Hakutulokset

1. S

Kangasala ja Tampere.

moikka! olemme muutamassa kangasalle.olisi kiva saada sielä tuttavuukisa. voisi vaikka jutella eka mesessä.
  2. S

Mese kavereita raskaana olevista?

moikka! mulla on myös l aika syyskuussa olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja tutustua paremmin. laita viestä jos kiinostaa.
  3. S

La elokuussa tai syyskuussa

moikka vaan! mä odotan esikoista mulla on l aika syyskuussa . olisi kiva jutella vaikka mesessä.
  4. S

ystäviä Tampereelta

Tervedys vaan! olisi kiva saada uusia ystäviä jonka kanssa voisi mailata ja jutella mesessa ja myöhemmin ehkä tavata tuleva äiti<br><br>
  5. S

kerrottako neuvolassa

Meidän vauva on saanut alkunsa ICSIllä. Reilu vuosi sitten minulle tehtiin ensimmäinen inseminaatio ja silloin neuvolan täti pisti hormonipiikkejä kun en vielä itse pystynyt. Viime vuoden lopulla ensimmäisellä neuvolakäynnillä sitten kerroin, että tällä kertaa hoito on onnistunut. Hän oli...
  6. S

Tää nyt ei varsinaisesti tänne kuulu...

mutta kuitenkin... Menetimme ihanat pikku prinsessamme reilu kuukausi sitten auto-onnettomuudessa... Suru on valtava eikä tunnelin päässä näytä valoa olevan, ei vaikka mahassa kasvaa uusi elämä:( Surua lisää myös se, että henkilöt, joiden kyydissä tytöt olivat, eivät olleet laittaneet...
  7. S

painon nousu odotuksen aikana

Ekassa raskaudessa paino nousi 20 kg, viimeisen raskausviikon päivä nousu oli lähes 1 kg. Mitään ei ollu pielessä, elimistö keräsi nestettä hirveästi. Olo oli kamala!! Lähti ne kilot onneks nopeesti poiskin. Toisessa raskaudessa paino nousi 17 kg. Kilot lähti suhteellisen kivuttomasti. Nyt rv...
  8. S

ainoa 2,5 v

hei tiutau ja vieras: Oikeassa olette, hän varmaan kaipaa minua enemmän seuraansa. Kyllä se on totta että vähän aikaa he ovat pieniä :'(
  9. S

ainoa 2,5 v

Kiitos vastauksista:) Asun hänen kanssaan kahden kaksiossa eli lelut on periaatteessa koko ajan olohuoneessa eli olen aina hänen lähellään. Päiväkodissa hänellä on yksi hyvä kaveri jonka kanssa on kuin paita ja peppu mikä onkin harvinaista tässä iässä. Vauvana ryömiskeli/konttaili ja tutkaili...
  10. S

ainoa 2,5 v

jep, niin olen ajatellutkin että minä en ole mikään viihdyttäjä vaan myös itsekseen on osattava leikkiä. Onko se tosiaan niin, että vasta 3 vuoden jälkeen leikkivät itsekseen pidempiäkin aikoja?
  11. S

ainoa 2,5 v

Kertokaa te joilla ainoa lapsi n. 2½ v korvilla. Itselläni menee hermo kun tyttö leikkii itsekseen todella lyhyitä aikoja. Nuket ja nukkeleikit ei kiinnosta, legoilla leikkii vähän aikaa, palapelit ja piirustukset jaksavat kiinnostaa myös mutta hyvä jos 15 min. Koko ajan vaatii seuraa ja...
  12. S

Onko vaarallista jos lapsi ei ole saanut D-vitamiinia?

Alle 3 vuotias ei kykene hyödyntämään d-vitamiinia auringosta. On tärkeää antaa d-tipat luuston kehityksen kannalta! Miten voi olla niin vaikeaa antaa ne?
  13. S

Kaksoset syntyivät

:heart: :heart: Tuplasti onnea teidän perheelle!!! Ja vauvan tuoksuista arkea!! :hug:
  14. S

Mikä tytöllä on???

Yhdyn Hildahuldaan. Tyttösi on kovin pieni. Vauva melkein itsekkin. Yrittäkää nyt häneen keskittyä ja antaa huomio.
  15. S

mitä tekee 1,5-vuotias

Meillä syötiin jo itse, pottaan tuli täysi stoppi. Muutenkin jos teille on vauva tulossa niin taantumia on odotettavissa mutta se on ihan normaalia =) . 1,5 v ovat mustasukkaisia (ei tietysti kaikki) mutta se on myös ihan normaalia ikään liittyvää. He eivät samalla tavalla osaa käsitellä asiaa...
  16. S

sopiiko...

Meillä oli vuosia sitten ihan puhtaan kirkkaan keltainen ja semmoinen kirkas tummahko sininen koko kämppä ja oli tosi hyvän näköinen. Olen vielä ihan sisustusfriikki eli varmasti sopii.
  17. S

Miten suhtaudutte miehenne uuteen naiseen?

Joo ymmärrän sinua. Olen eronnut aikoja sitten ja mies otti naisen jolla ei ole omia lapsia. Mua suorastaan v**tti se, miten se akka sekaantui joka asiaan mm vaatetukseen ja millainen pyörä pitää sen ja sen ikäisellä olla ja kävi leikkauttamassa heidän hiuksia, minun kehittämät lasten...
  18. S

Täällä vm.79, oisko muitakin....

:wave: 79 oon syntynyt, yksi tytär ja mies vm 71 =)
  19. S

millä perusteella lapselle nimi?

oletteko valinneet nimet esim. isovanhempien mukaan?erikoisuutensa tai muotinimien perusteella? voiko vastasyntyneestä sanoa, että "tuo on ihan Irmelin näköinen" vaikka olisit ajatellut muuta? :) Oman lapsen nimen olin kuullut vuosia, vuosia aikaisemmin eräässä päiväkodissa ja se nimi oli niin...
  20. S

Onko MINKA tytön vai pojan nimi?

siskoni tytär on Minka nimeltään.

Yhteistyössä