Hakutulokset

1. N

Huomenta biisin voimalla...

http://www.youtube.com/watch?v=orjr0BR1I1g Floggin Molly ja Whistles The Wind
  2. N

**~ päivän biisisi meille muille ~**

http://www.youtube.com/watch?v=fm3HJD--30Y Kiitos näistä mahtavista biiseistä mitä olette linkittäneet! :)
  3. N

Pepparin biisi sopii hyvin tähän minun päivään.
  4. N

Juu, nyt sanon kyllä.
  5. N

Kiitos, lisää, lisää!
  6. N

http://www.youtube.com/watch?v=A-UTPKL-UGY
  7. N

Tukehdun!

:hug::hug: Kuule IhaNainen. Halaan vielä kerran sinua ja toivotan tuhannesti voimia juuri tähän hetkeen ja tähän oloon. Minun on pakko mennä pois koneelta. Olet ajatuksissani.
  8. N

Tukehdun!

Väkivalalle ei ole hyvää selitystä tai syytä. Ei ole mitään millä sitä puolustaa. Äitisi on vastuussa vanhempana ja teidän huoltajana yhtä lailla kokemastanne väkivallasta kuin isäpuolesikin. Sinun ei tarvitse hyväksyä mitään mitä on tapahtunut, eikä äitisi hiljaisuutta, ei mitään osaa siitä...
  9. N

Tukehdun!

Moi. Olenkin miettinyt sinua ja muutamaa muuta pinoissa ollutta. :hug: Kuule, tuo kuulostaa todella vakavalta. Yritä uudelleen kokeilla jotain apua ja tukea saada nyt tähän tilanteeseen ja tähän hetkeen. Sitten siitä eteenpäin, kunhan nyt saa tämän akuutin pahan olon jotenkin katkaistua...
  10. N

En sitten voinut vastustaa kiusausta vaan tilasin ellokselta vauvanvaatteita

Ihana paketti :heart: Eikä tuo minusta nyt outoa ole. Kaipuuta ehkä? Toivetta? Inhmillistä ainakin 100%
  11. N

Mielenterveysongelmia kokeneiden vertsikkapinotus, osa 2

Hei kaikille. Onkos tänään jotain sydämellä? Muutama yö jouluun. Päivät kuluu nopsaan. Kysymys: mitä jouluruokia teillä perinteisesti syödään?
  12. N

Minulla on kaikki kesken. Kumma asia on, etten tunne niistä kuitenkaan ylitsepääsemätöntä ahdistusta. Piparitalo odottaa itseään vielä taikinan muodossa, laatikot ovat edelleen juureksina odottamassa tekijäänsä, lahjatkin on kaupassa. Koulutehtävistä on tehty vasta 10%, mutta yhden saan pian...
  13. N

Jos Romu pyörähdät täällä, niin mitä kuuluu?
  14. N

Hyvä, että pääsit fyysisen kivun tuottamisesta ja itsesi vahingoittamisesta ahdistuksen helpottamiseksi. Ja eihän tuo kuulostaa kovin hyvältä purkautumiskeinolta jos se syö omaa tarkoitustaan. Oletko miettinyt mistäköhän se johtuisi, että se paniikki tulee seuraavana päivänä pahempana, kun olet...
  15. N

Taputan itseäni olkapäälle. Sain tehtäväni valmiiksi! :flower: :)
  16. N

Toiseksi nimeksi Severi -etunimiehdotuksia!-

Niin monia on jo ehdoettu, hetkonen... Okko, Otso, Olli, Aatu, Eetu, Eemu, Eemi, Sero, Panu, Lari, Jiri, Jami, Jimi, Eero, Aaro, Vili, Miko,
  17. N

Niin, mitä minun aamuun... Aamut on pahimpia, nyt alkaa helpottaa. Tajuntakin palasi tässä vähän aikaa sitten, miten huonosti eilen illalla meni. Olin niin hermostunut kaikesta siitä mitä olen tehnyt viime päivinä, tarkoittaen siis mitä olen yrittänyt hallita sekä fyysisen tekemisen että...
  18. N

Upea homma, että sait hoidettua noin paljon! :) Aivan todella upeaa. Toivottavasti ahdistuksentaso hiljenee vähän päivän mittaan. Onko sinulla jotain keinoja tai kikkoja, joilla siirtää ahdistusta johonkin. Esimerkiksi minä pahimpina aikoina virkkasin ja neuloin. Se harhautti olon vähäksi aikaa...
  19. N

Hei Dusk! Kuten Valdemaria sanoikin, tämä on vertaistukea. Tämän tarkoitus on jakaa kokemuksia, tunteita ja auttaa eteenpäin jaksamaan. Käsitellä asioita toisen vertaisen kanssa tasavertaisesti ja samalla tasolla. Ei tätä voi itseään niskasta kiinni ottamiseksi sanoa, enemmänkin toinen...

Yhteistyössä