Hakutulokset

1. J

¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

Sunnuntai-aamua kaikille. Aurinko paistaa niin kivasti. B) Voimia kaikille jotka sitä tarvitsee :hug: satunen: kiva kuulla, et kaikki on sujunu hyvin kotona :) Tuo Liberon laukku taitaa olla jo vuosia ollut tapa, meilläkin niitä on kaks ja vanhin 7 vuoden takaa. Ovat lapsilla...
  2. J

triple: tsemppiä kovasti ja ollaan hengessä mukana! Säkin ehit siis ennen mua.... :D 37+0
  3. J

Onnea Satu, munkin puolesta vielä :flower: Tosiaan hymyilytti, niin elävästi kerroit synnytyksestä. Nopeastikin kaikki meni, jos sitä toista joskus teette, niin voipi olla vielä nopeempaa touhua.... :D Komean kokonen noille viikoille ja hyvä, et on kova syömään. :) Sisarusten...
  4. J

Iltaa mammat! =) Multa ei olla onneks vielä alettu kysyyn, et oonko yhtenä kappaleena. Taitavat tajuta oottaa yhteydenottoa täältä päin. ;) Nettiennustuksista vielä juttua.... Oli pakko pistää Madam Mammalle ja Ennustaja Ellille postia, nimittäin eka ennustus tehtiin alkuperäsen...
  5. J

Eka: mukava kuulla, et poika kotiutui. Toivotaan nyt et imetyskin lähtis sujuun, mut jos ei niin kyllähän se ruoka pullostakin tulee.... :hug:
  6. J

pinkwawe: tuliko viikkovirhe..??? ;)
  7. J

Kuulin muuten noista synnytyksen "käynnistys"-tavoista eli sauna, seksi, siivous, et kun niitä on ahkeraan harrastettu, niin mitään ei ole tapahtunu. Vasta ku on lopettanu huhkimisien ja rentoutunu tekemättä mitään, niin johan on synnytyskin käynnistyny. :D Vaikuttais siis siltä, ettei kannata...
  8. J

nanna: paljonko nuo Changen liivit makso?? Täälläkin olis niitten liike, et vois käydä vilkasemassa jos hinta on suht ok.... =) salsai: tuosta hemoglobiinista... syötkö monipuolisesti??? Mä en ole vieläkään tarvinnu lisärautaa, mulla ilmeiseti kroppa reagoi pieneen laskuun ja rupes tuottaan...
  9. J

Tuosta kivunlievityksestä vielä.... poppari: on hyvä ettei mitään lievityskonsteja lyö lukkoon jo etukäteen. Eihän sitä tiedä etukäteen miten nopee synnytys on ja kaikkia konsteja ei voikaan ehkä käyttää. Menetelmät on hyvä kyllä tietää, mut nehän käydään varmasti läpi valmennuksessa esikoisen...
  10. J

Kiva päivähoitomaksu tuli...

Tai sit kattovat osotteen koneelta johon sitä ei olla muutettu.. eli ei olla luettu koko paperia :) Meillä ainakin piti tosi aikasin tietää mikä hoitoaika tulee oleen, jo kevään puolella. Syksyllä sit toimitettiin tulotietoja...
  11. J

Onko mahdollista, et ootte laittanu sopimuksen alkamispäiväks kuun alun ja siks on laskutettu koko kuusta?? Täällä ainakin kokopäivämaksusta otettu prosenttiosuus olis tuon 140? jos hoitoaika on 2-5 tuntia/päivä.... Mokiakin tosiaan sattuu, kannattaa selvittää....
  12. J

Onko noina kolmena päivänä monta tuntia hoidossa eskarin lisäks?? Jos on yli 5 tuntia, niin velottavat tod.näk. kokopäivämaksun. Tulojen mukaanhan ne laskee, kannattaa toimittaa ajantasalla olevat paperit. =) Jos ei toimita tositteita, laskevat vanhoilla tiedoilla.
  13. J

Milloin Osta pois-päivät Prismassa?

Miks ei sais antaa tietoa julki etukäteen....???? Kyllä kai kaikki jotka on asiakasomistajia on saanu tuon tiedon jo edellisen tiedotteen mukana, luki siinä bonustietopaperissa... :D Eikös ne ala vasta huomenna?? Joko tänään oli tarjouksia?
  14. J

Cristiina: Taitaa kaikki pohtia tota miks Marianna lähti, ainakin netti on täynnä spekulointia... Sunnuntaina näyttävät jäähyväisvideon talk show:ssa. :)
  15. J

Taas mä oon täällä kommentoimassa :ashamed: Kivunlievityksestä: esikoisesta kokeilin kans ilokaasua, mut ei toiminu mulla, epiduraali oli hyvä. Toisesta kokeiltiin kohdunkaulanpuudutetta ja se ei kyllä auttanu sit yhtään! :/ Epiduraali sit toimi taas. Tästä kolmannestakin todennäkösesti...
  16. J

melena: ei tosiaan ollu paljon hintaa, harmi ku on noin pientä kokoa vaan... :D
  17. J

toiveikasodottaja: huomasin myös tuon nettikaupan, ku googletin liivejä... ;) Myös www.belua.fi ja www.bebes.fi sivuilta löytyy isompia kokoja. Ite en vaan millään viitti tilata jotain kokoo ja toivoo, et se sopii. Mun on ihan pakko päästä sovittaan. Nimittäin tuolla Figurassakin on liivejä...
  18. J

nanna: sen tiedän, et Figurassa on ainakin isoja kokoja (sieltä ostan muutenkin) , mut liikkeet on täällä etelämpänä. Anita-merkkisestä liivistä löytyy myös isompia kuppeja. Noita on myynnissä ainakin täälläpäin ihan lastentarvikeliikkeissä ja varmaan myös liiviliikkeestä voisi löytyä. Anitassa...
  19. J

Huomenia! poppari: satuitko kattoon mikä oli isoin kuppikoko siellä Anttilassa?? Kenties E...?? Mä kun tarvin sen G/H eli ei mitään toivoo, et pystyis ahtaan rintansa tuohon, epistä.... :D nanna: kyllähän ne supistukset usein tuppaa alkaan ja loppuun ennen tositoimia. On varmaan...
  20. J

Kirsikka: voi kun voisikin ostaa tuolla hinnalla imetysliivit. Kappahlin valikoima ku on kovin pieni kokojen suhteen. Mä joudun pulittaan liiveistä 40-60?, mut ei auta valittaa, jos aikoo saada kunnolliset... ;)

Yhteistyössä