Mikä on normaalia kipua keskenmenon jälkeen?

Keskenmeno alkoi tiistaina ja alkio tuli ulos torstaina. Silloin ei ollut juuri minkäänlaisia kipuja. Nyt on ollut pari päivää viiltävää kipua just häpykummun yläpuolella. Ihan kun joku veitsellä vääntelis tuolta sisältä. Ilmaakin toki on suolistossa , mutta voisko ilmavaivat oireilla viiltävänä kipuna alavatsalla?
Ultralla katottiin torstaina, sillon jäljellä oli n. 1cm verihyytymä kohdussa. Mitään lääkkeitä en saanut, sanottiin vain että verikokeisiin alkuviikosta.
Pitäskö varata yksityiseltä gyneltä aika ultraan?

Ei ole kokemusta mutta en usko et ne ilmavaivoja on.mulla voi olla ennen ripulia kovia puukonviiltokipuja mut ei noin alhaalla. Sulla varmaan sattuu kun ne loputkin verihyytymät tulee pois ja kohtu supistelee. Särkylääkkeitä varmaan olet ottanut riittävästi... Jos sua huolettaa voit varmaan soitella huomenna johonkin ja kysellä tarviiko huolestua kivusta vai onko se normaalia . Mä luulen et se sattuu siksi ku sieltä tulee viimeiset raskausmateriaalit ulos.
iso lämmin halaus sinulle ja kovasti voimia!

Mulla oli samanlaista kipua kunnes viimeiset oli tulleet ulos.. ihan järkyttäviä lähestulkoon supistuksenomaisia kipuja tuli.Mutta jos kovasti huolettaa,niin ikinä ei ole turhaa soittaa lääkärille. Yritä jaksaa,voimia!

mul oli kans juuri tuollaista alamahan poltetta ja kipua, mihin panadol auttoi hyvin!
Mikäli vuoto haisee ta nousee kuumatta, niin näytille, ettei olis tulehdusta ja toki aina, jos huolettaa!!
:hug:
mul vuotelu kesti km jälkeen n. viikon kipua oli muutamana eka päivänä

Joo, suosittelisin aina menemään jälkitarkastukseen! Tai ainakin omien kokemusten pohjalta. Tulehdus voi olla vaikkei ole kuumetta, hajuja yms. (en halua pelotella) tai itsellä kävi näin. Ainut oire oli pitkittynyt vuoto. Tsemppiä ja jaksamista!

Yhteistyössä