En nyt sitten lisännyt tuota painoa, vaikka se olisi kyllä tämän viikon paino sinulle. Mutta ilmoittele sitten perjantaina, niin päivitän painosi silloin sitten!Alkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:Haa, tänä aamuna puntari oli ystävällismielisempi ja näytti vähän kohtuullisempaa lukemaa, kuin esim viime torstaina, jolloin siis painoin 75,7kg. Nyt oli 74,8kg ja hyvä niin, kun huomenna on neuvola. :ashamed: Mut ei tarvi tuota laittaa listaan, katotaan sitten perjantaina mitä puntari näyttää. En siis oikeestaan nyt laihduta, kun oon raskaana, mutta koitan pitää painoa vähän kurissa, ettei nousisi ihan hirveästi, kun lähtöpainokin oli ylipainon puolella. Mut kiva, että joulukilot kumminkin vähän tasottu ennen neuvolaa. :saint:
Aattelin vaan siksi, ettei tarvi listaan laittaa, kun "aloitin" torstaina. Ja jatkossa ilmottelen sitten aina perjantaina painon. Jospa tämä sais mut pitämään itseni kurissa, kun joutuu neuvolan lisäksi täälläkin painonsa ilmoittamaan. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:En nyt sitten lisännyt tuota painoa, vaikka se olisi kyllä tämän viikon paino sinulle. Mutta ilmoittele sitten perjantaina, niin päivitän painosi silloin sitten!Alkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:Haa, tänä aamuna puntari oli ystävällismielisempi ja näytti vähän kohtuullisempaa lukemaa, kuin esim viime torstaina, jolloin siis painoin 75,7kg. Nyt oli 74,8kg ja hyvä niin, kun huomenna on neuvola. :ashamed: Mut ei tarvi tuota laittaa listaan, katotaan sitten perjantaina mitä puntari näyttää. En siis oikeestaan nyt laihduta, kun oon raskaana, mutta koitan pitää painoa vähän kurissa, ettei nousisi ihan hirveästi, kun lähtöpainokin oli ylipainon puolella. Mut kiva, että joulukilot kumminkin vähän tasottu ennen neuvolaa. :saint:
Pahoittelut valtavasta erheestä! Oon luultavasti päivittänyt samalla jonkun muun painoa ja mennyt numerot sekaisin! Nyt on virhe korjattu!!Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Tossa on nyt kyl virho ja iso sellainen!
"Hedona........................169cm........LP 74,9kg...NYT 76,6kg...-800g "
En mä paina noin paljoa |O Laiton tonne 72,6 kg
vau hienosti! ja öölläkin hyvä startti :flower: molemmille puskat.Alkuperäinen kirjoittaja jutt:jes kauan odotettu perjantai vihdoin täällä. Jännitti kyllä kovaa mennä puntarille mutta kyllä se viikko sitte kuitenki oli ihan hyvin mennyt. Vaikka olishan se ollu kiva ku olis toi ekan viikon kolmen kilon tahti pysynyt mutta se taitaa olla melko mahdotonta
elikkäs 1.1 kg lähti tällä viikolla. Nesteitä taitaa vieläkin olla mutta silti olen tyytyväinen kuinkas muilla on mennyt?
Paino nyt 59,6kg. Ei hyvä ollenkaan :snotty: Pitäis varmaan alkaa liikkumaan oikein urakalla..Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:MammaH.......................157cm......LP 60,5kg.......................
Paino nyt 59,6kg. Ei hyvä ollenkaan :snotty: Pitäis varmaan alkaa liikkumaan oikein urakalla..Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:MammaH.......................157cm......LP 60,5kg.......................