Hakutulokset

1. J

Missä koulussa kävitte peruskoulun? Löytyykö tuttuja?

JonnaN: Keinutien ala-aste ja Vesalan ylä-aste. Lotta79: Aika lähellä mua... vieläkö asut tällä suunnalla? En asu enään, tosin jos tuo 79on tossa nimen peräs syntymävuos ni tuskin tunnemme sillä minä 89 :D
  2. J

Missä koulussa kävitte peruskoulun? Löytyykö tuttuja?

Keinutien ala-aste ja Vesalan ylä-aste.
  3. J

Myyrmäkihallin kirppis vai Akseli-kirppis?

Me on käyty aina kun on vaan auki, ja aina menny hyvin tavarat. :) Muistakseni ens kuussa on, kato googlest :)
  4. J

Nautilus- turvaistuin

Ostettiin tänään Gracon- Nautilus turvastuin, onko jollain muulla, ja onko hyvä? :)
  5. J

Liitoskivut sittenkin :D

Juu luinkin netistä, liitoskivuthan nuo. :D Eikö sulla Hellevi-Irmeli ollu ekassa ollenkaan? Juu eihän se sen puoleen mutta tota ekaa kun odotin ja kaikki hehkus et; raskausaika on niin ihanaa. Musta tuntu et se oli yhtä helvettiä, ku mitää en voinu tehä. Ukko kävi kaupas, vei roskat,siivos mä...
  6. J

teinit ja seurustelu (purkausvaroitus)

Mitä jos pyytäisit vaikka nyt viikonloppuna poikasi ja hänen tyttönsä syömään teille? Ja samassa otat puheeksi että olisi kiva kun viihtyisitte myös täälläkin :)
  7. J

No liitos, tai kiinnitys. Jostain kuulin tais olla neukust sillo odotusaikana et jtn kiinnotyskipuja, kun edellisessä raskaudessa lapsi kiinnittyin tonne alas jo aikasessa vaiheessa ja 6kk lähtien olin jo 1,5cm auki.. En sitte tiiä mil nimel noita sanotaa..
  8. J

Heips.! Meillä täällä 1v taapero ja ollaan alettu mietimään uutta pienokaista, ainut mikä esteenä on H*lvetin kovat liitos kivut odotusaikana. Mulla tossa ekassa raskaudessa ne alko 5kk ja kesti loppuun saakka, ja oli niin pahat että makasin vain. Onko jollai kokemuksia että jos ekassa...
  9. J

APUA

haasteen tuo haastemies tai menet poliisiasemalle hakemaan sen, ennen sitä ei mene :)
  10. J

APUA

Perintätimistokin laittaa useemman laskun, mulle vielä jopa perintätoimisto soittelee :D
  11. J

APUA

Kyllä haaste tulee , jos sinne asti joutaisi. Mulla luki vuoden joka laskussa 60päivää aikaa tai menee ja vuoden kesti. Ja jos soitat huomenna perintätoimistoon ja sanot että sulla tullu lasku sinne eikä sulla ole laskua ja annat sosiaaliturva tunnuksen niin ne näkee koneelta sen ja sovit joko...
  12. J

APUA

Niin ja tiedoksi ne sillä 60päiväl tarkottaa sitä. Että 60päivän päästä laskun eräpäivästä lähtien on oikeus laittaa oikeudelle lasku joka antaa päätöksen ja hyppää ulosottoon. Ennen ulosottoon viemistä menet poliisi laitokselle allekirjottamaan lapun että olet vastaanottanut päätöksen jne tai...
  13. J

APUA

No siis riippuen varmaa tilanteesta ja lainan suuruudesta. mulla oli 200euron pikavippi vuoden perinnäs, niiden kanssa pystyy sopii hyvin lainan takas maksua vaikka osissa. Jännä ettei sul oo tullu tota perinnäst kirjettä. http://www.omatieto.fi/?ad=adwords2 jos pelkäät et ne on jo mennyt mee...
  14. J

APUA

Ei ole mennyt. Soititko tänään risicumiin? Mihin perintä firmaan sen siirsi. Perinnästä tulee aina kotiin myös laskuja, jotka on sinne mennyt..
  15. J

VAVIN asunnot..

Heippa, Vavilla ei ole vaihtopörssiä joten voihan sitä kokeilla missä vaan :) Meillä kämppä Kulomäessä/ itä-vantaalla 3h+k+parveke+vh+kph, eka kerros 75neliötä.. Etsitää jostai muualta päin kolmiota myös mutta lähempää isoja kauppoja jne.. Toivottavasti ...
  16. J

Kauhea mahakipu (raskaus?)

No kävitkö? Vai loppuko kivut?? =)
  17. J

Etsin mekkoa.

Ja mekko tulisi häihin joten on oltava hieno/upea :)
  18. J

Tilasin bikinit ens kesäks! (laihdutusjuttua...)

Mulla laihdutus prosessi päällä. Ens kesää mennes -15kg :)

Yhteistyössä