miksi kaikki uhkeat, yerveet ja kauniit naiset saavat aina kaiken haluamansa?

• Viestiketjun aloittaja "jessika"
  • Ensimmäinen viesti
Just joo
Ei se ulkonäkö oikeesti nyt niin paljon auta. Tolla menetelmällä
koitat löytää syyn huonoon menestykseesi aivan muista asioista kuin niiden todellisista syistä.

"Vieras"
Elämä on. :)

Ei ne oikeasti saa kaikkea haluamaansa. Vaikka toki kateellisen silmissä voi siltä ehkä näyttääkin.. aika tyhjä pää pitää olla jos nuo asiat ovat "kaikki haluamansa"?

Mä olen muuten saanut vaatteita ihan ilman miestäkin.. mahtavaa työtäkään ei miehen avulla yleensä normaalit ihmiset saa.

En muuten kyllä ottas ihan kauheeta mölliä ukokseni, jos tarttis vaihtaa.. niin miksei sitten mieskin valitsisi parasta itselleen? Joillekin se on sitten kaunis ja uhkea, jos pakettiin nekin asiat tulee mukana. ;)

Ehkä he tekee töitä sen eteen? (vai oliko nyt tosi rumasti vihjastu?) Terveyden ja kauneuden puolesta ainakin voi ite hiukan avittaa asiaa ja ilmeisesti kauniimmilla on paremmat palkat ja toimet niin epäreilulta kuin se kuulostaakin.

"Nisu"
Mulla on hoikka, komea, urheilullinen, koulutettu, rikas mies, joka rakastaa mua ja on maailman täydellisin mies mielestäni. Mulla on itselläkin isot perinnöt tippunut tilille ja olen todella tyytyväinen työpaikkaani. Ainiin, kaksi tervettä lasta, uusi velaton omakotitalo.
Vaatehuoneessa on vaatteita sadoittain ja mulla on ainakin 15 merkkilaukkua ja olen käynyt yli 40:ssä maassa. Olen onnellinen ja terve.

Ainiin..olen tavallisen näköinen ja hiukan ylipainoinenkin.

Yhteistyössä