Hakutulokset

1. harmaaja

Laittakaas muistovärssyjä!

Miehen eno ja mun setä kuoli (siis kaksi eri ihmistä ) alkuviikosta ja kahdet hautajaiset tiedossa, oliskos hyviä muistovärssyjä muistissa?
  2. harmaaja

loma vähävaraisille tai vaihtelua kaupunkielämään; lapsille seuraa, fyysistä kuntoa ja mielenvirkeyttä ja yhdessäoloa...kommentoi

Mä kyllä lähtisin lasten kanssa mielelläni tuollaiselle lomalle. Kaupunkilaismuksut näkis vähän et miten maalla elellään. Ja varsinkin jos sais työllä maksaa asumisen. =)
  3. harmaaja

G: Pätkis, Suffeli, DaCapo vai Jim?

Suffeli :p
  4. harmaaja

Maailman kaunein nainen?

Angelina on kyllä kaunis. :) http://thefaust.files.wordpress.com/2008/08/angelina-jolie-1.jpg
  5. harmaaja

PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

On mulla kaks muksua, tyttö täyttää kesällä 5v ja poika ensi viikolla 2v. Mulla edelleen tippunut vaan 200g, tuli viikonloppuna vähän herkuteltua. :ashamed:
  6. harmaaja

Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

Jaksamisia! :hug:
  7. harmaaja

Päivitetty kaikki palstailijat lista

Pääsiskö listaan.. :wave:
  8. harmaaja

laittakaas kuvia

Pojalla 1,5v Dominokeksi-parta. :heart: Tyttö 2-vuotiaana. :heart:
  9. harmaaja

Zumba-asiaa!

Mä oon käsittäny, et noita saa imuttaa mutta jakoon ei saa laittaa tai myydä eteenpäin.. :ashamed:
  10. harmaaja

Zumba-asiaa!

piratebaystä minäkin imutin, liekkö laittaja sit poistanu laittamansa tiedostot kun niitä ei enää löydy kun kävin äsken katsomassa. :|
  11. harmaaja

Zumba-asiaa!

No mä löysin tuolla hakusanalla monta videota.
  12. harmaaja

Zumba-asiaa!

no zumba.
  13. harmaaja

LÄSKIN SULATTAJAT vko 2

Mulla 85,5 eli -0,2kg. Tuli viikonloppuna vähän herkuteltua.. :ashamed:
  14. harmaaja

Liian runsaat kuukautiset

n. 5 vuotta saa olla paikoillaan kierukka. Meilläpäin ensimmäisen saa ilmaiseksi, seuraava maksaa n.160e. On aika edullinen kuitenkin, kun on viisi vuotta paikallaan. :)
  15. harmaaja

Liian runsaat kuukautiset

Mulla oli aiemmin ehkäisyrengas, nuvaring ja poisti kivut, menkat kesti vain 3 päivää. laitatin joulun aatonaattona kierukan ja nyt toivon etten olis laittanut kun vuotaa jo kolmatta viikkoa. :/
  16. harmaaja

sattuuko kierukan laitto?

Ei sattunu, ota burana ennen laittoa. :)
  17. harmaaja

pelottaa ihan kamalasti

:hug:

Yhteistyössä