Tilasin bikinit ens kesäks! (laihdutusjuttua...)

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Lotta
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Toivottavasti sulla ei ole ennestään kaapissa "joku päivä vielä mahdun tähän" -vaatteita.
Ei kai se väärin ole :D Mulla oli mun vanhat vaatteet ja joitakin muita mitä olin halvalla saanut niin kaapin perällä odottamassa että mahdun niihin. Valitettavasti muistin ne vasta kun ne olivat jo liian isoja :/

Minna Pauliina
Hyvä ap!! Tsemppiä rojektiin. Itse olen pudottanut painoni 83kilosta tähän 68 kiloon. Ja vielä kiristän läskiä pois- 64 olkoon tavoite.

Onnistut, kerta minäkin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minna Pauliina :
Hyvä ap!! Tsemppiä rojektiin. Itse olen pudottanut painoni 83kilosta tähän 68 kiloon. Ja vielä kiristän läskiä pois- 64 olkoon tavoite.

Onnistut, kerta minäkin.
Ihanaa, kiitos! Missä ajassa sä oot pudottanut? Ootko harrastanut liikuntaa paljon, vai ainoastaan ruokavaliolla?

vieraana
Mäkin ostin viime talvena koon 38 pitkän nahkatakin (eli oli KALLIS ostos). No lähtökoko oli 46, nyt koossa 40 ja syksyksi varmasti saan jo ton koon 38 päälle, kun sitä nahkatakkia tarvitsen :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Mäkin ostin viime talvena koon 38 pitkän nahkatakin (eli oli KALLIS ostos). No lähtökoko oli 46, nyt koossa 40 ja syksyksi varmasti saan jo ton koon 38 päälle, kun sitä nahkatakkia tarvitsen :)
Vau, onnea! Paljonko sulla on pudonnut paino?

myy
Kyllä sä siihen pystyt!

Mulla tällä hetkellä 176cm/80kg ja tavotteena olis päästä suunnilleen 70kg. Viisi kiloa on jo lähtenyt alotuksesta. Painoin ennen lasten saamista 65kg.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt oon 166cm/80kg, ens kesänä aion mahtua noihin mitkä tilasin, koko 38/40.

Paino on tavoitteena saada 68kg:n. Sanokaa että onnistun?! :D
No helposti. Mä olin 86 maaliskuussa, nyt 73. Enkä ole hetkeen dietannut...huomenna jatkan taas :)

vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Vau, onnea! Paljonko sulla on pudonnut paino?
20 kiloa tähän mennessä :)

Yhteistyössä