LÄSKIN SULATTAJAT vko 2

Hep :wave:
Täällä ei oikein edisty tää homma :ashamed: Paino junnannu samoissa jo pari viikkoa (pirun joulu ja uusvuos!) Paino tällä hetkellä 100,1. En ihan päässyt välietapilleni kaksi numeroisiin lukuihin :( Ensi viikolla sitten toivottavasti..!

Ps. Eikai haittaa kun ilmotan yleensä painon jo sunnuntaina? Meillä on miehen kans ollu aina yhteinen punnitus sunnuntaisin, ni tule sitte tännekkin kerrottua se :)

Hei! En ole muutamaan viikkoon painoa ilmoittanut, meni harakoille joulu ja uusi vuosi, mutta nyt suunta taas (toivottavasti) alaspäin ja perjantaina ilmoitan uuden painon. Oon karpannut nyt muutaman päivän, ja positiivisin mielin odotan tuloksia.
Karppaako täällä kukaan muu, ja kuinka tiukasti?

Tsemppiä kaikille uuteen vuoteen, kesällä ollaan jo paljon sutjakkaampia! :flower:

Kyy
Päivitetty! :wave:

Rusina: Tervetuloa joukkoon! :D

Raffeli: -700g on hyvä tulos joulun jäljiltä! Ja painon voit tokikin ilmottaa sunnuntaisin, teen uuden pinon aina perjantaina ja siihen saa ilmoitella painoaan pe-ti! :D Ja myöhemminkin toki, mutta päivityksistä en sitten takaa kuin vasta seuraavan viikon pinoihin.

Ticky: Pahoitteluni tuosta mokasta painossasi! Sama pää kesät talvet! :D

Teenlitku: En poista kunhan vain ilmoittelee itsestään listoille! :D Sama sääntö pätee kun ennenkin, jos ei 2 vkoon näy, niin putoaa listalta. Takasi kyllä pääsee aina. :D

Musupulla: Ensi viikon pinoon sit ilmoittelet painosi, uusi pino ilmestyy aina perjantaisin! :D

Haa, tänä aamuna puntari oli ystävällismielisempi ja näytti vähän kohtuullisempaa lukemaa, kuin esim viime torstaina, jolloin siis painoin 75,7kg. Nyt oli 74,8kg ja hyvä niin, kun huomenna on neuvola. :ashamed: Mut ei tarvi tuota laittaa listaan, katotaan sitten perjantaina mitä puntari näyttää. En siis oikeestaan nyt laihduta, kun oon raskaana, mutta koitan pitää painoa vähän kurissa, ettei nousisi ihan hirveästi, kun lähtöpainokin oli ylipainon puolella. Mut kiva, että joulukilot kumminkin vähän tasottu ennen neuvolaa. :saint:

herkkupeppu
Tahtoo myös mukaan. Elopainoa sen verran, että oikein hävettää!!!!LP. 130kg ja pituus 170cm. Kehonkoostumus katsottu ja ihannepainoksi tuli 80kg. Olen siis harrastanut paljon urheilua aikoinaan ja näköjään mulla on jossain näiden ihrakasojen alla ihan lihaksiakin =) Nyt on sellanen tsemppi päällä, että läskit lähtee takuulla!!

-herkkupeppu

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:
Haa, tänä aamuna puntari oli ystävällismielisempi ja näytti vähän kohtuullisempaa lukemaa, kuin esim viime torstaina, jolloin siis painoin 75,7kg. Nyt oli 74,8kg ja hyvä niin, kun huomenna on neuvola. :ashamed: Mut ei tarvi tuota laittaa listaan, katotaan sitten perjantaina mitä puntari näyttää. En siis oikeestaan nyt laihduta, kun oon raskaana, mutta koitan pitää painoa vähän kurissa, ettei nousisi ihan hirveästi, kun lähtöpainokin oli ylipainon puolella. Mut kiva, että joulukilot kumminkin vähän tasottu ennen neuvolaa. :saint:
En nyt sitten lisännyt tuota painoa, vaikka se olisi kyllä tämän viikon paino sinulle. Mutta ilmoittele sitten perjantaina, niin päivitän painosi silloin sitten! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:
En nyt sitten lisännyt tuota painoa, vaikka se olisi kyllä tämän viikon paino sinulle. Mutta ilmoittele sitten perjantaina, niin päivitän painosi silloin sitten! :D
Aattelin vaan siksi, ettei tarvi listaan laittaa, kun "aloitin" torstaina. Ja jatkossa ilmottelen sitten aina perjantaina painon. Jospa tämä sais mut pitämään itseni kurissa, kun joutuu neuvolan lisäksi täälläkin painonsa ilmoittamaan. :saint:

