KiitosAlkuperäinen kirjoittaja jojo:Kurjaa. Pikaista paranemista!Alkuperäinen kirjoittaja Kassun äiti::wave: Minä hillun kun vahdin tota pikkuista(oksentelee)
:flower:
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja jojo:Kurjaa. Pikaista paranemista!Alkuperäinen kirjoittaja Kassun äiti::wave: Minä hillun kun vahdin tota pikkuista(oksentelee)
Jaa että kakkoseen pitäis mieheltä saada?Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Välillä pieni herää ja täytyy käydä uudelleen hyssyttämässä uneen, muutoin on vain koiran pissatus ennen sänkyyn menoa. Sekin onnistuu ihan vain oven avaamalla. Miehen kanssa olis kiva päästä lähikontaktiin, mutta kun se melkein järjestään nukahtaa ennen pikkumiestä... Suunnittele tässä sitten kakkosta
Illalla alko nyt tuolla sängyssä nukkuu, mutta mun tuurilla kun sinne menen ni oksentaminen alkaa ja taas uusiks ylös joten ajattelen seurata hetken vointiaAlkuperäinen kirjoittaja sleeples in Finland:Oi voi pikkuista Nyt on liikkeellä ainakin olikos se enterovirusta vai..?..onko kauan jatkunut?Alkuperäinen kirjoittaja Kassun äiti::wave: Minä hillun kun vahdin tota pikkuista(oksentelee)
No hyi hyi!! Asiallista keskustelua kiitos Ei vaan, mitäs sinun iltaasi sitten kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa että kakkoseen pitäis mieheltä saada?Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Välillä pieni herää ja täytyy käydä uudelleen hyssyttämässä uneen, muutoin on vain koiran pissatus ennen sänkyyn menoa. Sekin onnistuu ihan vain oven avaamalla. Miehen kanssa olis kiva päästä lähikontaktiin, mutta kun se melkein järjestään nukahtaa ennen pikkumiestä... Suunnittele tässä sitten kakkosta
Ai että, mä muistan kanssa kun mun pikkunen sai oksutaudin..jestas sitä lakanapyykkiä mikä syntyi kahden tunnin aikana!! Ja ite sairastuin siihen kanssa. Mikäs sen yhen oksutaudin hienompi nimi nyt olikaan...hmm..kääk!huono muisti!!Alkuperäinen kirjoittaja Kassun äiti:Illalla alko nyt tuolla sängyssä nukkuu, mutta mun tuurilla kun sinne menen ni oksentaminen alkaa ja taas uusiks ylös joten ajattelen seurata hetken vointiaAlkuperäinen kirjoittaja sleeples in Finland:Oi voi pikkuista Nyt on liikkeellä ainakin olikos se enterovirusta vai..?..onko kauan jatkunut?Alkuperäinen kirjoittaja Kassun äiti::wave: Minä hillun kun vahdin tota pikkuista(oksentelee)
Mies nukkuu, ei pelkoa moisesta No väännetään vielä rautalangasta: toinen lapsi olisi toivottu. Eikä niitä kyllä saa kuin yhdellä tavalla, jos silläkäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa että kakkoseen pitäis mieheltä saada?Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Välillä pieni herää ja täytyy käydä uudelleen hyssyttämässä uneen, muutoin on vain koiran pissatus ennen sänkyyn menoa. Sekin onnistuu ihan vain oven avaamalla. Miehen kanssa olis kiva päästä lähikontaktiin, mutta kun se melkein järjestään nukahtaa ennen pikkumiestä... Suunnittele tässä sitten kakkosta