Adetteko kysyi, minulla käynnistetään siksi, kun edellinen poikapoloinen oli syntyessään yli 4,5 kg ja syntyi vasta 42+0. Eivät kuulemma toivo, että ihan niin suuria syntyisi, mutta jos 4 kg asti päästään, niin kuin tästä arvelivat, niin se ei ole vielä niin paha.
Onneksi vauva on nyt iltapäivällä liikuskellut reippaammin taas, katuu varmaan nukkumistaan ja lohduttelee äitiparkaa...
Muistan kun ensimmäistä odotin, olin ihan varma, että syntyy sinä päivänä ja tänä päivänä jne., toisen kanssa vielä pahempi kun olin aivan 110% varma, että toinen tulee aikaisemmilla viikoilla kuin ensimmäinen. Mitä vielä, odotuttivat molemmat ja ne lasketun ajan jälkeiset viikot käyvät ihmisen hermoon kyllä enemmän kuin laki sallii! :kieh: Toisen kanssa tulikin sitten jo luovutusolo, ei se synny ollenkaan, ihan todellinen epäusko siihen, että meille koskaan mitään vauvaa tulisikaan. (Ja sitten kun lopulta syntyi, huusi kaiket päivät.)
Mutta siinä mielessä kannatti kärsiä edellinen yliaikainen pulska poika kun nyt sitten tietää, että viimeistään 13 yön jälkeen sitä aletaan ulos houkutella.
Kolmen S:n ohjelmasta muuten: niistä se Seksi on ainoa, jolla voi olla jotain tehoja vauvan ulos houkuttelussa, mutta koska ne ovat niitä sperman ainesosia, jotka sitä kohdunsuuta mahdollisesti kypsyttelevät (kaikilla ei sekään toimi), niin pitäisi sitten hommien jälkeen lätkäistä jalat seinälle ja makoilla rauhassa ja antaa vaikuttaa...
Muuten ei välttämäti hyödytä mitään.