Hakutulokset

1. V

Määrääkö teidän miehet teitä? missään asiassa?mitö saatte tehä jne???...

Vaan olisipa se Algomallakin toinen ääni kellossa, jos talossa asuisi nainen :D.
  2. V

Minä vihaan lihavia ihmisiä!

Lihavuudesta pääsee laihduttamalla, mutta milläs pääset totaalisesta typeryydestä?
  3. V

Jaaha, työpäivä lopuillaan ja erikoisempi ilta alkamassa...

Paljon tsemppiä :hug:! Kyllä elämä kantaa.
  4. V

bloggerissa bloggaavat, hävisikö teiltä kuvat?

Ihan OK näkyy kuvat mulla.
  5. V

Musta ois kivempaa jos mummi olisi mun äiti etkä sinä..

Jaa miltäkö kuulostaa? Normaalille. On pelkästään positiivista, jos mummolassa on noin kivaa.
  6. V

Ihmiset jotka ei osaa tehdää mitään "DIY" juttuja

Jokainen käyttäköön aikansa niin kuin haluaa. En osaa pitää DIY-tyyppiä parempana kuin sitäkään, joka ei halua tuunailemiseen käyttää aikaansa.
  7. V

Akatemialta yli miljoona euroa somali- ja sukupuolitutkimuksille

Ymmärrän toki. Ymmärrän sekin, että osa maahanmuuttajien työllistymisvaikeuksista johtuu suomalaisesta yhteiskunnasta ja meistä suomalaisista. Sinä et näytä tätä ymmärtävän, etkä näemmä osaa vastata selkeästi edes yksinkertaiseen kysymykseen.
  8. V

Sulla on varmaan myös tietoa molempien maiden kansalaisten maahanmuuton syistä, sukupuoli- ja koulutustaustasta, uskonnollisista ja kulttuurisista tekijöistä? Kerrohan niistä lisää, saattavat avata noita lukuja jonkin verran.
  9. V

Et muuten vastannut kysymykseen. Kiersit sen.
  10. V

NinaTT,haluan kertoa sinulle jotain....

Joku asia on aina se viimeinen korsi, joka katkaisee kamelin selän. Eihän se niin mene, että NinaTT:n sanat olisivat suoranainen syy masennukseen, mutta jos ongelmia on ja äiti on herkillä, niin siinä tilanteessa sitä kaipaa ihan jotakin muuta kuin haukkumista ja syyllistämistä.
  11. V

Hommaatteko te tosiaan kaikki lasten hoitajille ja opettajille jotain lahjaa?

Itse asiassa vein kukan äitiysneuvolan terveydenhoitajalle, oli niin ihana ja kannustava koko raskausajan. Nainen paikallaan, ansaitsi erityiskiitoksen. Ja kyllä. Olemme vieneet lapseni pk-ryhmän hoitajille joka joulu ja kevät pienen pienet muistamiset. Rahallinen arvo on ollut max 5 €/kpl...
  12. V

NinaTT,haluan kertoa sinulle jotain....

Vaikka en muista juuri ap:n tapausta, niin olet sinä kyllä sen verran suorin sanoin täällä ihmisiä haukkunut, että en ihmettele, jos joku hormonihuuruissaan sanomisistasi liiaksi itseensä ottaakin. Onneksi itse olin päässyt - sinua lainatakseni - "epäonnistuneen" synnytykseni ja imetykseni...
  13. V

Mistäköhän se johtuu? Arvaan, että vastaat, että somalit ovat laiskoja työnvieroksujia. Mutta mietipä uudelleen. Jos olisit rekrytoimassa yritykseen työntekijää ja sinun olisi tehtävä valinta suomalaisen ja somaliasta tulleen työntekijän välillä. Kumman valitsisit? Niinpä.
  14. V

Oikeastiko sä luulet, että ne ihmiset "loisivat" vastaanottokeskuksissa omasta halustaan? Voisin vaikka panna pääni pantiksi, että valtaosa pakolaisista toivoo, että turvapaikkahakemuskäsittely olisi mahdollisimman nopea, jotta he pääsisivät asettumaan ja jatkamaan elämäänsä. Syypää kohtuuttoman...
  15. V

Mitä tekisit jos seuraavan hallituksen pääministeri olisi Paavo Väyrynen...

Varmaankin muuttaisin pois Suomesta. Kauhea skenaario.
  16. V

Tärkeitä aiheita molemmat. Miten ap meinasi, että maahanmuuttajien sopeutuminen suomalaiseen yhteiskuntaan helpottuisi, jos kukaan ei tekisi asian eteen yhtään mitään? Eikö onnistunut kotoutumisprosessi ole kaikkien etu?
  17. V

2 aikuista + 1 lapsi, miten asutte?

Asutaan asukasyhteisössä 74 m2:n kolmiossa. Luhtitalon alakerta, pieni oma piha. Vuokra-asunto kyseessä.
  18. V

Viikonloppuna tuli ostettua kesäkukkia, entäs te ?

Mulla on ollut orvokkeja parvekelaatikossa jo vapun tietämiltä saakka, krassit puskee ruukuissa esiin ja mansikankin kaivoin penkistä ruukkuun jo joku aika sitten. Amppelimansikkaa voisi hankkia lisääkin :). Pelargonioita tai markettoja pitäisi vielä ostaa, mutta en tiedä, koska ehdin...

Yhteistyössä