Onko täällä ketään jokan haluis turista mun kaa?

• Viestiketjun aloittaja sleeples in Finland
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Välillä pieni herää ja täytyy käydä uudelleen hyssyttämässä uneen, muutoin on vain koiran pissatus ennen sänkyyn menoa. Sekin onnistuu ihan vain oven avaamalla. Miehen kanssa olis kiva päästä lähikontaktiin, mutta kun se melkein järjestään nukahtaa ennen pikkumiestä... :( Suunnittele tässä sitten kakkosta
Jaa että kakkoseen pitäis mieheltä saada?

Alkuperäinen kirjoittaja sleeples in Finland:
Alkuperäinen kirjoittaja Kassun äiti:
:wave: Minä hillun kun vahdin tota pikkuista(oksentelee)
Oi voi pikkuista :( Nyt on liikkeellä ainakin olikos se enterovirusta vai..?..onko kauan jatkunut?
Illalla alko nyt tuolla sängyssä nukkuu, mutta mun tuurilla kun sinne menen ni oksentaminen alkaa ja taas uusiks ylös joten ajattelen seurata hetken vointia:)

sleeples in Finland
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Välillä pieni herää ja täytyy käydä uudelleen hyssyttämässä uneen, muutoin on vain koiran pissatus ennen sänkyyn menoa. Sekin onnistuu ihan vain oven avaamalla. Miehen kanssa olis kiva päästä lähikontaktiin, mutta kun se melkein järjestään nukahtaa ennen pikkumiestä... :( Suunnittele tässä sitten kakkosta
No hyi hyi!! Asiallista keskustelua kiitos :) Ei vaan, mitäs sinun iltaasi sitten kuuluu?

sleeples in Finland
Alkuperäinen kirjoittaja sleeples in Finland:
:wave: Minä hillun kun vahdin tota pikkuista(oksentelee)
Oi voi pikkuista :( Nyt on liikkeellä ainakin olikos se enterovirusta vai..?..onko kauan jatkunut?
Illalla alko nyt tuolla sängyssä nukkuu, mutta mun tuurilla kun sinne menen ni oksentaminen alkaa ja taas uusiks ylös joten ajattelen seurata hetken vointia:)
Ai että, mä muistan kanssa kun mun pikkunen sai oksutaudin..jestas sitä lakanapyykkiä mikä syntyi kahden tunnin aikana!! Ja ite sairastuin siihen kanssa. Mikäs sen yhen oksutaudin hienompi nimi nyt olikaan...hmm..kääk!huono muisti!!

Joo ite kanssa kauhulla odotan kuinka monta koneellista pyykkiä huomenna pyörii ja paljonko sitä tulee lisää sitä mukaa :$ Mulla oli tossa viime kerralla kanssa ja oli suoraa suomee sanottuna yhtä helvettiä hoitaa kipeetä mukulaa ja itteänsä pitää kasassa:/ PRKL

jojo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies nukkuu, ei pelkoa moisesta :D No väännetään vielä rautalangasta: toinen lapsi olisi toivottu. Eikä niitä kyllä saa kuin yhdellä tavalla, jos silläkään

Yhteistyössä