Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Anteeksi kuinka?

Nyt menee aika
mauttomaksi.

Ihan todella.

E
Älä E välitä. Onko sama erityisesti pahanilkinen ehkä vanhempi
nainen, joka jatkuvasti
sinua kohti ilman mitään syytä
hyökännyt kaikin mahdollisin keinoin sinua kiusaten ja mustamaalaten. Vai sinuun
ihastuneen nuoremman miehen
tyttökaveri, ex, sisko tai vastaava? Sellainen kuva minulle kyllä nyt tulee. Onneksi tällainen törkeä panettelu voidaan selvittää helposti jälkeenpäin. Kateellinen on, kun ihmiset tykkää sinusta niin kamalasti.

vierailija
nainen, joka jatkuvasti
hyökännyt kaikin mahdollisin keinoin sinua kiusaten ja mustamaalaten. Vai sinuun
tyttökaveri, ex, sisko tai vastaava? Sellainen kuva minulle kyllä nyt tulee. Onneksi tällainen törkeä panettelu voidaan selvittää helposti jälkeenpäin. Kateellinen on, kun ihmiset tykkää sinusta niin kamalasti.
Kaikki väärin. Satun tietämään tämän "E":n oikeasta elämästä. Sanoisinko, että sekopäitä koko suku. Ja mitä kunnianloukkauksiin tulee jne. niin tiedän kyllä oikeudenkäynneistä hyvin paljon. Olen se joka vetää sinne pienestäkin, kun satun alaa lukeneena tietämään oikeuteni. Syyttävä osapuoli jää siinä äkkiä itse liriin ja lasku ja julkisuus tulee olemaan sen mukainen.

vierailija
nainen, joka jatkuvasti
Tämä käsitys minulle
itsellenikin on muodostunut.
Outo, irrationaalinen viha
minua kohtaan. Erikoista.
Elän omaa kurinalaista päiväjärjestystäni 7 vrk vkossa,
ei vaatimaton askeetikon eloni ketään varmaankaan häiritse.
Alkossa tai baareissa ei minua koskaan nähdä.

Kiitos tästä. Annamme sen
nyt ohittaa korvakäytävämme
siihen enempää tarrautumatta.

P.s. Kellään ei ole mitään syytä
minua 'paheelliseksi' syyttää, en todellakaan tätä yli 20 vuotta nuorempaa mieshlöä ole koskaan face-time tapaillut. Itse asiassa jopa estin hänet
aikanaan somestani.

Täällä tämä hlö minulle kuitenkin
estosta huolimatta
päivittäin näitä ❤-kaipuuterkkuja laittanut - minä sitten joitakin kertoja niihin
vastannut.

Tavata häntä en
edelleenkään aio.
> Lukekaa uudestaan.

Joten chill, ladies.

E

vierailija
Sinä olet mauton sekopää. Ihan oikeasta elämästä tiedän sinut "E".
Lopetatko nyt, hyvä ihminen.
Minulla on oma tiivis
lojaalien
läheisten joukko, sinä
et varmastikaan
ole yksikään heistä.

Enhän minä edes liiku
täällä koronaevakkopaikassa
missään porukoissa. Muutaman
vuoden on tämä vakiintunut
'koronaformula' - biorytmi
tässä päiväni ja vkoni aikataulussa ollut. En ole solminut täällä edes
kahvittelutason tuttavuuksia
kenenkään kanssa.

Sinä vain haastat riitaa tarkoituksella. Myönnä se.

vierailija
Kaikki väärin. Satun tietämään tämän "E":n oikeasta elämästä. Sanoisinko, että sekopäitä koko suku. Ja mitä kunnianloukkauksiin tulee jne. niin tiedän kyllä oikeudenkäynneistä hyvin paljon. Olen se joka vetää sinne pienestäkin, kun satun alaa lukeneena tietämään oikeuteni. Syyttävä osapuoli jää siinä äkkiä itse liriin ja lasku ja julkisuus tulee olemaan sen mukainen.
Sinä vaikutat itse nyt täysin
psykoottiselta, anteeksi nyt vain.

Nolaat itsesi.

Mene päiväunille, hyvä mies/nainen.

Rauha.

vierailija
Wau. Tuo ihminen on umpihullu tai umpihumalassa sinuna olisin nyt hyvin varovainen ettei vain tule kotiisi tai käy päällesi? Pitääkö soittaa ulkopuolinen apu?
[/QUOTE

Ei. Ei vielä. Naapurustossa
kaiketi ollaan entistä tarkempana myös.

Kieltämättä aika karmaisevaa,
vaikka hyvin järkevä ja
rauhallinen kaikissa
tilanteissa aina olenkin.

vierailija
Onko se tämä sama äärimmäisen häiriintynyt, joka kirjotellut näitä "E riipputissi" ja "E ootko transu" ( E siis on normi Cis-nainen) hirvittäviä solvauksia kateuspäissään tänne ja vauvalle?! Todella ilkeä ja pimeämielinen ihminen. Tulee todella lähinnä mieleen suljetun psykiatrian poliklinikan asukas näistä puheista.

Yhteistyössä