Hakutulokset

1. J

¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

haniböö: lämpöisen pehmeät onnittelut tytöstä! :flower: Olikos sulla viikkoja silloin 35+3??
  2. J

huitshapeli ja kirppiina: voimia ja :hug: toiveikasodottaja: meitin vaavilla on kans tosi usein hikka, eilen illalla hikkas varmaan puol tuntia. Usein ajottuukin iltaan nuo hikat.... =) Mä varmaan kans pyöräilisin jos pyörän omistaisin. Ajokortittomana ja pyörättömänä turvaudunkin...
  3. J

Eikö kenenkään ensimmäinen synnytys ole kestänyt alle 10h???

eka lapsi 7,5 tuntia, toinen 4 tuntia 25min ja tää kolmas ???? (toivottavasti ei ainakaan enempää ku eka)
  4. J

Tervetuloa saikku79 :flower: meela: täällä kans eilen illalla mietittiin miehen kanssa, et onkohan Marianna luovuttanu.... =) Kotiintulovaatteiks pakkasin jo pussiin (jota mies piti huvittavana eli hänen mielestään liian aikasta... ) : kietaisubodyn, puolipotkarit ja potkuhousut (päätän...
  5. J

Lapsen synttärit, mitä päiväkotiin?

Pojan ollessa pienten ryhmässä, vietiin juuri Muumi-keksejä tai vastaavia paketti. Nimppareina myös. Isojen ryhmässä on viety sit karkkipussi ja keksiä, nimpparina pelkkää karkkia. Eihän sitä kukaan sano, et jotain pitää viedä, kukin tyylillään. Eikä kannata stressata siitä mitä muut vie. :)
  6. J

meela: mulla ei ole vaavi vielä laskeutunu yhtään, nyt siis 36+3 menossa. Enkä oikeestaan odotakaan, et laskeutuis. Ei nimittäin kahdesta aikasemmastakaan laskeutunu, ku vasta siinä vaiheessa kun alettiin synnyttään.... Eli hyvin yksilöllistä tämäkin asia. Toisilla laskeutuu hyvinkin aikasin...
  7. J

Huomentapäivää! Mulla tuli myös kyyneleitä, ku kattelin Andreaksen reaktioo vauvauutiseen. Oon kyllä normaalistikin tosi itkuherkkä vastaavissa tilanteissa, nyt kyllä vielä herkempi. Itku pääs myös, ku luin Ville Pusan avopuolison hautajaisista Iltasanomista..... :'( kirppiina: onkohan...
  8. J

Siteistä vielä, kuten Emilyn sano ei kannata hirveesti hasmtrata paketteja etukäteen. Tosin ekakertalainen ei voi olla varma miten paljo vuotaa, hyvin yksilöllistä kun on. Mulla vuoto oli jo sairaalasta päästessä melko vähästä, mut silti käytin niitä yösiteitä mitä äitiyspakkauksessa oli. Ja...
  9. J

Onnittelut sadulle täältäkin jo etukäteen :flower: elämänperhonen: pesin myös sen makuupussin. Mielestäni suosittelevat, et ne kaikki vaatteet pesis ennen käyttöä. =) Vega: mulle painoarvio tehtiin neuvolalääkärikäynnillä ja ultraamalla. Meillä kun tässä neuvolassa sattuu oleen...
  10. J

pöökkis: millasia leivontaohjeita kaipailet?? Mulla olis ainakin hyvä mokkapalojen ja omenapiirakan ohje....
  11. J

Eka: kiva kuulla, et parempaan suuntaan on menty :hug: Hieman itekin ihmettelin, et voiko olla noin painava sun viikoilla, mut aattelin, et kyllä se varmaan niin on ku sillain kirjotit.... ;) Eikö vaan olekin "jännä" tunne tuo maidonnousu, eikä varmasti kivan tuntusta, ku rinnat on...
  12. J

Liiveistä vielä oma kokemus, mulla taas ei ole rinnat kasvanu vielä yhtään (ovat kyllä jo g/h ilman raskauttakin) ja uskon, et vasta maidosta paisuvat ainakin ympärysmitaltaan suuremmaks. Siksi suosittelin, et ostais hiukan isommat liivit ennen synnytystä, ei tarvi olla välttämättä edes kuppia...
  13. J

poppari: kyllä oon "oikeestikin" kampaaja. Työkseni en ole sitä tehny, ku koulun jälkeen pääsin kosmetologikouluun ja se tuntui jotenkin omammalta jutulta. Tosin jos olisin saanu heti kampaajan työtä, niin kuka tietää vaikka olisin sillä tiellä.... Kosmetologin työtä oon tehny useampia vuosia...
  14. J

Aurinkoista perjantaita kaikille! B) triple: kiva kuulla sustakin, oltiin jo huolissaan onko jotain tapahtunu.... :hug: Jaksamista ja voimia. Täällä pidetään peukkuja, et kaikki menee hyvin. Sairaalakassista sen verran, et ite laitoin valmiiks vain toilettipussin eli...
  15. J

suklaahirmu: voi, onnea paljon pikkuisesta prinsessasta. Toivotaan, et tyttö vahvistuu ja kaikki menee jatkossakin hyvin. :flower: :hug:
  16. J

Naurukohtaus: kiva kuulla synnytyskertomusta. Mukava, et kaikki on sujunu hyvin ja vaavi on rauhallinen :) Tervetuloa uusille myös mun puolesta! :flower: poppari: kulutushysteriasta oon samoilla linjoilla sun kanssa. Kyllä kaikkea mahdollista kaupataan vauvaa oottaville tyyliin "juuri...
  17. J

satu: sä säikäytit meidät =) Onneks ootte kunnossa, molemmat. :hug:
  18. J

kirppiina: tosiaan hurjan kuulonen reissu sulla takana. Onneksi kaikki nyt hyvin ja toivotaan, ettei tapahdu mitään ei-toivottua. :hug:
  19. J

Tekstiä tulee taas siihen tahtiin ettei perässä pysy.... :) Satunen, maatritti ja tripple on kadonnu. Toivottavasti voivat hyvin. :hug: Neuvolakuulumisia täältäkin: Elikäs oli viimenen lääkärineuvola. Verenpaine: 128/72 Sf-mitta 33cm painoa lisää 1,5kg/2vkoa eli n.750g/vko (huh...
  20. J

Taralee: onnittelut! :flower: gibbon ja muutkin: tuosta en tosiaankaan tiedä miten tuon äitiysrahan kanssa menee, ku tän vuoden puolella sitä jo saa, et vaikuttaako miten. Ehkä Kelassa osaisivat kertoo. Tosin korotushan tulee myös vanhempainrahaan ja sitähän saa ä-rahan jälkeen, et vois...

Yhteistyössä