oletko huomannut jonkun oireen merkitsevän raskautta!

• Viestiketjun aloittaja kaikkee tää pohtii
  • Ensimmäinen viesti
kaikkee tää pohtii
aika huono otsikko,mutta en osaanut kuvata tätä..

siis mietin,että onko joku huomannut plussaamisen jälkeen,että olihan sitä aiemminkin oireita,joita ei silloin vain tajunnut oireiksi? (ymmärtääköhän tuosta mitään).

siis minulla esim vielä viikko siihen,kun menkkojen pitäisi alkaa ja mietin että onko yleensä mahdollista vielä olla oireita? kuten pientä päänvihlontaa(samanlaista kuin hormoonallinen päänsärky),kahvi ellottaa, pissattaa useammin! tiedän että ovat varmaan toiveajattelua,mutta voihan se olla mahdollistakin??

kaikkee tää pohtii
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:
Mulla on kaamee palelu ollu oire joka raskaudessa ennen plussaa, oon aina luullu tulevani kipeeksi kunnes plussan jälkeen taas muistanut, että se palelu johtuukin raskaudesta.
entäs aivastelu?? =D. aloin pian ovulaation jälkeen aivastelemaan paljon ..

juu juu tiedän tiedän,että pitää oottaa,mutta minulla ika vahva kutina että olisin raskaana..

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee tää pohtii:
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:
Mulla on kaamee palelu ollu oire joka raskaudessa ennen plussaa, oon aina luullu tulevani kipeeksi kunnes plussan jälkeen taas muistanut, että se palelu johtuukin raskaudesta.
entäs aivastelu?? =D. aloin pian ovulaation jälkeen aivastelemaan paljon ..

juu juu tiedän tiedän,että pitää oottaa,mutta minulla ika vahva kutina että olisin raskaana..
Itseasiassa kyllä olen myös aivastellut silloin paljon. Toivottavasti oireesi tietävät raskautta bd!

kyllä löytyi oireita ennen plussaa. paleli ja oli olo niinkuin nuha iskisi. väsytti, päätä särki, rintoja vihloi, esikoisesta ällöttikin kaikki. nyt on sitten pahoinvointi iskenyt päälle, esikoisesta en oksentanut kertaakaan.

rv 8+4
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Tissit. Humahtavat samantien isommiksi, kun munasolu vaan näkeekin siittiön.
(Ja kaikkein surullisinta etten ees isommin liioittele)
Joo tämä! Mä tein testin kp 29 kun mieskin jo ihmetteli saunas, että "mitä noille sun tisseille on tapahtunut?!" Pahoinvointi tuli vasta rv 7.

kaikkee tää pohtii
nämä minun oireet on nyt erillaisi mitä muissa kierroissa on ollut. ei ole ollut aivastelua, pissahätää, kahvin etomista (tää oli esikoisen aikaan,mutta en muista millä kpllä tuli,aika aikaseen) ja metallin maku vedessä.. toivotaan että ensi viikkolla voisin testata ja sinne pläjähtäisi kaksi viivaa =)

Yhteistyössä