Kajaanista olen. :) Mistä päin keski-suomea olet?
Mullakin meni keskiviikko ihan plörinäksi kun käytiin anoppilassa kyläilemässä. Siellä on aina jotain herkkuja tarjolla. :D 0,2kg on maanantaista tippunut, hitaasti mutta varmasti? :laugh: :saint:
Joo, kyllä voin, ja niin teenkin mutta mitäs jos hän lähteekin ja selviää että hän on valehdellut heille enkä ole kertonut heille sitä mitä nyt tiedän. |O |O
Just tätä mä mietin, jos äiti ei ole kertonut heille ja minä sit valaisen ja hän ei sitten lähdekkään ja onkin raskaana. Tuo raskaana oleminen ei mua haittaa, olis kiva saada pikkuinen sisko tai veli. :heart: Mut jos asiasta valehtelee ja toiset ovat siitä innoissaan ja tuleekin sit keksitty...
Tähän täytyy sanoa että tuo tyttö on todella masentunut ja vailla äitiä ja isosiskoa, hän on kertonut mulle elämästään asioita joita ei ihan jokaiselle kerrota ja oloen luonteeltani kuin kanaemo joka ottaa rikkinäisiä ja haavoittuvia ihmisiä siipiensä suojaan.Välitän ehkä liikaa ihmisistä, jotka...
Pohjustan ensin näin: Olen sisarusparvesta vanhin, meitä on neljä lasta ja äiti odotti aikoinaan viidettä lasta, mutta teki abortin ja steriilisaation.
Äiti ja isä ovat eronneet monet kerrat (ehkä viis-kuus kertaa) nuorimman siskoni syntymän jälkeen ja äidillä on aina ollut uusi mies ja sitten...