mua rupee jo tylsistyttämään, haluaisin jotain hyväää! :) oon yrittäny kinua mieheltä yhteistä juustoiltaa, kun ne olis ns. "sallitumpia herkkuja" karppaajalle, mutta enpä oo vielä saanu tahtoani lävitse. tekis mieli mennä puntarille mutta yritän säästellä siihen perjantaihin etten masennu jos paino ei oo laskenu.

jaa a, mitähän sitä tänään tekis ruuaksi..

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Tossa on nyt kyl virho ja iso sellainen!
"Hedona........................169cm........LP 74,9kg...NYT 76,6kg...-800g "

En mä paina noin paljoa |O Laiton tonne 72,6 kg
Pahoittelut valtavasta erheestä! Oon luultavasti päivittänyt samalla jonkun muun painoa ja mennyt numerot sekaisin! Nyt on virhe korjattu!! :D

tt ei kirj
Koostetta viimeviikosta:

Koostetta viimeviikosta (ma-su)

Kasviksia syöty 1,9 kiloa eli 266gr /päivä (ei hyvä, ei hyvä)
Kuituja 183 gr eli n.26gr/ päivä (ok)
Hiilarit alin 106 gr ylin 238 gr päivä
Rasva alin 19,5 gr ja ylin 123 gr päivä
Proteiini alin 30 gr ja ylin 117 gr päivä

Ruuasta plussaa 1100 kcal

Liikuntasuorituksia 11 kpl
Liikuntaa tunteina 6h 12 min
Liikunnasta tulleet miinuskalorit n. 3126 Kcal

Yhteensä siis miinuskaloreita n.2000 Kcal

Paino ei pudonnut eli ei muutosta :)

jes kauan odotettu perjantai vihdoin täällä. Jännitti kyllä kovaa mennä puntarille mutta kyllä se viikko sitte kuitenki oli ihan hyvin mennyt. Vaikka olishan se ollu kiva ku olis toi ekan viikon kolmen kilon tahti pysynyt mutta se taitaa olla melko mahdotonta :D

elikkäs 1.1 kg lähti tällä viikolla. Nesteitä taitaa vieläkin olla mutta silti olen tyytyväinen :) kuinkas muilla on mennyt?

Alkuperäinen kirjoittaja jutt:
jes kauan odotettu perjantai vihdoin täällä. Jännitti kyllä kovaa mennä puntarille mutta kyllä se viikko sitte kuitenki oli ihan hyvin mennyt. Vaikka olishan se ollu kiva ku olis toi ekan viikon kolmen kilon tahti pysynyt mutta se taitaa olla melko mahdotonta :D

elikkäs 1.1 kg lähti tällä viikolla. Nesteitä taitaa vieläkin olla mutta silti olen tyytyväinen :) kuinkas muilla on mennyt?
vau hienosti! ja öölläkin hyvä startti :flower: molemmille puskat.

mulla on hävinnyt maanantaista puolisen kiloa, mutta en vielä ilmoittele tuloksia. itsepäisenä haluan pitää omana punnituspäivänäni maanantain :snotty:

kiitos kylmä nakki vaikka niinhän se taitaa mun osalla olla että kun on paljon mistä pudottaa niin lähtee kiloja helpommin :)

Paljon oon kyllä liikkunutkin. Eilen olin Ladylinen bootcampissa ja oli kyllä niin ihana jumppa että! hiki vaan virtas. Pitäis vaan munki nyt saada aikaseks ostaa kunnon urheilurintsikat kun pitää paljon hyppellä tossa jumpassa ja nää mun teepussit pomppii sitte samaan tahtiin olkapäiltä napaan :D

Yhteistyössä