Hakutulokset

1. H

N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

hurjan paljon onnea Anniel!! ihanaa :flower: meillä yritystä takana yli 8kk. kierto heitti häränpyllyä ja minulta löytyi kysta. kpt on hukassa,ei jaksa niitä laskee. viim 2 viikon kuluttua pitäs alkaa menkat. ovulaatiotestejä tilasin ensi kiertoon kokeiltavaksi.. tammikuussa uudestaan...
  2. H

sekundäärisesti lapsettomat

löytyykö jo tällaista ketjua?? en ainakaan hkemaan onnistunut =)
  3. H

N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

ollaan siirrytty jo 7. kiertoon :'(
  4. H

kiinnittymisvuoto

onko jollakulla ollut kiinnittymisvuotoo? missä vaiheessa on tullut? millaista ollut? =)
  5. H

neuleen kavennus!

nyt oikeen hävettää.. tuli ihan kauhee taantuma. neulon villahousuja ja nyt oon haaraa alkamassa neuloa. siinä pitää "päätellä" 2 silmukkaa joka kierroksella, tarkoittaako se yhteen neulomista vai miten teen? *tyhmänä* :ashamed:
  6. H

hahtuvalangasta

posti toi tänään mun tilaamat hahtuva langat. nyt mietin,että neulotaanko sitä kaksin kertaisena? siis se on kerälläkin kaksinkertaisena(kaksi lankaa)? :D
  7. H

Kuka alkaa mun kanssa nyt laihduttamaan?

pääseekö mukaan? oon tuo hassu =) eli hissu
  8. H

kp 3/28-29.. yk6. eli menkat alko päivää aikasemmin mitä normaalisti! oon ihan hajalla,rikki.. en jaksa enää! :'( miksi!?? mietin kokoajan että miksi on niin vaikeeta meille aina! olenko tehny jotain huonoa,että minua rankasitaan. ei jaksa enää näitä juttuja. samat tunteet joudun taas kerran...
  9. H

no niin se siitä sitten menin hätä housuna testaamaan Aconin herkällä tänään ja nega oli! kp 28/29. ei taida enää plussaksi muuttua :'( :( ei enää jaksas...olin niin varma! Hissu the Hätähousu
  10. H

höh.. tänään taas tuli kunnon repäisy alamahaan oikealle puolelle. heti nous toivo himpun verran. vessareissun jälkeen laski miinukselle,limaveriviiruja tulee,eli alkaakohan mulla menkat jostain syystä nyt jo!? :(
  11. H

Ines :heart: minulla oli ovulaation jälkeen oireina kova aivastelu ja päänsärkypiikit(hormoonallinen särky). Olin melko varma,että olen raskaana. viime viikon lopulla mahassa tuntui painetta joka vahvisti tunnettani. nyt ei mitään oiretta. ja olen alkanut uskoa,etten tälläkään kertaa ole...
  12. H

millaiset oireet sulla oli Santrra?? *utelias* :D Inekselle :flower: ihanan tsemppava olet! ollaanko me kolmisin täällä? :o
  13. H

Pitikö sinun kohdalla paikkansa? Jos vauva masussa vilkas, niin on myös synnyttyään vilkas?

jaa-a.. meillä oli vilkas masuasukki,mutta hiljeni huomattavasti kesän aikana. tosin voi raskausmyrkytys ja lapsiveden vähyys tehdä sen. mutta on masun ulkopuolella kova vipeltäjä.. siis tosi touhukas kaveri :D
  14. H

ihan vain varovaisesti onnea santrra ! millä testillä teit ??;) mulla kp 26/29.. vielä pitää odottaa vaan.. :(
  15. H

Voiko saada potkut koeajalla??

olen käsittänyt niin,ettei raskaus voi/saa olla syy työsuhteen loppumiseen!!eikä raskaus saa vaikuttaa tyhön ottoonkaan! eli uskon,että sillä perusteella ei voi sinua laittaa pihalle koeaikana,eikä sen takia saa olla jatkamatta työsuhdetta. korjatkaa jos väärässä!
  16. H

Iines :heart: kiitos! pakko myöntää,että olen päästänyt itseni ajattelemaan,että olisin raskaana. on selkeet oireet.. pitäs vielä jaksaa osottaa testin kanssa. milloinkahan olisi edes mahdollista näkyä nuilla herkillä testeillä? pelkään kuitenkin,että tulen pettymään sunnuntaina pahemman...
  17. H

onnea plussanneille!! :heart: :heart: täällä vaan odotellaan. on kyllä sellaisii tuntemuksii,että josko meille nyt.. mutta koitan olla järjissäni ja ajatella,ettei ole vielä tärpännyt! paljon ++++ kaikille
  18. H

n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

hmm,ehkä minun 5kk ei ole vielä niin pitkä aika... jos sitten 6kk jälkeen siirryn tänne. ja voinhan minä kirjoittaa molempiinkin!! paljon plussatuulia kaikille!! :heart: :heart: aatoksissani olette,vaikken täällä usein kirjoitakkaan.. mulla kp21/29 kai pitää vielä odotella :/
  19. H

n.20-vuotiaat kuumeilijat, joilla yritystä takana jo pidemmän aikaa

hei kumpaan ketjuun mie kirjoitan!? :/ meillä on nyt yk 5..
  20. H

oletko huomannut jonkun oireen merkitsevän raskautta!

:D minua kiinnostas nämä kanssa.. ;) minullakin on tuntemuksia,mutta ne varmistuu kanssa ensi viikolla

Yhteistyössä