neuvolassa tuli taas tänään käytyä, kaikki oli hyvin painoa tullut 100g viikossa(eli kokonaisuudessa 5,3 kg) neuvolassa oltiin tyytyväisiä(kun siis en itsekkään ole mikään pieni kokoinen)
b-hb noussut(vihdoin) 122, enään ei mun tarvitse syödä rautaa kuin yks per pvä.
verenpaine 114/77
vauvan syke 155
pää ei ole vielä ainakaan kiinnittynyt
oli neuvolahoitajallakin ihmettelemistä minkä takia lääkäri oli mut äippäpolille lähettänyt viime viikolla, kun ei kuulemma niissä sydänäänissä ole ollut mitään ongelmaa, silloin pitäisi huolestua jos olisivat 180.
no tulimme siihen tulokseen että lääkäri halusi vain olla ylihuolehtiva tässä asiassa. : )
miehelle on tullut pieni paniikki kun synnytys rupeaa olemaan jo niin lähellä.
Sunnuntaina kun lakanoita vaihtaessa mies tokaisi että enään 3 viikkoa, niin ite siinä suu auki ja silmät tapittaen kyselin että mihin?(vaikka sen tiesin mihin)
niin taavin syntymiseen, kysyin että pelottaako niin kuulemma jännittää ja pelottaa.
itse en tiedä mitä ajatella koko synnytyksestä, kun mua ei jäännitä eikä pelota, luulen kyllä että sitten kun sen aika tulee niin silloin tulee jonkin tason paniikki tai jotain.
lähinnä mua tässäkin huvittaa mies, että raukka rupeaa nyt jo panikoimaan, söpöä. =)
imetysliiveistä, mullakin on niiden kanssa ongelmia kokoa ei löydy sitten millään mistään normi kaupasta että luulen että mun pitää metsästää niitä jostain erikoisliikeestä ja maksaa niistä sitten hunajaa.
mutta minkäs teet.
haniböölle onnea tytöstä :flower:
leppis&taavi 37+3
(auts kun toi aika on mennyt nopeesti, vastahan mä tein plussatestin ja kohta se jo syntyy
)