Hakutulokset

1. CherryCake

Mitä mieltä mammabloggaajista?

heh :DDD Siis kysyin et mitä mieltä olette siitä, että joku bloggaa lapsiarjestaan ja laittelee paljon kuvia kersoistaan? :)))
  2. CherryCake

Kaveri pitää koko ajan kaikenlaisia kutsuja, alkaa jo vähitellen maku mennä.

Ehkä hänellä ei ole muuta elämää tai on ADHD? :DDD Mä tykkään käydä silloin tällöin kutsuissa mutta liika on liikaa. Sano sille suoraan että sua ei kiinnosta niin monet kutsut pienessä ajassa :) Suuttuu jos suuttuu. Eipähän tule toisten kutsuja ;)
  3. CherryCake

Mitä mieltä mammabloggaajista?

Siinäpä se tulikin. Ja nimen omaan niistä, jotka laittavat paljon kuvia lapsistaan. Mitä ajatuksia nää herättää teissä? :)
  4. CherryCake

Vanhempien KUULUU kustantaa ajokortti.

Noh... Me tullaan maksamaan lapsen ajokortin, sitten kun on sen aika. On ihan hyvä osata ajaa. Ei meilläkään ollut omaa autoa ekaan vuoteen, mutta kuskina joutui olemaan esim. Mieheni työautollaan ja mä kuskasin usein äitiäni. Hänellä ei ole siis korttia. monet työpaikat tarvitsevat myös...
  5. CherryCake

tein äsken testin! :)

Kohta saadaan tietää onko mahassa joku :) epäilen kyllä että ei ole
  6. CherryCake

Kanasuikalepaketin hinta noussu10 senttiä :o

Iha hyvä vaan. Lihaa myydään liian alhasel hinnal
  7. CherryCake

Kansalaisaloite (rattijuopot)

Tuo joka kirjoitti että ei allekirjoita koska ei halua menettää autoaan: päästät siis ensin päihtyneen rattiin ja sanot vielä että mieluummin auto käytössäs kuin mahd. Jonkun hengen pelastaminen?! Vertaat siis ihmishenkeä omaan mukavuutees? Huhhuh... No, karma iskee. mä ainaki allekirjoitan...
  8. CherryCake

joko on käsitelty: tervetuloa kotiin!

Katoitteko? Mitä mieltä? vaikka meilläkin on valkosta ja harmaata pääasiassa niin mun mielestä oli mitään sanomaton. Tylsä. Mut okei, jos joku ois tehny mulle ton nii olisin ollut kiitollinen ja tykänny :) Se kukka raukka ois vaa kuollu mun käsis :DDD
  9. CherryCake

Vau.fi: Tabu: Imetys saattaa kiihottaa äitiä

No hyyyyiiii! :( ei mul ainakaa heränny mitää tollast! Päinvastoin. En enää halunnu että mies koskee tisseihin, ne oli nyt vauvan ja tunsin hoivaviettiä imettäessä.
  10. CherryCake

Mitä tarkoittaa lapsen syrjäytyminen?

Noh... Mun pikkuveli on syrjäytyny. Elämä on iha hukas nyt kun on 18. Ja on ollut aina kavereita ja sellainen kaikkien kaveri. Ikinä ei ole ollut kiusaamista yms. Koulussa pärjännyt keskivertosesti. Harrastuksia on ollut niitä mitä on halunnut. Mistä sen syrjäytymisen sitten huomaa? ei...
  11. CherryCake

Ärsyttävimmät vakkarit palstalla?

Selittäkää blondille, MIKSI tällaisia ketjuja tehdään? :D Ei oo meinaa eka kerta kun tällainen on tääl....
  12. CherryCake

Onko koskaan tehnyt mieli ravistaa vauvaa?

Ei oo tullu mieleen ravistaa, mutta mielessä oon kyllä kiroillu "oo jo hiljaa!" Ja joskus oon jättäny vauvan toiseen huoneeseen, vetäny henkeä toisessa ja sitten palannut rauhottelee vauvaa. Kyllä ton meidänki kanssa on kävelty, kävelty ja kävelty ja hyssytelty, hyssytelty.... Pää siinä hajoo :D...
  13. CherryCake

Kotona synnyttäminen

En yritä käännyttää sua, mutta OLE KILTTI HYVÄ IHMINEN ja ota edes se kätilö kotiin!!!!! Se on yks ja sama vaikka synnyttäisit kesämökissä mutta vauvaa täytyy ajatella ja sen turvallisuutta!!! Ainakin omani esikoisen synnytyksessä kätilöt kävivät vain välillä tarkistamassa tilanteen ja...
  14. CherryCake

onko muita jotka ei saa nukuttua kun on täysikuu

No sitäkös Tää oliki :D
  15. CherryCake

en tule koskaan laittamaan lapsestani tietoja tai kuvia nettiin.

Mun mielestä toi on fiksu päätös ap. mäkin eka ajattelin että en laita kuvia nettiin, ja naamakuvia en olekaan laittanut. Faces on vain yksi kuva (mun laittama. Muut ovat muiden laittamia jotain ryhmä kuvia missä mekin ollaan) ja siinä ei näy naamaa. Samoiten blogissani on vain muutama kuva...
  16. CherryCake

Onko tää joku nykyajan juttu ettei vauvat saa olla vauvoja?

En jaksa lukea ketjua läpi. mä ihmettelin tätä samaa vähän aikaa sitten. Nimenomaan nukkumisesta ollaan tehty hirvee haloo. No okei, meillä pyritään siihen että vauva nukahtaa sänkyyn mutta totta kai otan syliin jos itkee! Ja joskus sattuu nukahtamaan syliin. Soseet aloitettiin jo 4 kk. Iässä...
  17. CherryCake

Miksi taloja ei voida remontoida talon ajan henkeä kunnioittaen? Ihmekään jos eivät mene kaupaksi.

Apua, palstalaisten mielestä meidän koti on varmaa iha susi ruma :D meillä on meinaa sisustusväreinä musta,harmaa ja Valkonen. Keittiössä on myös puuta. Kaikki muut seinät on vaaleaksi maalattu paitsi että makkarissa ja olkkarissa on yhdet seinät isokuvioisella tapetilla. Ja olkkarin tapetti on...
  18. CherryCake

tuparilahjaa mietin :)

Joo, esim. Ruususuolaa vois laittaa siihen koriin :)
  19. CherryCake

tuparilahjaa mietin :)

Mullakin tuli ekana mieleen leipä ja suola, mutta mun sisko ei taida tietää tosta perinteestä :) mut joo, jotain ruokaa ja juomaa mullakin tuli mieleen. Pyyhkeitä sillä taitaa olla jo aika paljon... Toi ulkolyhty kuulosti kans kivalta. Kasvi kuolee ja vasaraa/työkaluja sille ei ainakaan uskalla...

Yhteistyössä