Hakutulokset

1. B

Miten pian olisi mahdollista tulla raskaaksi keskenmenon jälkeen?

Keskanmeno oli pari kk sitten ja nyt eilen näytti testi plussaa... Kohtu tyhjentyi itsekseen ja mitään toimenpiteitä ei tarvinnut lääkärin mukaan tehdä. Nyt kyllä kauhulla odotan milloin tämäkin raskaus päättyy :(
  2. B

Onni- testillä plussanneita?

No pakko se on sitten uskoa...kiitos :D
  3. B

tarkoitin siis sitä sinistä apteekin testiä :D tein testin aamulla ja nyt olen käynyt vilkuilemassa sitä vähän väliä,että en ole nähnyt väärin :whistle: Kiitos sulle!
  4. B

Meidän apteekki on jonkin sortin vajaavarastoinen, kun ainoa pienen budjetin testi oli onni ja tällä testien ostelulla ei predictoreja ostella :whistle: Tänään tuli haalea haamu tulosikkunaan, mutta epäilyttää voisinko sittenkään olla raskaana? Onko kokemuksia? Luulisi kaikissa...
  5. B

lukekaa!!!!!

Tää on todella koskettava ja saa itkemään joka kerta, vaikka minäkään en ole ihan herkimmästä päästä :'( :'( :'(
  6. B

Kaveri raskaana ja keskenmeno itsellä

Sitä on niin onnellinen kuitenkin toisen puolesta ja samalla illitsee sisällään niitä hulluja raivonpuuskia "miksen minä,onko mussa jotakin vialla". Mutta ehkä meitä koetellaan, meitä kaikkia ja sitten kun on aika oikea, oikea lapsi joka on valmis syntymään..hän tulee syliin. Ja sitä vauvaa...
  7. B

Keskenmenosta..

mulle sanottiin lääkärissä,että sitten kun hyvältä tuntuu. Ilmeisesti näin jos muuten on terveys ok. Malttamattomana täälläkin nyt...
  8. B

Kiitos teille... kamalia nämä pahat olot mitkä tulee aina nurkan takaa ja yllättäen.. ja pitäisi iloita kumminkin. Vaikka iloitsee, ei siihen pysty täysin.. Nyt on ollut lieviä pahan olon puuskia ja herää toivo uudesta, mutta ei uskalla kumminkaan uskoa. Äh, onneksi meitä on täällä sellainen...
  9. B

Montako päivää vuotoa

Minä vuosin pahimmillaan 7 vkoa...normaalia sekin kuulemma oli. Rautatbletteja määräsi lääkäri vain.
  10. B

Tässä on eletty jotenkin aivan alamaissa, kun edellinen keskenmeno surettaa vieläkin.. kaveri soitti eilen ja hihkui omaa raskauttaan. Olen onnellinen hänen puolestaan, mutta silti... surettaa niin pirusti! Itkenyt olen eilisestä, kun koko ajan on tuloksena vain ihmetys, suru ja murhe kun ei...
  11. B

Mikä on normaalia kipua keskenmenon jälkeen?

Mulla oli samanlaista kipua kunnes viimeiset oli tulleet ulos.. ihan järkyttäviä lähestulkoon supistuksenomaisia kipuja tuli.Mutta jos kovasti huolettaa,niin ikinä ei ole turhaa soittaa lääkärille. Yritä jaksaa,voimia!
  12. B

Lapsettomuutta, vaikka on jo lapsia ?

Tuntuu niin pelottavalta jo pelkästään ajatella ovulaation aikaista seksiä jos taas on sama edessä, mutta kuitenkin haluaa lapsen vielä. Alkaa kalvamaan sellainen pelko tavallaan, että mitä jos TAAS saamme surra. Samalla pelottaa ajatus, että mitä jos ei enää ikinä onnistukaan. :|
  13. B

Voi kun tämä olisi vaan painajaista...

Voimia :hug: :hug:
  14. B

Lapsettomuutta, vaikka on jo lapsia ?

En tiedä onko aiheesta jo avattu keskustelu.. Mutta tässä on lyhykäisyydessään tämä.. Kolmatta alsta on haaveiltu ja on ajatus "saa tulla kun on tullakseen", mutta nyt jo kolmatta keskenmenoa surraan. Lapsia on entuudestaan kaksi ja nyt ei tärppää millään. Onko kellään kokemusta voiko...

Yhteistyössä