahattu tiedät ettenkö muka olis köyhänkakarana jotunu kukkakaalia syämää häh????Alkuperäinen kirjoittaja se on hyvää!:maistakaa ennen ku sanotte että hyi pahaa..voin kanssa namia..samoin parsakaali!