Tilasin bikinit ens kesäks! (laihdutusjuttua...)

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onnistut, mäkin pudotin noin puolessa vuodessa painoa 70 kilosta 50 kiloon. Ei se vaadi muuta kuin motivaatiota: kun sitä on tarpeeksi, löytyy se tarvittava itsekurikin. Itsekurista taas ei ole mitään hyötyä, jos motivaatiota ei ole.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt oon 166cm/80kg, ens kesänä aion mahtua noihin mitkä tilasin, koko 38/40.

Paino on tavoitteena saada 68kg:n. Sanokaa että onnistun?! :D
No helposti. Mä olin 86 maaliskuussa, nyt 73. Enkä ole hetkeen dietannut...huomenna jatkan taas :)
Onnea! Miten oot pudottanut painoa?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnistut, mäkin pudotin noin puolessa vuodessa painoa 70 kilosta 50 kiloon. Ei se vaadi muuta kuin motivaatiota: kun sitä on tarpeeksi, löytyy se tarvittava itsekurikin. Itsekurista taas ei ole mitään hyötyä, jos motivaatiota ei ole.
Mulla on motivaatiota PALJON! Mutta silti jotenkin tuntuu epätodelliselta, en oikein luota itteeni tai jotain... :/

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Tsemppiä laihdutukseen.

Minulla on pituutta ja painoa suunnilleen saman verran ja tavoitekin ensi kesään mennessä aika sama kuin sinulla. :)

Kerran jo laihdutin 30kg, mutta esikoista odottaessa söin itseni taas lihavaksi. :|
Tsemppiä sullekin! :) Onnistutaan yhdessä!

Tsemppiä! :flower: :)

Se oikea motivaatio tosiaan on avain onnistumiseen. Mulla se motivaatio elämäntapamuutokseen oli halu opettaa lapselleni oikeanlainen, terve suhde ruokaan ja syömiseen.
Nyt on karissut reilu 40kg, 5-7kg ajattelin vielä pudottaa ja sen jälkeen myös pitää ne poissa.
Mieletön tunne päästä vihdoin normaalipainon puolelle ja pukeutua niihin vaatteisiin, joihin en enää koskaan kuvitellut mahtuvani. :)

Yhteistyössä