Määrääkö teidän miehet teitä? missään asiassa?mitö saatte tehä jne???...

• Viestiketjun aloittaja :/:/
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
Hä :O salaako sun pitää sukulaisia nähdä, etkä saa polttaa ilman lupaa tai äijäs uhkaa hakata ?
Johan äijä sulla :x
Meinaatko oikeesti sietää tuollaista paskaa ?
en vaan tiiä miten pääsen tästä lähteen,tuntuu niin voimattomalta kaikki:( nyt se tuo tuota vauvaa tuohon et meinaanko oikeest alkaa polttaa,vauvbakin kärsii tupakan savusta hajusta jne...enmä nyt sen edes poltakaan ja pesen kädet ennenku sen otan...joo se sano et jos yhtään enään huudan ja oon kärtynen jos alan polttaan niin se hakkaa mut siis jos yhtään kärtyilen jos se antaa mulle luvan polttaa:Oaiko soittaa myös porukoilleen minkälainen ämmä oon..kuulemma soittaa jollekki psykiatrille et hullu olen:(

[QUOTE="a.p";26360183]en vaan tiiä miten pääsen tästä lähteen,tuntuu niin voimattomalta kaikki:( nyt se tuo tuota vauvaa tuohon et meinaanko oikeest alkaa polttaa,vauvbakin kärsii tupakan savusta hajusta jne...enmä nyt sen edes poltakaan ja pesen kädet ennenku sen otan...joo se sano et jos yhtään enään huudan ja oon kärtynen jos alan polttaan niin se hakkaa mut siis jos yhtään kärtyilen jos se antaa mulle luvan polttaa:Oaiko soittaa myös porukoilleen minkälainen ämmä oon..kuulemma soittaa jollekki psykiatrille et hullu olen:([/QUOTE]

Huh huh, vauva kärsii enemmän, kun sulla on tuollainen määräilevä ja väkivallalla uhkaava mies. :(
Mies tossa hullu on tai oikeestaan sie oot hullu, jos jäät tuollaiseen määräilevään, alistavaan parisuhteeseen. :(

Mene vaikka sukulaisten luo tai ystävien, puhu jollekkin.
Mie en jäis tuollaiseen sairaaseen suhteeseen.

Ei määrää. Enkä minä häntä. Aina emme pidä toistemme tekemisistä tai sanomisista, mutta jos toise toivoo tekevän tai olevan tekemättä jotakin asioista voidaan keskustella.
Joskus olen luopunut aikeistani tai suunnitelmistani miehen toiveesta tai kehoituksesta,
en nimittäisi sitä määräämiseksi. Samoin on tehnyt myös mieheni..

• Tykkää
Reactions: Data
a.p.
en uskalla alottaa sitä tupakan polttoa ja lisäksi se sano nyt että ei anna mun käyttää kohta enään nettiä kun vien jotain giga juttuja ja se ei voi pelata netissä xboxilla kavereiden kans kunnolla! eli sekin korjaantuu sillä kun vie netin multa pois:( on todella mustis kun kirjotan tännekin...sano just kavreille että akka sotki taas tän pelin kun on vaan kaksplussan sivuilla kuulin et tulee kohta ja sammuttaa tän yhteyden siis ottaa kaapelin pois:( että tää on kai viimenen viesti tänne:( hyvästi nettikaverit:(

en uskalla alottaa sitä tupakan polttoa ja lisäksi se sano nyt että ei anna mun käyttää kohta enään nettiä kun vien jotain giga juttuja ja se ei voi pelata netissä xboxilla kavereiden kans kunnolla! eli sekin korjaantuu sillä kun vie netin multa pois:( on todella mustis kun kirjotan tännekin...sano just kavreille että akka sotki taas tän pelin kun on vaan kaksplussan sivuilla kuulin et tulee kohta ja sammuttaa tän yhteyden siis ottaa kaapelin pois:( että tää on kai viimenen viesti tänne:( hyvästi nettikaverit:(
Juupajuu.

Joo. En saa tehä ruokaa ko vain jos on PAKKO. Toisin sanoen se ite ei oo kotona enkä pääse hakkeen pitsaa tai muuta valmista ruokaa ja pakastimessa ei ole mittään lämmitettävää.

Törkeetä tyranniaa! Kun siis nainenhan toteuttaa itseään ja ELÄÄ nimenomaan kotitöiden kuten ruoanlaiton kautta. Ja sit ne kielletään :'(

Mullon ihan paha mieli sun puolesta.

"vieras"
[QUOTE="a.p";26359334]juu, en oo porvoosta...tänäänkin ollu vaan niin vpäivä ku olla voi:/ kauppa kuitit kyttää mitä ostan jne..että enhän osta veljelle mitään... ite pelaa päivät xboxia ,tiuskii kun meen häiritseen kun puhuu kamujen kans.. ei mee töihin,ja ite haluan mennä syksyllä kouluun tai töihin johonkin mut ei päästä:( aivan kamalaa tämä,mut en vaan voi lähtiä,menee kaikk iraha jutut ja kaikki muuten pilalle..pakko jaksa aedes vuosi korkeintaan...[/QUOTE]

JA tämän keskellä sinä ja miehesi kasvatatte KOLMEA lasta???

Kasvakaa ensin aikuiseksi te "vanhemmat"! Ihan uskomatonta touhua, ei oo ihme, että lapset voi pahoin,kun jos niiden vanhemmat on täysin keskenkasvuisia ääliöitä.

Anteeksi, en jaksa olla enää kohtelias. Pistää niin vihaksi, kun pienet lapset saa näin huonon alun elämälleen :(

a.p.
joo én edelleenkään oo uskaltanu hakea sitä tupakkaa:/ sano just et ero tulee jos haen:D jes pitäskö sit vaan hakia...hassua jos jättää mut sen takia jos alan polttamaan??

Eikö molemmilla pitäisi olla samat oikeudet? Itseään koskevissa asioissa henkilöllä on sananvaltaa. Esimerkiksi sisällä polttamisen voi kieltää kumpi vaan, ettei altistu passiiviselle tupakoinnille. Sukulaistesi tapaamiseen hänellä on yhtä vähän määräysvaltaa kuin sinulla miehesi pelaamiseen.

Lapsia voi ja tulee kieltää, mutta että aikuista ihmistä? Muutenkin parempaan tulokseen päästään neuvottelemalla tai vain yksinkertaisesti kertomalla mitä itse haluaa ja miltä itsestä tuntuu.

Yhteistyössä