Hakutulokset

1. A

Eikö koskaan, enkö saakkaan...

Luin koko tarinasi ja ei voi kuin ihmetellä upeaa asennettasi. Elämä jatkuu vaikka ei oikein onnista. Omassa tuttavapiirissäni ei ole kohtalotovereitasi mutta asia koskettaa jo aika monia, teillä ei ainakaan ole syynä liian korkea ikä niinkuin usein on.
  2. A

ei toivottu raskaus, olo on kamala!

Jos olet noin uupunut niin abortti on silloin ok. Kenenkään ei tarvi olla marttyyri, sillä heikkona hetkenä syyttäisit sitä lasta väsymyksestäsi ja se ei ole taas teidän kummankaan etu. Ymmärrän täysin mitä käyt läpi, minulla on myös ei-toivottu raskaus mutta viime tipassa päätin sen pitää...
  3. A

Kannattaako hankkia lasta?

Ihan alkuun täytyy kertoa että "lapsen hankkiminen" kuullostaa kalsealta, jos ajattelee niin että lapset hankitaan niin sitten ne todellakin kannattaa jättää muille. Itse olen jokaisen kohdalla (kolmas tulossa) ajatellut että lapset saadaan, siis että Jumala lähettää ne meille. Tämä ihan...
  4. A

Synnyttäneiden parhaat vinkit

Jaa, mistä päättelet että kaikki vauvat ovat heti vatsavaivasia, mulla ei ollu kuin esikoinen ihan vähän kun ne antoi tarkkailussa toisten äitien maitoa tuttipullosta, sitten kun tuli vierihoitoon ja omalle äidin maidolle niin vatsavaivat jäivät, pikkukakkosen kanssa ei ollut mitään...
  5. A

Äitiyspakkaus!!!

Kolmas kierros ja en olisi uskonut että äitiyspakkaus on minulle näin iso asia kun mies sen postista haki. Oli kuin joulut potensiin kymmenen! Vaatteet ovat laadukkaita; on luomupuuvillaa, Ökö-textiä, kotimaisia valmistajia, jopa Tuttaa!! Mitään noita ei ollut esikoisen pakkauksessa yli 6 vuotta...
  6. A

G:Montako vuotta olette olleet yhdessä?montako lasta?

13 vuotta, kaksi leikki-ikäistä ja kolmas tulossa.
  7. A

Luonnonmukainen synnytys -kokemuksia?

Kiitos tästä selostuksesta tuo kannustaa kokeilemaan luomuna. Tosin entäs tälläinen jolla on surkea kipukynnys? - Meinaa jossain vaiheessa varmaan murtuu ja tukeutuu johonkin kivunlievitykseen... Entäs te muut jotka olette luomuna synnyttäneet niin miten olette siitä selvinneet? Mitkä on...
  8. A

Luonnonmukainen synnytys -kokemuksia?

Ne jotka taas ovat joutuneet synnyttämään luomusti kun ei ole ehtinyt laittaa kivunlievitystä niin he taas ovat olleet jokseenkin karheena siitä että niin kävi. Yleensä syöksysynnyttäjille ei ehditä laittaa mitään ja muutenkin nopea synnytys sattuu enemmän kuin hidas. Sinänsä hidas synnytys...

Yhteistyössä