Hakutulokset

1. S

Tampereelta vauvan vaatteita?

Prinssi ja Prinsessa ihan keskustassa täynnä aivan ihania lasten merkkivaatteita!
  2. S

Varoitan!

Ota yhteyttä paikkakuntasi kuluttaja-asiamieheen. Tottakai sinun kuuluu saada rahasi takaisin.
  3. S

Teutonia Joe/Spiritx3

Meillä ollut nyt kaytössä 7 kuukautta ja tyytyväisiä ollaan. Kovasti vievät tilaa auton takaluukussa ja aikasta paljon painavatkin, mutta helppo kulkea ja kevyet työntää. Meillä on kaksi koiraa, joten lenkkeiltyä tulee monenlaisessa maastossa. Ja se EHDOTON plussa on, että pelkkään runkoon sai...
  4. S

vinkkejä yskän lievittämiseen

Jos ei kovin pikkuinen yskiskelijä ole kyseessä, niin höyryhengitystä voisi kokeilla. Olen käyttänyt mukilliseen kuumaa vettä apteekista saatavaa Vicks-voidetta (ohje on purkin kyljessä). Meillä poika osasi (jonkin verran) hönkäillä parivuotiaana. J jos saunomisesta tykkää, niin löylyn...
  5. S

Vauva ja koira

:laugh: Kyllä jokaisessa laumassa tulee mustasukkaisuutta vaikka kuinka hyvät suhteet onkin omistajalla ja koiralla. Ja toisekseen se huomion antaminen koiralle jää ihan varmasti vähemmälle kun perheesen tulee ensimmäinen lapsi ja koira on saanut paistatella jo monta vuotta siinä asemassa...
  6. S

Metallin väriset kodinkoneet?

Meillä just AEG:n rosteriset kaikki koneet ja ihan täynnä jälkiä koko ajan. Pari koiraa ja kakara pitävät huolen, että vaikka kuinka kiillotat asianmukaisilla aineilla( jotka muuten jättävät pinnan ihan öljymäiseksi), ei siistiä saa kun hetkeksi. Seuraavaan keittiöön tulee alumiiniset ihan...
  7. S

joudunko jättämään vauvi haaveet

Enpä kyllä lähtisi luottamaan kenenkään "ei minun mielestä" -kommentteihin. Kyllä jokaiselle lääkkeelle on määritetty riskit. Soita lähimmän ison sairaalan äitiyspolille, kyllä ne sieltä osaa kertoa. Apteekeissa ei farmaseutit tiedä muuta kun just sen mitä PHARMACA FENNIASSA lukee. Eli siis...
  8. S

Äitejä Varkaudesta ja lähistöltä...

Marrasmamma taidetta asua ihan meidän naapurissa!! Asutte varmaan aika lähellä koulua?
  9. S

Varkaudesta äitejä..?

Täälläkin varkautelainen äippä ja 10kk poitsu. Saa mielellään mailailla Mammuli80@luukku.com
  10. S

Maaliskuu 2004

\ meilläkin poju 18.3.2004
  11. S

VS: Maaliskuu 2004

pieni poju 18.3.2004
  12. S

Äidit jotka kotona mutta isompi lapsi hoidossa,apua kaipaan!

:headwall: Jokainen äiti yleensä tietää oman jaksamisensa rajat ja lapsensa tarpeet paremmin, kuin joku vieras ihminen!! Valitettavasti en itse osaa neuvoa kysymässäsi asiassa. Oma vilkas 2-vuotiaani on perhepäivähoidosssa 14 pv kuukaudessa ja itse olen kotona vauvan kanssa. Hoitopäivinä saan...
  13. S

NEITI NASULLE

Ei taida teilläkään paljoa rahaa olla, jos ei heseen voi mennä, muuten ei ole varaa ostaa housuja, huh huh!! Aina toitotat tosiaan miehes iästä ja raha-asioista!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä