Sain tietää että äitini on raskaana, vaikka sen ei pitäisi olla mahdollista!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vanhemmat erosivat viime keväänä ja jo nyt se uuden miehen tyttö on sinulle kuin pikkusisko ja pitää äitiäsi äitinään? Nopeeta toimintaa täytyy sanoa, en itse samaan pystyisi mut oonkin tämmöinen jäyhähkö suomalainen.
Tähän täytyy sanoa että tuo tyttö on todella masentunut ja vailla äitiä ja isosiskoa, hän on kertonut mulle elämästään asioita joita ei ihan jokaiselle kerrota ja oloen luonteeltani kuin kanaemo joka ottaa rikkinäisiä ja haavoittuvia ihmisiä siipiensä suojaan.Välitän ehkä liikaa ihmisistä, jotka ovat rikki koska itselläni on ollut rikkinäinen lapsuus ja haluan auttaa muita.
Vaikka äitis häipyisi, voit jatkaa sitä kanaemona olemista. Ei kai se sinun yhteydenpitoosi vaikuta.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaaja:
vanhemmat erosivat viime keväänä ja jo nyt se uuden miehen tyttö on sinulle kuin pikkusisko ja pitää äitiäsi äitinään? Nopeeta toimintaa täytyy sanoa, en itse samaan pystyisi mut oonkin tämmöinen jäyhähkö suomalainen.
Tähän täytyy sanoa että tuo tyttö on todella masentunut ja vailla äitiä ja isosiskoa, hän on kertonut mulle elämästään asioita joita ei ihan jokaiselle kerrota ja oloen luonteeltani kuin kanaemo joka ottaa rikkinäisiä ja haavoittuvia ihmisiä siipiensä suojaan.Välitän ehkä liikaa ihmisistä, jotka ovat rikki koska itselläni on ollut rikkinäinen lapsuus ja haluan auttaa muita.
Vaikka äitis häipyisi, voit jatkaa sitä kanaemona olemista. Ei kai se sinun yhteydenpitoosi vaikuta.
Joo, kyllä voin, ja niin teenkin mutta mitäs jos hän lähteekin ja selviää että hän on valehdellut heille enkä ole kertonut heille sitä mitä nyt tiedän. |O |O

minä
Kun kuulet siitä "raskaudesta" niin voit siihen ihan vahingossa möläyttää, että oho, sinullehan on tehty sterilisaatio...
Tarinasi perusteella tuli heti mieleen,että kuulostaa kyllä siltä, että hakee tuolla keinolla mieheltään huomiota ja kohta on keskenmeno.
Parempi nyt vaan odottaa ja katsella mihin tilanne muuttuu, ettei vaan tule mitää riitoja yms.

Yhteistyössä