Hakutulokset

1. J

jaha, jos lähtis ryyppää. kodinhoidontuki tuli tilille. :)

Jos vika päivä osuu viikonlopulle, niin sitä edellinen arki eli täs tapaukses 30.7 perjantai ni rahat pitäs tulla :)
  2. J

:laugh: Jooh ite rupsahdan kohta jos ei rahnaa ala tulloo tän yön aikana, nyt nukkuu et jaksaa hymyillen katto huomenna pankkitilia, ku ees välil jtn muuta ku nollaa :D
  3. J

Sulle tuli nopee, kävin kattomas, eikä mulle ollu viel rapsahtannu :o
  4. J

mitä ruokaa vauvalle

Onko hampaita? Meillä annettiin naksuja niitä maissinaksuja joita saa kaupasta. Tai pilko iha pieneks banaania jne :)
  5. J

Lapsilisiin tulossa korotus

Whooot??? Missä tommost tietoo??? :D
  6. J

Missä?

Missä päin ukostaa?? Tutka näyttäs vahvasti että helsingin päällä, mutta Vantaalla ei ukosta eikä sada. http://www.flcenter.net/ukkostutka.html
  7. J

Paikkakuntasi?

Missä paikkakunnalla asutte? Itse asun Vantaalla.
  8. J

Tekemistä vajaa 2½v:n kans?

Eri puistoihin, uimaan, sit on nuita HOPLOP ja HUIMALA ei mun muistaaksee paljo kait maksa, kyläily, sit jos on rahaa ja helppo menn niin ; puuhamaa,visulahti,serena jne...
  9. J

Rakas pikkusisko----

:hug:
  10. J

Korvatulehdus vauvalla?

No hyvä jos nukkuu.. Ja jos vähääkää tuntuu siltä että kitinää tai korvii haroo, niin menkää käymää terveysasemalla katsastuttaa korvat. :) Tsemppiä. :flower:
  11. J

Aivonkalvontulehdusta havaittu eri puolilla Suomea

Elikkä onks pienel vauval tai taaperol oireena sit vaan kuume?? Ku itel 1v nassikka, joka ei puhu joten ei voi kertoa..
  12. J

Korvatulehdus vauvalla?

Ja jos meette vielä nyt yöllä näytille, niin pyytäkää korvapuudutustippaa, jos nuin pienelle ne voivat antaa niin saa edes nukutuksi.. Hyvä että edes jotenkin lepää, korvatulehdukset eivät ole kivoja :/ Tsemppiä :hug:
  13. J

Korvatulehdus vauvalla?

Alkaako huuto enemmän kun laittaa makuuasentoon? Koska silloin yleensä paine pääsee korvaan kunnolla? Voihan toki olla, että korvatulehdus piinaa ( toivottavasti ei ) , mutta voihan tuo olla jtn muuta; Päänsärkyä ( näin kuumalla ) Jne.. Meillä pojalla kun menee vettä korvaan ( 1v ) niin hinkkaa...
  14. J

Sanokaa että muillakin on tämmöstä! Taaperosta kyse..

Meillä vasta 1v taapero, joka alottanut ; Raivarit, lyömisen ja puremisen kun ei saa tahtoa läpi. Katsoo tekonsa jälkeen silmiin ja kun kieltää niin uudestaa sama laulu, ja tätä myös siis kylässäkin. Mutta eiköhän tämä kuulu jonkinnäköseen UHMA- kategoriaan :)
  15. J

Mistä johtuu?

Raskaus?
  16. J

Myydäänkö prismassa aventin tuttipulloja???

Meillä koliikki vauvalla oli, joko lastentarvikkeesta saatava tai stocmannilt, semmonen koliikkipullo jossa "ilma" reikä, tutin vieressä, ettei niitä ilma kuplia pääse massuun. Levee tutti osa, mutta hyvä. Suosittelen... Ja jaksamisia koliikki-vaavin kanssa :)
  17. J

Ikäsi? Lapsesi ikä?

Kiva nähdä kuinka eri ikäistä porukkaa täällä on :)
  18. J

Ikäsi? Lapsesi ikä?

Tehääpä tämmönen ketju.. Minä; 20v , Marraskuussa 21v. Lapsi; 1v.
  19. J

Onko täällä ketään jokan haluis turista mun kaa?

KassunÄiti: Tsemppiä, toivottavasti ei kestä kauan :)

Yhteistyössä