Hakutulokset

1. H

N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Tinttu pahoittelut :hug: meille ei vielä mitään kummempaa. kaikkemme on tässäkin kierrossa yritetty. tein ovistestin joka näytti plus(toinen reuna vaalee ja toinen puoli tumma) toissa maanantaina. ma-ti ja ke peuhattiin.. sit ollaan oltu kipeenä. eli menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon...
  2. H

N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

moi kaikki! anteeksi kun en ole vähään aikaan käynyt! ja anteeksi,että nyt en ehdi keskittyen lukemaan teidän kuulumisia. tulen myöhemmin uudestaan. huomasin omat kpni listassa ja ajattelin korjata,että ne on nyt 14/jotain..ehkäpä se 28-29,koska olen käynyt lääkärissä lapsettomuuden...
  3. H

n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

Tinttu; ymmärrän sua täysin! minulla ihan samoja tuntemuksia,kun annan niitten nousta pintaan. Mietin miksi ei meille suoda toista lasta? olenko niin huono äiti esikoiselle,ettei meille anneta enää lisää lapsia? mua ärsyttää,kun jotkut sanoo sen 2kk jälkeen että viimeinkin meille se plussa...
  4. H

Dreamer; onpas sun ystäväsi toiminu inhottavasti. ymmärrystä pitäs olla! elä kuitenkaan välitä, sinulla on oikeus tuntea! :heart: etkä minusta vaikuta yhtään surumieliseltä,vaikka syytä olisi olla allapäin! olet ihanan ihminen! kaikesta huolimatta jaksat eteenpäin!voimia sinulle :hug...
  5. H

perusasiat kohdunnupukasta

kertokaa ihan rautalangasta vääntäin tosta kohdunnupukasta. millainen se on menkkojen aikaan,entä oviksen aikaan, oviksen jälkeen,jos ei raskaana/jos raskaana??? :) olihan se kohdunnupukka nimeltään :laugh:
  6. H

torstaina alkoi menkat. 14 paivaa ovulaatiosta! :'( keskiviikkona jo tuhrusi,jolloin mulla aukesi kyynelhanat. kaksi paivaa vaan itkin ja surkuttelin nyt paatin tai paatettiin miehen kanssa etta taa kierto saa menn. me ei yriteta unohdetaan vaan. kerataan voimaa ensi kiertoon ja hoitoihin...
  7. H

Kiitos Dreamer-88 vastauksestasi! katsotaan miten maltan olla testaamatta. Usko mennyt koko touhuu. :'(
  8. H

kysymys ovulaatiosta ja menkoista!

minä käytin tässä kierrossa ovistestejä ja tunsin myös kipuja. kpt oli jotain 12 eli huomenna pitäisi alkaa menkkojen,jos aina se 14 päivää ovulaatiosta ja alkaa menkat? Minulla epäsäännöllinen kierto nykyään. jos saattuisi niin ettei menkkoja huomenna näy niin milloin kannataisi testata...
  9. H

kysymys ovulaatiosta ja menkoista!

Jos olet käyttänyt ovulaatiotestejä tai muuten huomannut ovulaation,niin montako päivää siitä on tullut menkat? onko aina se 14 päivää? ymmärtääköhän tätä,kun en osaa oikein kirjoittaa mitä tarkoitan :whistle:
  10. H

Hei kertokaapas minulle,että odottelenko oikeesti menkkoja jo huomenna alkavaksi? kun minulla oli kaksi viikkoa sitten keskiviikkona ovulaatiotestissä plussa ja torstaina oli oviskipuja,sitten perjantaina oli jo haalee viiva ovistestissä,eli ovis ohi. huomennahan on 14 päivää kulunu sit...
  11. H

voimia teille kaikille! Toivon että tässä alettaisiin itekukn raskautumaan. paras järjestys olisi,että pisimpään yrittäneet ensin ja muut heti perässä! listaan voisi päivittää,että meille olisi toinen lapsi toiveissa. esikko nukkuu päiväuniaan juuri :heart:
  12. H

ei ole hissulla hyviä uutisia. yritystä takana nyt jotain 10kk. menkat tui myöhässä,mutta alkoivat sitten. nyt menossa kp17 tai 18 /16-33?? kierto heittää häränpyllyä. ovulaatiota tikutin tässä kierrossa ja se oli tosi aikaseen,eli viime torstaina. nyt vaan odotllaan. menkkoja todennäköisesti :/
  13. H

alkaako menkat aina 12-16päivää OVULAATIOSTA???

ajattelin testata sunnuntaina,jos tarvis! kun vaan jaksaisi sinne asti. todennäköisesti nyt on ollut ovis 3.11,eli nyt 13 päivää ovulaatiosta. olisi varmaan tarvinnu herkemmän testin,et olis voinu tulla ees haamu,kai?. tai sit vaan kuvittelen
  14. H

alkaako menkat aina 12-16päivää OVULAATIOSTA???

sekaannun tähän ketjuun.. minulla nyt kp 31/28-29,eikä menkkoja näy. :/ yleensä kellontarkka kierto. testasin kp 30 eli eilen negan. apteekin raskaustestillä. pitäisikö testata jollain herkemmällä? ekassa raskaudessa plussasin selkeesti kp 34 tai 35sitä ennen en tehnyt testiä! :)
  15. H

pidän sormet ja varpaat pystyssä sun puolesta :hug:
  16. H

tänään kp 31/28-29,eikä mitään merkkejä mistääs. ei edes sitä tuhruvuotoo ole tullut,joka enteilis menkkoja. |O
  17. H

oon kirjoitellu siihen aiempaan,mutta nyt kun 9kk on yritystä takana ilmoittauduin tänne. kierto päivät nyt 30/28-29. ja yritystä 9kk tai joku 10kiertoo,en ole enää pysyny perässä :/ oon muutenkin aika paljon taustalla täällä,kun koitan hillitä itseäni kuvittelemasta. miksi minä vuodan,siis...
  18. H

nega testattu tänään. missä mun menkat on! |O Oli niin sellainen olo,että raskaana olen,mutta en sitten ilmeisesti olekaan.. valkovuotoa on runsaasti ja välillä se on sellaista limaista. mitähän se tarkoittaa? noh tätiä odotellessa :'(
  19. H

sekundäärisesti lapsettomat

moikka Kaunis Aamu ja Macy! :heart: Minä en varsinaisesti vielä ole "lapseton". meillä yritys aloitettu 2/07. eli vuosi ei ole siitä vielä kulunut. meillä ei esikoinenkaan helposti alkua saanut. enkä ole ollut kuin kerran raskaana ja siitä syntynyt poika 08/06. minulla huomattiin kysta...
  20. H

tää muuttaa varmaan tänne. yritystä yli 8kk kierto heitti viimeksi pahasti. oikealla munasarjassa kysta. lääkäriin taas tammikuussa :|

Yhteistyössä