Hakutulokset

1. V

M-alkuisia TYTÖN nimiä

Milma Mette Menni Maisa Maissi Mertta Miira Maini
  2. V

Keksikää meidän lapselle nimi!

Mä oon kyllä niin väsynyt nyt, että naurattaa ihan olemattomatkin jutut :D. Ei siis pidä loukkaantua.
  3. V

Anteeksi, mutta mua rupesi naurattamaan tämä viesti. Aloituksessa sanot, ettei ihan tavallisimpia nimiä... ja sitten listassa ovat Anna ja Maria. Voiko tuon tavallisempia tytön nimiä enää olla :D?
  4. V

Mastoin tänään ekaa kerta elämässäni viliskaa. Se muuten on tosi hyvää :P

Kuule: suomen kieltä, ei suomenkieltä :D.
  5. V

Tulipa paha mieli, kun erehdyin lukemaan ninaTT:n blogia :(

Huomasin kirjoittaneeni eilen hiukan hassusti. Kyllähän pienikin lapsi tavallaan tunnistaa väsymyksen, mutta ei osaa ennakoida sen tuloa. Monet pienet lapset riekkuvat ylhäällä kunnes nukahtavat niille sijoilleen - eivät he ilman ohjausta osaa ennen kouluikää hakea iltapalaa, käydä pesulla...
  6. V

Alma Aili Asta Aapo Aaro Armas Ahti Eevi Eeri Eero Eliel Fiinu Fiia Frans Helmi Hilda Hertta Hugo Hannes Ilma Inna Ilmari Into Jenny Jarna Justus Juuso Karla Kiisa Kerttu Kanerva Kaapro Konsta Kerkko Lotta Lila Lauri Lenni Lassi...
  7. V

Outo tuttavapiiri sulla sitten. Mun lapsella on kyllä suurinpiirtein-nukkumaanmenoajat, mutta ne perustuvat tasan tarkkaan hänen omaan unentarpeeseensa, ei minun tai isänsä mielivaltaiseen päätökseen, että tuohon ja tuohon aikaan on mentävä nukkumaan. Noista ajoista poiketaan...
  8. V

Joo, eli antaisit väsyneen ipanan viedä itseäsi ihan 6 - 0? Mikäs siinä sitten :D.
  9. V

Kolme esinettä, jotka näet oikealla puolellasi

Kirja, kastelukannu ja lehtikori
  10. V

17 vuotta sitten

Mistä ajattelit, että se vauva kohdussa tietäisi, miten paljon passaa kasvaa, että mahtuu syntymään :D?
  11. V

Etkö tosiaan tiedä, miksi kädet kuuluu pestä vessassakäynnin jälkeen, ennen ruokailua ja tultaessa ulkoa sisälle? Et tosiaankaan näyttänyt ymmärtävän tuota esimerkkiäni. Siinä lapsi sai kiukkukohtauksen, koska olisi halunnut nakin HETI. Meidän perheessääme on tapana, että kädet pestään sisään...
  12. V

Meinaatko, etteivät kaikki muutkin vanhemmat tee niin?
  13. V

miksi kaikki uhkeat, yerveet ja kauniit naiset saavat aina kaiken haluamansa?

Heillä on itsetuntoa tavoitella unelmaansa, eivätkä he tyydy toiseksi tai kolmanneksi parhaaseen. Siksi.
  14. V

No siinä tapauksessa kyllä melkein säälin (no, sääli on kyllä vähän vahva sana, mutta jotenkin surko tuli...) lapsiasi, jos tosiaan täysin omatoimisesti joutuivat pesut ja muut iltatoimet tekemään jo sen ikäisenä.
  15. V

Tai sitten he ovat sisäistäneet hyvin, miltä tuntuu, kun väsyttää ja mitä sitten tehdään, kun vanhemmat ovat sitä tarpeeksi sanoittaneet ja lapsilla on ollut riittävät rutiinit? Veikkaan, etteivät he vielä parivuotiaina menneet omatoimisesti nukkumaan :D. Kyllä minunkin lapseni osaa nyt...
  16. V

Tuo on muuten täyttä puppua, että lapsi kykenee päättämään itse siitä, milloin menee nukkumaan. Lapsi ei tunnista väsymyksen tunnetta eikä ainakaan osaa itseohjautuvasti toimia tunteen mukaan. Vanhemman tehtävä on sanoittaa väsymyksen kaltaisia tunteita ja auttaa lasta käymään nukkumaan...
  17. V

17 vuotta sitten

Ei se siitä johdu kyllä :D Poltitko tai käytitkö alkoholia raskausaikana?
  18. V

Kukkien istutus pohdintaa

Enpä ole kuullutkaan perennasta, joka olisi hallanarka.
  19. V

17 vuotta sitten

Olipas hän pieni! Oliko siihen joku syy?
  20. V

Kuinka moni palstailee puhelimella?

Joskus, harvoin.

Yhteistyössä