Liitoskivut sittenkin :D

Heips.!

Meillä täällä 1v taapero ja ollaan alettu mietimään uutta pienokaista, ainut mikä esteenä on H*lvetin kovat liitos kivut odotusaikana. Mulla tossa ekassa raskaudessa ne alko 5kk ja kesti loppuun saakka, ja oli niin pahat että makasin vain. Onko jollai kokemuksia että jos ekassa tuntuu jo noin pahalta, niin tuleeko varmasti toisessa vai ei ollenkaan. Eihän sitä varmaksi osaa sanoa ja jokainen raskaus erilainen, mutta kokemuksia??

No liitos, tai kiinnitys. Jostain kuulin tais olla neukust sillo odotusaikana et jtn kiinnotyskipuja, kun edellisessä raskaudessa lapsi kiinnittyin tonne alas jo aikasessa vaiheessa ja 6kk lähtien olin jo 1,5cm auki.. En sitte tiiä mil nimel noita sanotaa..

Mulla ainakin oli ihan kauheat liitoskivut toista odottaessa. Voihan se tietty johtua siitä kun oli niin lyhyt väli raskauksilla. Synnytyksen jälkeenkin oli reilun kuukauden vielä kipeä ja luulin että sellaseksi jääpi. Mutta kyllä ne kivut kestää kun tietää millasen "palkinnon" siitä saa. :)

Juu luinkin netistä, liitoskivuthan nuo. :D Eikö sulla Hellevi-Irmeli ollu ekassa ollenkaan? Juu eihän se sen puoleen mutta tota ekaa kun odotin ja kaikki hehkus et; raskausaika on niin ihanaa. Musta tuntu et se oli yhtä helvettiä, ku mitää en voinu tehä. Ukko kävi kaupas, vei roskat,siivos mä vaan makasin. Ja jos nyt tulee seuraavas raskaudes samat, niin miten sit hodetaa tota päälle 1vuotiasta ja koti jne ? :/ :D

Yhteistyössä