Mastoin tänään ekaa kerta elämässäni viliskaa. Se muuten on tosi hyvää :P

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Opettele kirjoittamaan
Rollolainen voisi oikeesti jo opetella kirjottamaan. Ei saa edes yhtä lyhyttä lausetta ilman virheitä kirjotettua. Jos on noin vaikeaa eikö aikuisillekin ole olemassa kursseja joissa opetellaan suomea ja suomenkieltä ja varsinkin kirjoittamaan. Onhan täällä usein veikkausta että on samanlainen kun edesmennyt äitinsä eli alkoholisti ja humalassa kirjoittelee ja silloin tulee mitä tulee.

Rollolainen voisi oikeesti jo opetella kirjottamaan. Ei saa edes yhtä lyhyttä lausetta ilman virheitä kirjotettua. Jos on noin vaikeaa eikö aikuisillekin ole olemassa kursseja joissa opetellaan suomea ja suomenkieltä ja varsinkin kirjoittamaan. Onhan täällä usein veikkausta että on samanlainen kun edesmennyt äitinsä eli alkoholisti ja humalassa kirjoittelee ja silloin tulee mitä tulee.
Kuule: suomen kieltä, ei suomenkieltä :D.

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär
Rollolainen
[QUOTE="hmm";26296713]Kuinka valmistettuna? itse näin eilen sellasessa pyöreässä purkissa, ja hätkähdin ihan[/QUOTE]
oli purkitettua villisikaa.
Erämessuilt aoli PAKKO saada "erikoislihoja" mitä muuten en ostaisi.

Meillä oli catering-koulutukses aina välillä ravintolatunteja vain oman luokan kesken ja noihin sitte tehtiin pareittain tai yksin joku teema. Yhdellä parilla oli joku teema jonka yhteen ruokaan olis tarvittu villisianlihaa. Mun oli pakko mennä heidän mukanaan varastonhoitajan juttusille koska halusin nähdä reaktion tuohon liha-toiveeseen. :D No määrä oli niin pieni, että ei sitä lihaa suostuttu tilaamaan koska olis maksanu liikaa. Eli jäi sitte maistamatta se.

"vieras"
Pilkkujen käyttö on sullakin näköjään jäänyt oppimatta. Tuossa olis muutama ,,, Ole hyvä.

Ole nyt kiltti ja laita nuo paikalleen, että on helpompi lukea.

"vieras"
Oliko tää vitsi?

Opettele itse lauseenrakenteet! :D

• Tykkää
Reactions: nuusa
dysgrafikko
Ei kaikki jotka tekee kirjoitusvirheitä toistuvasti ole tyhmiä tai juoppoja. Minulla erittäin hyvä koulumenestys, ylempi korkeakoulututkinto ja hyväliksainen ammatti, silti kirjoitusta pitää(pitäisi) korjata vähän väliä. Joku pieni katkos tuntuu olevan aivojen ja kirjoituskäden välillä mutta eipä tuo haittaa, viralliset tekstit joudun tarkistaa mutta epäviralliset saa mennä sinne päin. Oho, tulipa virheetöntä tekstiä.

Yhteistyössä